Yoongi ile birlikte onların evine gelmiştik kapıyı çaldığımızda sang sanki kapıda bizi bekliyormuş gibi anında kapıyı açmıştı. Karşısında yoongi'yi görür görmez hiç tereddüt etmeden kucağına atlamıştı "hoş geldin abimm" yoongi elleriyle sangı tutmuştu düşmemesi için "hoş buldum koçum da yenge'nin yanında yapma böyle şeyler" dediğinde yoongi'ye dönerek alaycı bir ses tonuyla "yoo yapsın. Sang yerine bir kızda olabilirdi yada erkek hizmetçi " diyip içeri geçmiştim.
"N'oluyor buna abi?"
"Off şu hırçın halleri ahh ahh" yoongi bunları söylerken içeri girmişti kucağında ki sang'la beraber.
İçeri girdiklerinde sang, yoongi'nin kucağından atlayıp yanıma gelmişti ve ellini omzuma atmıştı "yenge? Ne bu kıskançlık?" Dediğiyle göz devirmiş ve kollarımı göğsümde bağlamıştım. Yoongide diğer tarafıma oturarak "gülüm ben senden başkasına bakar mıyım be?" Dediğiyle ağzımdan "hıh" mırıldanmıştım. Sang, elleriyle yanaklarımı sıkarak "yenge ne yaptı sana bu dağ ayısı? Söyle fıçasını keseyim icadında"demişti. Yoongi, sang'ın ensesine vurarak "konuşma şu çocuğun yanında bu şekil de sonra gelin bana raconluk kesiyor gardaşım falan" sang "oww insan kocasına kardeşim der mi be?" "Kes sesini sang! Sen bana öğrettin bunları tüm suç senin (yoongi'ye dönerek) (bebek edâsıyla) yoongi, sang bana küfürde öğretiyor sonra ımmm bana çakı hediye etti ım-" sang lafımı keserek "yenge hani söylemeyecektin !?" Sang'a dönerek "sende bana atma tüm suçu!" "Tamam ve bı susun!" Yoongi'nin konuşmasıyla ona dömüştüm dudaklarını büzerek "yoongi,sang'a dedim bu bıçak diye ama o illâ çakı dedi ama bıçak değil mi o?"
"Bebeğim bu çok farklı boşver sen bu konuları ayrıca Sanda aşk olsun sang benim bebeeğime çakı mı layık gördün? İnsan bı silah, el bombası falan alırdı"
"abi küçüklerden başlıyım dedim zamanla onları da alırım biricik yengeme"
"Ne diyorsunuz siz ya ne silahı ne bombası kafayı mı yediniz!?"
"Tamam gülüm neye sinirleniyorsun şaka yaptık ya şaka"
Sang konuyu dağıtmak amacıyla soru sorduğu belliydi "ee yenge aranız nasıl?" Yalancı,büyük bir gülümsemeyle sang'a baktım "iyi çook iyi o kadar iyiki hizmetçiler bile erkek yani ya kız olsaydı dimi?" Sang şaşkınca bakmıştı bana "yenge ne hizmetçisi? ne karı kızı? ne erkeği? ne diyon la sen?" Yoongi araya girerek " bak bebeğim sen yanlış anladın" "sus yoongi konuşmuyorum seninle" sang "ooww abi işler kızışmış" sang'ın ensesine vurarak "kes lan senin yüzünden" sang ayağıya kalkarak "ne ya niye tüm suç benim?" Sang'a bakarak "suç senin değil canım tüm suç yoongi'nin" "hah iyi o zaman" diyip yanıma tekrar oturmuştu. Yoongi " vay çakal"
***
*^*
Ne kadar sesiz bir şekilde oturduk bilmiyorum ama acıktığımı çok iyi biliyorum.
Sang'a baktığımda koltuğun bı tarafına yayılmış uyuyor.
Yoongi'ye baktığımda telefonuyla oynuyordu.
Çok sıkılmıştım aynı zamanda da çok acıkmıştım. Yoongi'nin yanına sırnaşarak "yoon ben çok acıktım ve çok sıkıldım" yoongi göz ucuyla bakmıştı bana yanağından öperek kucağına oturdum "tamam tamam özür dilerim birazcık (🤏🏻) abartım ama ya yani... Ummm şey yani... Off yoongi çok acıktım kalk" dediğimde gülmüş ve ellerini kalçama indirmişti "bende acıktım ama sadece seni yemek istiyorum" boynuma eğilmiş ve hafifçe ısınmıştı sonra öpüp geri çekilmişti. Huylandığımı belli ederek "yaa yapmaa" demiştim.
Kalçamdaki ellerini sıkarak daha çok kendine bastırmıştı "yoon~ yapma" dudaklarından öpüp geri çekilmişti hâlâ kucağındayken ayağıya kalkmış ve "yemek hazırlayayım" demişti sonra sang'a dönüp "UYAN LAN UYUMAN İÇİN Mİ ÇAĞIRDIN BİZİ!" Sang yerinden sıçrarak "ne oluyor lan" "insan bir yemek hazırlar bebeğim ölecek aclıktan" yoongi'ye bakmış "abart abart" demiştim "ya abi mutfak orda gidin yiyin bir şeyler işte uyandırmana ne gerek var seninde evin sonuçta" "ev benim olabilir ama şuan davet eden sensin ve yemek yapman gerek misafirlerine kalk hadi" oflayarak kalkmış "tamam be" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smoke:sope
General FictionSigaradan nefret eden hoseok ve sigara bağımlısı olan yoongi... Yoongi hoseok için sigarayı bırakır ama hoseeok'un en ufak hatasında bile sigaraya sarılır :) "Biz her kavga ettiğimizde sigara mı içeceksin?" "insanlar bağımlılık'larını bir anda bırak...