Capitolul IV

5 0 0
                                    

Mama disparuse din centru si de 3 zile era de negasit.Simteam ca innebunesc,daca pățea ceva nu mi-o puteam ierta niciodata.Andreas a incercat sa ma calmeze dar nu a reusit.
-A intrebat Luca de tine!

-Nu asta ma ingrijoreaza acum Andreas!Tu cand ai fost ultima data la mama?

-In ziua aceea!A intrebat de tine!Spunea ca fata aceea draguta nu a mai venit la ea de cateva luni bune!

-Ohh!Doamnee!am inceput sa plang...

-Raspund eu!spune Luca si se indreapta spre usa.
Nici nu am auzit ca cineva batea.Era Luca.Il priveam cu indiferenta dar cred ca lui nui ii mai eram atat de indiferenta.Sa asezat langa mine pe canapea.Eu aveam fata in palme.

-Daca te pot ajuta cu ceva...incepe el primul conversatia.
Nu iam raspuns pentru ca nu imi gaseam cuvintele.Doar dadeam din cap ca nu.Vazand ca Andreas a urcat la el in camera,Luca a schimbat subiectul in unul putin sensibil.A reusit un pic sa ma miste,dar disparitia mamei si tot ce s-a intamplat in ultima vreme ma facut un pic mai insensibila in acest sens.

-Mi-a fost dor de tine!L-am tot intrebat pe Andreas unde esti insa nu a vrut sa imi spuna.Ba chiar m-am dus si la director...
Dar nu a apucat sa pronunte bine cuvantul "director" ca mam ridicat si am inceput sa tremur ,sa gesticulez...am vrut sa-l dau afara.Luca nu intelegea ce se intampla cu mine.Nimeni nu ar fi inteles.
-Luca ma descurc!spun calmandu-ma un pic.
-Stiu ca te-am ranit!Si imi pare atat de rau.As vrea sa pot da timpul inapoi,sa fi procedat altfel.Luna...
-Te rog Luca!spun nervoasa si ma ridic deschizand usa casei.Te rog sa pleci.
Dupa ce Luca a plecat,am primit un apel privat.Nu credeam ca asa ceva se poate intampla.Am plecat la adresa indicata de cel din telefon pentru a-mi recupera mama.
Am ajuns la o casa parasita,in padure.Era intuneric.Era frig.
-Vino frumoas-o,apropiete!imi spune o voce de barbat.
M-am apropiat si intr-un colt,pe un scaun era mama mea.Se uita in gol.Am alergat la ea,dar mam impiedicat de ceva si am cazut chiar la picioarele mamei mele.Am ridicat privirea si am vazut un barbat in spatele ei.

-Imi dai ce doresc si mama ta ajunge in siguranta acasa.
Stiam ce vrea acest monstru dar nu puteam sa mio iert daca mama patea ceva.

-Sau poate ar trebui sa iau de la mama ta...spune si o mangaie usor pe gat.

-Nu!Te rog!Las-o!Iti dau ce vrei,doar las-o.
Vazand-o pe mama in starea in care era.O fiinta deajutorata in mainile unui psihopat.Tremuram toata.M-am ridicat.Aveam genunchii si coatele julite.Acesta s-a apropiat de mine si ma luat brutal de par facandu-ma sa imi indoi capul pe spate.Acesta sa aplecat,m-a mirosit pe gat si cu o mana imi desfacea nasturele de la blugi.Am inceput sa plang.Sia bagat mana sub bluza mea si mi-a pipat sanul prin sutien.Am inchis ochii si am incercat sa ma gandesc la ceva.Dar ce!Nimeni nu stia ca sunt aici.Sa indepartat putin pentru a ma privi:
-Vreau putina pasiune in ochii tai micuto!si ma tranti in genunchi.
Eram la nivelul pantalonilor lui.A scos un pistol si l-a indreptat catre mama mea.

-Fa-ți mai repede treaba altfel o omor!a tipat ca un nebun la mine.
Sa apropita mai mult de mine si mia facut semn sai desfac pantalonii.

-Haide catea!Data trecuta ai
scapat,dar eu nu am uitat!

Sirene de politie se auzeau afara.Totul a fost o fractiune de secunda.M-a ridicat si mi-a pus pistolul la tampla.Cand au intrat politistii ameninta sa nu se apropie nimeni altfel ma impusca.Sa dat mult in spate,incat politstii au putut sa o ia pe mama in siguranta.Insa nu puteau negocia cu el pentru viata mea.El vroia sa ma ia cu el.Politistii mi-au facut un semn dar nu intelegeam nimic.Doar am auzit o bubuitura in spatele meu.Calaul meu a cazut lat la pamant.Luca ma luat in brate.

-Esti in siguranta acum!imi spune imbratisandu-ma strans.

Eu nu eram in stare sa vorbesc,eram in stare de soc.Am luat-o pe mama cu mine la Sidney desii Luca a insistat sa raman cu el.Mi-a promis ca dupa ce termina anul vine dupa mine si ca va avea grija de Andreas.
Mama incepea sa faca progrese,isi mai recapata din memorie,ba mai uita.

Au trecut 3 ani de atunci...

...
-Hei idiotule!Nu vezi ca ai cedeaza!spun nervoasa si scot capul pe geamul masinii spre un alt sofer care imi taiase calea.
Era in fata mea si mi se parea ca ma sicaneaza.Trage pe dreapta si se da jos.Ma dau si eu nervoasa jos.

-Uite...

-Nu ma intereseaza ce ai de spus!mi-ai taiat calea nemernicule!

-Ce?Cum m-ai facut!Eu doar...

-Scuteste-ma!ii spun si ma intorc la masina.
Plec in viteza aproape atingandu-l!
Observa ca ma urmareste dar nu ma deranja atata timp cat ajungeam la timp la sedinta.De doi ani mergeam la sedinte de psihoterapie.Ce sa intamplat acum 3 ani m-a marcat si am ramas cu tulburari.Aveam cosmaruri,nu puteam sa ma concentrez la nimic.In primul an dupa ceea ce sa intamplat am descoperit ca imi placea sa innot.Am dat peste o antrenoare misto care ma ajutat sa castig cateva competitii.Castigasem bani frumosi.Imi ajutam fratele lunar.Insa de la o perioada am inceput sa obosesc.Am mai continuat sa ma antrenez jumatate de an si am renuntat.Am inceput sa merg mai des la psihoterapeut si nu puteam sa imi revin.Luam pastile cu pumnul sa pot rezista la cele 2 joburi pe care le avusem initial.
Ajung in parcare si observ ca masina acelui baiat intra in parcare.Ies din masina si fug in clinica.Ma asez si astept la rand.Baiatul acela se aseaza langa mine.Ii arunc o privire patrunzatoare si cand imi aud numele intru in cabinetul psihoterapeutei mele,Molly.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 31, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

♠️Prietenia♠️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum