Göç

339 63 7
                                    

Merhaba ben Dolunay. Sıradan bi hayatım var. Biraz bahsetmek isterim. Aslında fazla sıradan değil. Benim doğumumda annem vefat etti o yüzden anne şefkatini hiç tatmadım. Annemin yerini babam doldurmaya çalışsada anlarsınız ya olmuyor bi zaman sonra. Ama annemi hep yanımda hissettim. Çünkü o bir melekti, benim meleğim. Kardeşim yok babam iş adamı sürekli seyahat etmek zorunda. Bu hayatta beni ayakta tutan bi babam..sadece babam. Eskiden Deniz vardı. Kim derseniz bi zamanlar her şeyim olan çocukluk aşkımdı. Sanırım öylede kalcak. Deniz bana çok şey kattı. Komşumuzdu aynı zamanda annesine anne dediğim zamanlar olmuştu. Birlikte gülüp birlikte ağladık. Çok sevdim ben onu yaklaşık 2 seneden fazla sevgili olduk. Babamın işi yüzünden taşınmamız gerekti. Trabzon'dan Antalya'ya taşındık. Denizle bi kaç ay görmeden birbirimizi devam ettik sadece bir kaç ay. Sebepsizce terkedildim. Benim sol tarafım acıyodu. Beni ayakta tutan bedenen yanımda olmasa bile ruhen yanımda olan kendimi uğruna feda edeceğim, canımdan bir parça kopmuştu gidişinde. Liseye antalya'da başladım. Çok iyi arkadaşlar edindim. Elvan ve Eda. Şuan LYS'ye 1 hafta kaldı. Tabikide çok heycanlıyım. Eski sevgilimden ayrılalı 2 ay oldu. 1 sene çıktık. Artık sevmediğimi anlayınca ayrılmak zorunda kaldım. Ya Deniz'i unutmak içindi. Adı Kutsal ve şuana kadar gördüğüm en Egoist insan. Artık ondan nefret ediyorum. Yarın okulda veda partisi var. Hiç gitmek istemiyorum. Evde pijamalarımla uyumak, şarkı söylemek, yemek yemek daha çekici geliyor.

Denizdeki AyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin