Matek óra van.Unalmas mint minden nap.A matek órának a 70% - át azzal töltöttem,hogy Kacchan néztem.Utána kicsöngetés előtt 20 perccel kaptam egy sajtostejfölöst a tanár nőtől.- Kedves Midorya Izuku légyszíves megtennék azt, hogy figyelnél az órámra?!.-.Szólt rám a tanárnő.- Bocsánat tanár nő.-. mondtam.De meghallottam egy aranyos és kedves kuncogást.Kacchan volt.Olyan gyönyörű volt....
§Time Skipe§
A szobámban vagyok.Már megírtam a háziaim.Most éppen vacsorázok.Hirtelen valaki hozzá ér a vállamhoz.Hátra fordultam.És Kacchant látom meg.- Oh baszus- gondoltam magamban. - Gyere fel a szobámba 21:00-kor.Beszélni szeretnék veled.- Mondta Kacchan.Nagyon megilyedtem, de nem foglalkoztam vele.Felmentem a szobámba vacsora után, és megnéztem,hogy hány óra van.A telefonom 20:35 mutatott.Gondoltam addig elemezem a füzetembe a hősöket és a gonoszokat eggyaránt...Újra ránéztem a telefonom kijelzőjére most 20:59 mutatott a telefon.Gyorsan imátkoztam és felmentem Kacchan szobájához.Ott voltam a szoba előtt.Bekopogtam.Kinyitódott az ajtó.Féltem, nem is kicsit.Leült az ágyra.Teljesen nyugodt volt..De...mintha..feszült lenne.Miért?.- Deku.-.Mondta Kacchan. Beszélnünk...
.kell-.Mondta.De mintha a hangjában lenne ...félelem...?- Szeretnék mondani neked valamit.- Állt fel Kacchan.- Deku~....Én.....Sz- Szeretlek!- jelentette ki Katsuki.Elkezdtem sírni örömömbe.Majd megöleltem Kacchant. - Én is Szeretlek Kacchan... És szeretném ha mi egy párt alkotnánk.-Mondtam neki sírva.Kacchan azt mondta,hogy akkor alkossunk egy párt.Én megöleltem és belefúrtam a fejem a mellkasába.Utána azt mondta, hogy menjünk aludni.Azt mondtam,hogy rendben.De...elájultam...............
VOUS LISEZ
Szerelem
FantasyEz egy BakuDeku story lesz.Azt előre nem tudom hogy lesz benne-e 18+.Remélem tetszeni fog nektek.❤️💚🧡🥦💥