Arkadaşlar 36378364637 gün sonra geldim ben bölüm için yaşadığım bir olayı bunlara katicam hehe. Ve kim ne aldı ben amina kodumun 3 puanı yüzünden taktiri kaçırdım
___________________
Jisungtan:)
Jisung
sizin ebenizi sikim orangutan GOTLERİ.Seungmin
Asıl ben sizin ebenizi sikim gerizekalılar.Chan
Tamam arklar bakın hepimizin suçu var.Seungmin
Doğru ask- ANANIChan dışında hepsi
WTFFelix
Hadi geçin sıralar oturak mallar.Ben Felixe beraber bir sıraya oturup beklerken Felix " ben bir oyun biliyorum bak bir harf seçip benim sorduğum sorulara yanıt vericeksin çok eğlenceli biz bu oyunu oynayan " dedi. Tabi ben hangi kafayal kabul ettiysem oynemaya başladık. Felix içinden harfleri sayarken benim dur dememle L harfi çıktı. AMK KODUMUN HARFİ NEYSEEEEEEEE.
Felix
İsminizJisung
LaleFelix
Soy isminizJisung
LEE- HASSİKTİRRRRRRRBen bile daha ne dediğimi anlayamadan. Önde cebellesen changbin ve hyunjin le beraber arka sırada oturan Lee know, bangChan, seungmin, i.n bize bakmıştı. Ben hâla neden bakıyorlar anlamadan Felixin yüzüne bakınca o da ağzını son seviye açmıştı.
Hyunjin
Felix benim kocam jisung.Felix
Yahuuuu hyunjin o beni değil Lee knowu bahsediyor😏. Ve ben senin neden kocan oluyorum??Hyunjin
Arkadaşlar ben öldüm.Hyunjin dedigiyle beraber bayıldığını görünce hepimiz kalkıp ona yardım ederken hocalardan birine sesleniyorduk. Ben Lee know onun deyişiyle minho Lee minhoya bakıyordum ve o durumundan mutluydu??
Neyse ki hocalardan biri gelmiş ve bizi çıkarmıştı. Hyunjin bir süre sonra hocanın gitmesiyle gözünü açmış bize bakıyorduHyunjin
Taktik ise yaradı eheheeeeBiz ona anlamaz şekilde bakarken Felix onun kafasına bir tokat geçirip " mal mısın biz senin için endişelendik o kadar " demesiyle bu sefer felixin kafasına da hyunjin geçirip " gerizekalılar ryujin ve yejiye söyleyin okulun arkasına çantalarının atsınlar bugün derslere girmeyek " demesiyle hepimiz hyunjinin kafasının ortasına tam anlina bir öpücük kondurup mesaj atmıştım.
.
.
.
.Biz daha doğrusu felixle hyunjin dışında hepimiz evlere dağılmıştık. Tabi grubumuza gelen mesajla hepimiz mal gibi ekrana bakıyorduk.
~Başıboş Çocuklar~
Civciv🐥
Ben sewgooo yaptımmmmm.Dramacı
Ben sewgooo yaptımmmmm.Jisung
Sevgilisiniz anlamadık.Kaslı changbin
Hyunjin ve Felix dışında herkes adına.
+5
Veeeee herkes adına söylüyorum.
🖕🛌
Görüldü ✔️✔️_._._._._._.._._._._._._._._.._._.
Evet herkese merhaba, ben başında da dediğim gibi anima ait bir şey koydum o da bizim sınıfta ders teknoloji tasarım ve biz boşduk. Ben arkadaşımın yanına geçmiştim tabi biz bu oyunu oynarken ben A harfiyle ilgiliydi. Ben bir erkeğin soy ismini söyledim önümüzde tavşan ve boz ayı duydu. Biz ayı koşup arkada soy ismini söylediğimin yanına gidip söyledi ORUSPU yaaa neyseeeeeeee.
Beğendiniz mi??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yeniden stay / minsung,chanmin,hyunlix,jeongbin
Hayran Kurgustay olan ailelerin stray kidsin erken dağılması ile çocuklarına biaslarının ismini koyması ile yeniden stray kidsin oluşması