3.bölüm :Oyunsa Oyun

54 2 2
                                    


3.Bölüm

Oyun mu istiyorsun sen . Anladım ben seni hadi oynayalım.

O önüne bakarken ben ona farkettirmeden hızlıca cebimdeki fısfısı aldım ve tam yüzüne yüzünün tam ortasına gözünün tam içine doğru içindekilerinin yarısını sıktım. Acıyla inledi ve elleri yüzüne doğru gitti. Fırsattan faydalanarak atladım ve arkasından sert bir tekme , yumruk Allah ne verdiyse geçirmeye başladım.

Bu nasıl bir mantık süper zekadır kardeşim. Yıl olmuş 2038 biz hala adam kaçırıyoruz . Yok öyle bir dünya .

İnsanın içinden bela okumak geliyor ama Allah zaten benimle belasını vermiş , daha ne yapsın.

Allahtan vahiy gelmediği sürece kurtuluşun yok tatlım.[midemi bulandırıyorsun buse konunun tatlıyla ne alakası var]

İşin garip tarafı bu cin karşılık vermiyor . A pardon dedim sinirle keyfin karışığı bir gülüşle . Ben senin gözüne fısfıs sıkmıştım değil mi. Ağzını açmaya kalktı bu sefer de ağzına sıktım .

Fısfısın tadını almanın şokuyla ağzını açtı ve öksürmeye çalıştı.

Aslanım diyerek yanına gelerek tadını çok beğendin galiba dedim ağzın bir karış havada da o yüzden diyorum , dur birazık daha vereyim .

Ağzına kalanının hepsini sıktım .Sonra yere düştü bayıldı filan . E daha önünü görmeden belasını görmek her yiğidin harcı değil dostlar. Ve bizim karşılaşmamız tesadüf değil tevafuk derler arkadaşlar arasında .

Olmasını istiyorsan oldurursun. Yolmasını istiyor yoldurursun , gitmesini istiyorsan kovdurursun kardeşim.(Fazla mı yükseldik acaba , sorun yok devam k)

Kızım biz daha senin adamı öldürmeni mi beklicez , sıkıldık. Kızlar bir el atın işe beceremiyor anladık.

Sırıtarak döndüm arkama .Yeliz ve tayfası işte gerçek kız dayanışması.

Arkama bakarken de rüzgarın saçlarımı savurmasını izin verdim.

Ne olduğundan bir şey anlamışız gibi hepimiz birbirimize bakıyorduk ama hiçbirimizin bir halt anladığı yoktu.

Boşver ne anlayıp anlamadığımızı buse . Biz sorun değil çözüm odaklıyız zaten. Dövelim gitsin. (Mükemmel çözüm )

Onlara bakarken de bir yandan da arakalarına bakmayı ihmal etmiyordum. Onlar da tabiki benim arkama bakıyorlardı. İlk atağı onar yapacaklardı ve biz de savunmaya geçip haklı olan tarafmışız gibi masum rolünü oynayıp galibiyet kupasını elimize alıcaz ,ardından kafalarına tam ayılmak üzere oldukları zaman vurarak onları bayıltacaktık. Sonra bununla yetinmeyip onları.... Daha fazlasını kaldıramıcağınızı bildiğimden devam etmiyorum . Yoksa onlar bizi nasıl yenebilirler imkanı yok.

...

Kanka hepsi senin yüzünden diye söylenip bu sefer de Yelize patlıyordum.

Kızım sen nasıl benim önüme atlamazsın. Bide boş boş bakıyordun yüzüme .

Çocuk beni öldürmekle tehdit etti sen anlayamadın mı .

Ya ölseydim sen bunun acısıyla nasıl yaşardın acaba ?

Yelizin kahkahası yankılandı arabada.

Bilinmezin Ötesinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin