Ahogy meghallottam, hogy Dekuról van szó szaladtam is ki a kollégiumból a suli felé.A suli bejáratnál megvártam All Mightot.Nagyon türelmetlen voltam, mert fogalmam sem volt vajon mi történhetett szerelmemmel.Ameddig gondolkodtam addig All Might is ide ért.Utána együtt mentünk be a suliba, onnantól már All Might után mentem mert gyakorlatilag nem tudtam, hogy hol van Deku.- Bakugou-fiam.Midorya-fiam nem kell fel, ezért arra gondoltam, hogy te biztos fel tudod kelteni.- Mondta All Might.Amíg elmélkedtem oda is értünk.A gyengélkedőn volt.Féltem de tudtam, hogy most én vagyok az egyetlen aki fel tudja kelteni.Remélem.Megfogtam a kezét,hogy legyen valami reményem.-Deku.-Semmi válasz.-Izuku!- szóltam egy kicsit hangosabban.Izukuu!- ordítottam teli torokból de semmi válasz.Már lehajtott fejjel sírtam közben suttogtam A nevét.Pár percel később az ellőttem ülő felemeli a fejemet államnál fogva,és megcsókolt.Ez olyan hirtelen történt, hogy csak akkor néztem rá amikor megcsókolt.Hirtelen történt,így csak egy pillanat múlva csókoltam vissza.-Szia Kacchan.Hiányoztál!- ölel át szerelmem.-Ne sírj Kacchan mert rossz így nézni rád ,bűntudatom lesz.-Szólt rám szerelmem.-Rendben.-ezzel le is töröltem utolsó könnycseppeimet.Nem gondoltam volna,hogy én fogok sírni mert nem szoktam.Amíg gondolkodtam addig Dekunak sikerült átöltöznie.-Mehetünk!-Mosolygott rám szerelmem.Ezzel el is indultunk a kollégium felé.Öt perc múlva vissza is értünk a kollégiumba.Ahogy be értünk Aizawa sensei fogadott minket.- Hol voltatok, mert nem találtalak titeket a gyengélkedőn?- kérdezte Aizawa sensei a légidiótább kérdést amit hallottam.-De Sensei,mi a gyengélkedőről jövünk.- szólalt fel az igen röviden tartó kínos csöndből.-Nekem mindegy..Midorya szeretnéd tudni az eredményt?-Kérdezte a Sensei Dekut.-Igen válaszolta Deku.
¥ Time skip ¥
Láttam Dekun, hogy megkönnyebül mikor elolvasta az eredményt így én se voltam feszült.- Na?-Kérdeztem rá Szerelmemre.Igazából...egész elfogadható.-mondta.
YOU ARE READING
Szerelem
FantasyEz egy BakuDeku story lesz.Azt előre nem tudom hogy lesz benne-e 18+.Remélem tetszeni fog nektek.❤️💚🧡🥦💥