Note: MERAK ETMEYİN, ARLİN YAZDIM. Kafanız karışabilir ama sonuna kadar gidin, değecek.
___________________________
"Burada istenmiyorsun Araz, bunu o kıt aklına sok artık"
Arlinin sözleri sanki kalbini derinden yaralamış gibi elini, göğsüne kaldırıp yüzünü astı sarışın oğlan. Birkaç saniye aynı pozisyonda durduktan sonra Mert ve tayfasına tekrar döndü.
"Kendin konuşamadığın için köpeklerini mi öne sürüyorsun Mert? Cevap verip seviyemi düşüremeyeceğimi kendisine ilet ve eğer yiyorsa kendin geç karşıma"
"Sen kime köpek diyorsun? Neye güvenip de kendini burdaki herkesten üstün görüyorsun?"
"İşte bu tavır farkı... tam olarak bu, bizi farklı kılan"
"Seni-"
"Aylin! Yeterli. Bu hırsız bozuntusuyla daha fazla vakit kaybetmek istemiyorum"
Yanındakiler birer birer arkasını dönüp okula doğru yürümeye başlayınca Araza uzun bir bakış attı Mert.
Sarışının, bir şeylerin peşinde olduğunu biliyordu ve onu durdurmak için elinden geleni yapmaya yemin etmişti. Ama şimdilik gözüne batmamak en iyi karardı.O sırada birinin daha Arazı izlediğinin farkında değildi Mert, ancak diğerlerine ulaşmak için okula doğru döndüğünde farketti Aylinin nefret ile yanan gözlerini.
Kızın yanına usulca yaklaşıp elini, kolunun üzerine koydu kendine getirmek için.
Kabustan kalkarmış gibi uyandı Aylin ve gözbebekleri büyüdüğü için yeşili görünmeyen gözlerini Mertin yüzüne kaldırdı.
Kirpikleriyle gösteri sergileyerek göz kapaklarının açıp kapadı birkaç kez ve hafifçe gülümsedi esmer çocuğa.
Mert, Aylinin bir süredir kendisine ilgili olduğunun farkındaydı ve bu durum onu rahatsız etmiyordu. Gizeme olan aşkından ne kadar emin olsa da Gizemin aklının Arazda kaldığını biliyordu.
Sevdiği kız ikna olup karar verene kadar başkasına şans vermek çok da yanlış gelmiyordu. Hele ki o kız Aylin gibi akıllı ve güzel biriyse.Son bir defa Araza bakıp dalan Aylin, belli etmeden Mertin koluna girip okula doğru ilerledi.
Araz, gözlerinin önünde gerçekleşen sahne karşısında burun çekti ve iğrentiyle Vurala döndü.
"Bu akşam tamirhanede toplanıyoruz. Planı gözden geçirelim, bu sefer Mertin tayfasını daha ciddiye alarak"
~~
Karanlık, mahalleye çökmüştü bile. Kış aylarının ilk karı yağıyordu şehire ama Araz + 5 kişiden oluşan çetesinin düşünmesi gereken daha önemli konular vardı.
Resmi tatilden bir gün önce, perşembe günü gerçekleşecek olan plan.Ama tamirhane çetesinin bilmediği bir şey vardı: Mertlerin bir şekilde o plandan haberdar olmaları.
Yapacaklarını gözden geçirip birkaç detayı değiştirirken telefonunun titreşimini hissetti Araz.
Vural ve Boraya devam ve tekrar etmeleri için anlamlı bir göz işareti yaptı ve gruptan uzaklaştı.
Mesajları gönderen ismi görünce sırıttı, şeytani bir gülümsemeydi. Gizem.~Mesajlaşma~
Gizem:
masamın üstüne bıraktığın notu gördüm. Ne oldu Mertle? Kavga mı ettiniz?Araz:
Hayır etmedik. Sana bir şey dedi mi?Gizem:
aslında evet. Bir şeylerin peşinde olduğunuzu biliyorlar Araz.Araz:
senden mi duydular?Gizem:
saçmalama. Bir şekilde duymuşlar işte. Ben de sana haber veriyorum. Ne yapacaksınız? İptal mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arlin - one shot
FanficArlin Yetişkinliğe yeni girmiş ama hala liseli Aylin ve Araz'ın, ajanlıkla dolu aşkı. Diziden bağımsız.