3.rész

122 7 4
                                    

Felkeltem.Nagyon fájt a fejem.Egy kicsit vártam hátha múlik a fájdalmam.Nem múlt.Le mentem a konyhába, hogy egyek egy kicsit, bár nem voltam éhes de mindegy.Csináltam szendvicset.Bele haraptam de egyből ki tudtam volna hányni.Éppen ezért, mentem fel a szobámba és a lehető leggyorsabban kidobtam és mentem is hányni.Leültem az ágyamra.És gondolkodtam.10 perc gondolkozás után rájöttem, hogy amit apám adott képességet most jött meg.Először nem hittem volna de rájöttem, hogy bizony ez a képességem amit apám adott nekem.És arra is rájöttem,hogy micsoda is ez a képesség.Vámpír.Ezek szerint emberi ételt nem ehetek.De az embereknek nem akarok ártani....Belenéztem a tükörbe, hogy megbizonyosodLjon róla, tényleg vámpír vagyok.Tényleg vámpír vagyok, jobb szemem vörösen ízzodt,míg a bal ugyanúgy zölden világitott.Ahogy néztem a tükörképem azon gondolkodtam, hogy elmondjam e Kacchanak.Úgy döntöttem, hogy nem mondom el neki..Ki mentem a koliból és elmentem futni, levezetni a feszültségemet.2 óra múlva vissza mentem a koliba.Felmentem a szobámba,Kacchan fogadott engem.Vajon észrevette a változást rajtam.Remélem nem.- Mi történt a szemeddel? - Kérdezte nagyra tágult szemekkel.Lefagytam nem tudom mit mondjak...- öhmm.....hát.....- Nem tudom mit mondjak.. Úriisten!! - Ugye nem mondod el senkinek?- kérdeztem, egy  kicsit megkönnyebülve de ugyanugy feszülten.- Nem. Soha senkinek nem árulnálak el.- mondta Kacchan és közben a kezét az arcomra rakja.Elkeztem sírni. - V- vámpír.....v - vagyok.- Valodtam be és kezdtem mégjobban sírni. - Vámpír vagy?..Hogyan?- Ennyit mondott megilyedt.- Apám adta a képességet és csak most jött meg.Ne Haragudj.- sírtam el magam mégjobban.(Márha ez lehetséges)Kacchan csak nézett engem.- Nem haragszom...Ettél már?- kérdezte.- Nem.Nem tudok emberi ételt enni.Ezért nem igazán.- Mondtam.És ezt tudja valaki más?- kérdezte életem értelme.- Nem.Csak neked mondtam el.- válaszoltam.- Deku.Ezt el kell mondanunk a hálozsákos gilisztának. - Mondta Kacchan. - Biztos? - Kérdeztem félelemből. - Biztos.Most megyünk.- jelentette ki Kacchan. Maga után húzott Aizawa tanár úr irodájához. Kacchan bekopogott. - Gyere.- szólt bentről Aizawa tanár úr.Kinyitottuk az ajtót és bementünk.- Sziasztok gyerekek.Mit szeretnétek? - Kérdezte Aizawa tanár úr. Tanár úr Deku egy vámpír.Az Apja ezt a képességet adta át neki és nagyon késett ezért most jött csak meg neki.- mondta el a tanár úrnak Kacchan.- Értem.Ezek szerint emberi ételt sem bírsz fogyasztani.Igaz?-Kérdezte a tanár úr.- Igaz.- bologattam a tanár úrnak.- Akkor csak vért tudsz fogyasztani nem igaz?-.Kérdezte Aizawa tanár úr.- Igen, Tanár úr.- Helyeseltem.- Rendben Midorya, megoldjuk ezt a problémát.- Jelentette ki a tanár úr.- Rendben.- mondtuk Kacchanal egyszerre.

 SzerelemWhere stories live. Discover now