"evet de ne oldu" ikiside birbirlerine baktılar. Sol taraftaki çocuk konuşmuştu"hangi okuldan geliyorsun?" Tek kaşımı kaldırıp bende onun sorusuna soruyla karşılık verdim"ne yapacaksın?" az önce konuşan çocuk elini masaya vurarak tekrar konuşmuştu. Bu hareketi irkilmeme sebep olmuştu"oğlum bir soru sorduk adam gibi cevap ver!" demişti,sesi de oldukça sertti yine gözlerim dolmaya başlamıştı. Sağ taraftaki çocuk anlamış olacaktı ki "abi karışma çocuğa çıt kırıldımın teki görmüyor musun? Öğreniriz nasıl olsa boşver"dediğinde bende karşılık olarak ona cevap verdim "ne yapabilirim?küçüklüğümden beri böyle. İstemeden oluyor" dediğimde gözümden bir damla yaş düşmüştü.
Yanımda oturan,adını yeni öğrendiğim çocuk konuşmasıyla kafamı ona doğru çevirdim"Sang!karışma çocuğa"dediğinde adını yeni duyduğum sang konuştu"Aman yesinler"demişti alaycı bir tavırla ve önüne dönmüştü onunla beraber yanında oturan cocukta döndü.
"Boşver Hoseok hep böyleler.bunlar tek değil bu okuldaki hemen hemen herkes"dediğinde gülümsemişti ve elini omzuma atmıştı.tuhaf hissetim. Bir an tepki vermedim veremedim. Sonra kendime geldiğimde bende ona aynı şekil gülümsedim.
İyi çocuktu ama henüz güvenemezdim.Çünkü onlarca okul değiştirmiştim ve hepsi ayni piçti,hangisine güvenirsem hep sırtımdan bıçaklamiştilar.
Hep zorbalık yapıyordular,herkesin içinde küçük düşüyordular.
Çok kötü bir histi...
...
Sonunda okul bitmişti ve eve gidecektik.
Lio ya"görüşürüz" dedim ve okuldan hızlı adımlarla çıktım.
...
Sonunda eve gelmiştim. İnsanların o iğrenç bakışlarına her okulda olduğu gibi bu okulda mağruz kalmıştım. Bu,bu cidden kötü bir histi nefret ediyordum.Hızlıca odama gidip üstümü değiştirmiştim. Mutfağa inidim ve masanın hazır olduğunu gördüm ve hemen köşesinde not:
"Akşam eve geç geleceğiz bebeğim, yemekler dolapta eğer acıkırsan ısıtıp yersin. Seni seviyoruz tatlım."
Her zaman olduğu gibi bugün de geç gelecektiler,ne bekliyordum ki zaten.
Evet,ailemi seviyordum onlarda beni seviyordular adım kadar eminim. Ama eve sürekli geç gelmeleri oldukça sinirimi bozuyordu.
...
Yemeğini yedikten sonra sofrayı topladım. Şuan televizyon dan izlenecek dizi-film arıyordum. Ve sonunda bulmuştum
Hay şansımı sikeyim...
Film'i açar açmaz reklam girmişti siktir. Reklamın bitmesini beklerken, yerimden kalkıp atıştırmalık bir şeyler hazırlamak için mutfağa gittim.
Cips,mısır,sprite, jelibon falan aldım ve tekrar televizyon odasına gittim.elimdekileri masaya bıraktım. Film başlamıştı,yerime oturup filmi izlemeye başlamıştım bile.
2 saat sonra
Film bitmişti,masanın üstündeki telefonu elime aldım ve saate baktım. "Oha 2 saatir oturmuş film izlıyorum" saat 19:22 idi.
Yediklerimi topladıktan sonra tekrar oturdum biraz telefonla oynadıktan sonra saate baktım 23:00 dı. Odama gidip pijama takımlarımı giydim ve yatağa uzandım. Uykuya çoktan dalmıştım.
Hoseeok'un pijama takımı🫶🏻
Çokkk tatluuuu
Bu bölüm biraz geç geldi ama olsun
Seviyorum sizi bai baiiii
Bu arada size Instagram hesabımı vermek istiyorum vereyim mi acaba 🤔
BAİİİİİİİ BAİİİİİİİİİİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smoke:sope
General FictionSigaradan nefret eden hoseok ve sigara bağımlısı olan yoongi... Yoongi hoseok için sigarayı bırakır ama hoseeok'un en ufak hatasında bile sigaraya sarılır :) "Biz her kavga ettiğimizde sigara mı içeceksin?" "insanlar bağımlılık'larını bir anda bırak...