~Felixle tanışma~

61 11 14
                                    

Şimdi öncelikle benim ilk yazdığım fic olucağı için kötü olabilir☹️
Bide sanki stray kids 2025 te ayrılmış gibi düşünün ( Allah korusun🤲🏻)

_________________________

Yazar'dan
Yıl 2025 te stray kidsin ayrılmasına üzülen stay aileler doğacak çocuklarına biaslarının ismini verdiler tabi sadece onların değil başka ailelerinde çocuklarıyla yeni bir stray kids grubunun olacağının bilemezlerdi.
.
.
.

Yil 2045 (çok büyük oldu yıl, teknoloji gelişmedi diye düşün)

Jisung
-anneee babaaa ben çıkıyorum.

Ayakkabısını hızlıca giyip evden çıktı yolda giderken yolda annesinin önerdiği stray kidsin şarkılarını dinlemeye başladı. Okula sonunda gelen jisung sınıfını öğrenmek için müdürün odasını bulması gerekiyordu önüne çıkan birine müdürün odasını sordu. sınıfını bulan jisung bir sıraya oturdu...
Bir ders bitmiş ve teneffüs olmuştu jisung yanında oturan kişiyle tanışma şansı buldu.

Jisung
-merhaba, arkadaş olmak ister misin?

Felix
-olur adın ne?

Jisung
-ismim jisung ,senin ki ne?

Felix
-benim ismimde Felix deee senin ismin bir yerden tanıdık geliyor.

Jisung
- seninki de bir yerden tanıdık geliyor şimdi hatırladım eskiden bir k-pop grubu vardı ismi de Stray Kids, o gruptaki bir üyenin ismi de Felixdi.

Felix
-benim ailem stay stray kids grubu ayrılınca biaslari Felix diye ismimi koymuşlar.

Jisung
-benimde ailem stay olduğu için aynı nedenle ismimi koydular. Eee peki arkadaş mıyız?

Felix
-tabiki de ,telefon numaranı versen olur mu? Konuşuruz.

Jisung
-0888******* ben seninkini daha sonra kaydederim, şu arkamızdaki çocuklarda diğer üyelere benzemiyor mu sence?

Felix
-evet gerçekten benziyor gel tanışal-

Hoca
-çocuklar öncelikle sizi tanımak istiyorum ondan sonra derse başlarız sırayla kendiniz tanıtın.

____________________

Öncelikle benim ilk yazım olduğu için hem kısa hem de saçma oldu sanırım ☹️. Güzel yaptığımda emin değilim inşallah istediğim ve düşündüğüm gibi devam eder. Okuduğun için teşekkür ederim 😊.

yeniden stay / minsung,chanmin,hyunlix,jeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin