Hello ben geldiimm
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın👊🏻😽
...
Sung ağzından"Bu sefer cidden sıçtım..."
"Ne yapacam?"
"Oooofff tanrımmm yardım et bana... Lütfen"
Cıdden sıçmıştım. Ne yapmıştım ben, kahretsin...
Delirmiştim kendi kendime konuşarak evde tur atıyordum. Bilmiyorum kaç saattir böyleyim ama şeytana uyup saate bakmıştım "SİKTİR" Koca bir siktir çekmiştim saat *19:48* eğer şuan evden çıkmazsam kwang abi öldürecekti beni.
Üstümü bile değiştirmeden ayakkabılarımı hızlıca giiyip askılıktaki mevsimlik ceketimi almıştım*çünkü hava esiyordu*.
Korkmuyordum çünkü olayları olduğu gibi anlatacaktım. Yoongi abiden saklanma nedenim ise onun çok sinirli olduğuydu. Yoonginin sinirli hali... O halini görmek en son isteyeceğim şey bile değildi.
Yoongi'nin siniri çok farklıydı o an en sevdiğimi bile öldürebilirdi fiziksel olarak öldürmesede ruhsal olarak diri diri toprağa gömerdi insani. Ve bu çok kötü bir şeydi biliyordum bile isteye yapmıyordu ama cidden çok kötüydü.
Sonunda evin kapısına gelmiştim derin bir nefes olıp kapı zilini çaldım. Saniyeler sonra kapı açılmıştı kwang abi sinirli sinirli bakıyordu,çok sinirli..
"Abi lütfen iziin ver anlatayım gerçekten bile isteye yapmadım gerçekten.."dediğimde kafamı eğmiştim "geç içeri yoongi'yi zor sakinkeştirdim" dediğinde kafamı sallayarak içeriye doğru yürüdüm.
Yoongi koltuğun üstünde dirseklerini dizlerinin dayamış ellerini ve gözlerini kenetleyerek bir yere bakıyordu(inşallah anlata bilmişimdir) sinir'i yatışmış gibi gözüküyordu. Kafasını kaldırıp bana baktı sonra tekrar önüne dönerek konuştu "geç otur!" Korka korka karşı koltuğa geçtim "abi anlatmama izin ver" demiştim sesim fısıltılı çıkmıştı "anlat ne boku ankatacaksan anlatmam için çağırdık zaten!" Dediğinde kwang abi içeri girmişti gidip yoongi'nin yanına oturdu derin bir nefes aldım.
"abi yemin ederim bilerek yapmadım nerden bilebilirdim o çanta hoseok'un"derin nefes alıp devam etim"hoseok genelde renkli renkli şeyler giyer ya da takat siyah çanta masanın üstündeydi bende senin sandım bide çanta boştu o an dedim *tamam yoongi abinin bu* ama senin değilmiş özür dilerim abi yarın her şeyi telafi edecem merak etme" dediğimde kwang abi "e bir zahmet ben sizin arkanızda toplamaktan bıktım"demişti.
"affedin be abiler büyüklük sizde kalsın" "yoongi'nin neresine büyük lan?" "gösteriyim mi neresi büyük diye ha?" Demişti Yan bi sırıtışla "haah! Hemen konuyu bel altına çek 10 cm'minle hava atma" dediğinde Kwang abinin dediğine karşılık olarak "yok hoseok'u gördüğünde bayağı büyüyor" ben ve kwang abi büyük bir kahkaha atmıştım tabi yoongi abi göz devirmişti "kes sesini sang!" Demişti alaycı siniriyle " gel buraya"dediğinde koşar adımlarla yoongi abinin kollarının arasına girdim kendimi en huzurlu bulduğum yer.
Yoongi saçlarımı karıştırmıştı kolunun altında(anlatamadım ama siz anlayın nasıl anlatacağımı bilyorummm) "saçlarımı bozdun abi ya" dediğimde tekrar alaycı siniriyle"kes be yarram" "abi tüm karizmayı bozuyon ha" dediğimde hafif itmişti "siktir git be karizmanı sikeyim" demişti gözlerini devirerek.
"bugün stresten sigara içmedim eceleyle de evden çıktım paketi almamışım yanıma var mı sigaranız " yoongi cebinden bir paket çıkarıp " al beleşçi ibne" paketin içinden bir dal sigara aldım ve dudaklarının arasına aldım,masanın üstündeki çakmağı alarak dukaklarımın arasındaki sigarayı yaktım derin bir duman çekip"ooohhhh beeee ciğerler bayram eti" dediğimde uzun süredir sessizliğini koruyan kwang abi konuşmuştu "siz nasıl bir cinssiniz ya biri stresten sigara paketi bitirir diğeri stresten sigara içmeyi unutur amına koyum" ağzının içinde tck tck ladı.
"Ben acıktım" dediğimde "haydaaaa" demişti kwang abi yoongi abide hemen "hayırsız" demişti "ayıp be abiler" "pis hayırsız bir fayda yok aksine daha çok zararın var"
BÖLÜM SONUUUUĞĞ
Gece rüyanızda bu yoongi'yi görüp korkun LSSKSŞSLSİDKSĞKSLSĞSK
Bundan sonra daha aktif olmaya çalışacamYorum ve oy atmayı unutmayın
SOPE İLE KALIN GÖRÜŞÜRÜZ 👊🏻💥
👾⛓🕸🔪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smoke:sope
General FictionSigaradan nefret eden hoseok ve sigara bağımlısı olan yoongi... Yoongi hoseok için sigarayı bırakır ama hoseeok'un en ufak hatasında bile sigaraya sarılır :) "Biz her kavga ettiğimizde sigara mı içeceksin?" "insanlar bağımlılık'larını bir anda bırak...