„Konečne ste sa uráčili vojsť! Myslel som, že sa otočíte a ufujazdíte preč," usmial sa na nás Harryho otec, ktorý hneď objal svojho syna a potom svoju pozornosť presunul na mňa.
„Konečne ťa spoznávam krásna Sarah!"
Pri jeho komplimente sa mi zapálili líca, aspoň už viem po kom je v tomto smere Harry.
„Rada vás spoznávam pán Styles!"
„Prosím ťa! Volaj ma Des," znovu sa usmial.
„Dobre!" pousmiala som sa.
Myslela som, že budem nervózna z tohto stretnutia, ale po tom čo mi povedal Harry, som prestala myslieť na stretnutie s jeho otcom.
„Prejdeme do obývačky pokiaľ nebude hotový obed. Ostanete tu aj spať, alebo idete hneď domov?" spýtal sa Harryho.
„Pôjdeme domov. Ráno mám ešte stretnutie," priznal Harry.
„Veď je nedeľa synak! Mal by si sa venovať svojej krásnej priateľke, keď sa ti už konečne vrátila" zamračil sa Des.
„Neboj sa otec, určite sa jej budem venovať," usmial sa Harry a pozrel sa na mňa. Svoj úsmev som mu vrátila späť.
Celú návštevu sme sa náramne bavili, boli aj chvíľky kedy sme preberali aj smutné záležitosti hlavne tie, ktoré sa týkali Nelly. Harry mi poukazoval okolie domu ako aj jeho obľúbené miesta. Pocit, že vidím miesta ktoré ho robili šťastným alebo boli jeho skrýšou ma napĺňajú spokojnosťou. Náš vzťah sa krôčik od krôčika zlepšuje čo ma robí šťastnou.
„Dúfam, že sa ti tento výlet páčil?" usmial sa na mňa Harry.
„Ďakujem! Bol to najkrajší deň aký som v poslednej dobe mohla prežiť. Škoda, že sme tam neostali dlhšie."
„Neboj sa určite tam budeme chodiť častejšie," naklonil sa ku mne a pobozkal ma.
Ruka v ruke sme vyšli do nášho bytu. Počas prípravy večere sa Harry osprchoval a vybavil pár pracovných telefonátov. Sám sa priznal k tomu, že počas mojej neprítomnosti toho veľa pre firmu nespravil a teraz to musí doháňať.
„Ako ti to ide?" spýta sa, keď príde do kuchyne.
„Cestoviny, už sú a pomaly dokončievam aj omáčku. Mohol by si zatiaľ pripraviť stôl a otvoriť víno."
Bez zbytočných slov sa pustí do práce a spraví všetko o čo som ho požiadala. Taniere zatiaľ položí na pult vedľa mňa, aby som mohla nabrať jedlo.
„Vonia to božsky," zasmeje sa.
„Dúfam, že to tak bude aj chutnať."
„Od teba by som zjedol všetko!" nežnými bozkami obsype môj krk.
„Pokiaľ nechceš jesť z dlážky, tak prestaň," zachichocem sa, lebo ma to trochu šteklí no zároveň to je príjemné a vzbudzuje to vo mne pocity, ktoré som ešte nezažila. Ako by som aj mohla, keď som bola zneužitá. Som pripravená na to, že budem mať s Harrym sex, no zároveň ma to aj desí. Bojím sa, že to v tomto faktore skazím. Možno som sa vyrovnala z minulosťou, no jej tieňa ma budú ešte strašiť. Mala by som sa o tom porozprávať s Tomom a hneď zajtra mu zavolám. Taniere položím na stôl a hneď sa pustíme aj do jedenia.
„Kedy máš tu schôdzku?" spýtam sa ho.
„O deviatej. Prečo?" odpovie mi s plnými ústami, čo ma donúti zamračiť sa. Aj tento vysokopostavený majiteľ niekoľkých firiem sa občas správa ako nemehlo.
„Chcela by som si dohodnúť stretnutie s Tomom, tak ma napadlo, že by som to skĺbila v jednom termíne, aby sme neskôr mohli byť spolu," vysvetlím mu.
„Prečo sa chceš stretnúť s Tomom?" pre zmenu sa na mňa zamračí on.
„To, že som sa zmierila s minulosťou neznamená, že som hneď aj v poriadku. Stále sú tu nejaké aspekty môjho života, ktoré stoja za prekonzultovanie."
„Myslíš tým niečo konkrétne?"
„Možno," myknem ramenami.
„A čo keby som nahradil Toma ja?"
„Nie!" ihneď to zamietnem.
Harry sa zamračí ešte viac, no už nič nepovie a pokračuje v jedení. Musím vymyslieť niečo s čím by som ho uspokojila. Zvykla som si na Harryho ochranárske sklony a prehnané reakcie, preto nechcem po dnešnom krásne strávenom dni, aby sa náš večer pokazil. Chytila som ho za ruku a tým ho donútila pozrieť sa mi do očí.
„Milujem ťa!"
„Aj ja ťa milujem!"
„Tak mi prosím ver! Chcem, aby sa náš vzťah vyvíjal dobrým smerom a preto musím ďalej pokračovať v sedeniach."
Po mojich slovách sa konečne uvoľní a nahne sa ku mne, aby ma mohol dlho a nežne pobozkať.
***
„Dlho sme sa nevideli," usmeje sa na mňa Tom akonáhle mi otvorí dvere do svojej ambulancie.
„Prepáč mi, že ťa takto otravujem, ale musím sa s tebou porozprávať."
„Od toho som predsa tu!" ukáže mi, aby som si sadla na svoje zvyčajné miesto.
„Tak o čo ide?"
„Ako vieš, bola som v Amerike navštíviť otca, oddýchnuť si od Harryho a hlavne nájsť riešenia ako konečne odstaviť Nicollasa z môjho života," vysypem zo seba.
„Niečo sa ku mne dostalo. Prišla si na niečo?"
„Nie, ale otec na tom pracuje."
„Takže Harrymu si to zakázala, ale otcovi to dovolíš? Prečo?" spýta sa svoju ďalšiu otázku. Dobrá otázka na, ktorú nemám odpoveď aspoň nie hneď.
„Ja..." začnem, no nedokončím.
„Chápem," pousmeje sa.
„Je to zložité Tom. Rozhodla som sa konečne posunúť vo svojom živote ďalej, chcela som byť slobodná a svoju slobodu som našla v Harrym. Viem, že mi veľmi pomohol, no nechcem aby i naďalej moja minulosť ovplyvňovala náš vzťah. Možno to nedáva zmysel, hlavne po tom čím sme si prešli, ale zároveň sa bojím, aby Nicollas neublížil aj jemu. Môj otec s ním má predsa väčšie skúsenosti," poviem napokon.
„Je to pochopiteľné a určite si aj ty pre neho oporou, no vieš aký je Harry. Tiež si prešiel ťažkým obdobím a toto je možno jeho riešenia ako odčiniť svoju minulosť."
„Myslíš jeho obviňovanie za smrť Nelly?" spýtam sa aj keď je mi odpoveď jasná.
„Takže sa ti, už zveril," usmeje sa.
„Áno! Moja cesta do Ameriky bola predsa len na niečo dobrá."
„Občas človek potrebuje odstup, aby vychladol a urobil správne rozhodnutie. Vo vašom prípade to váš vzťah posilnilo a to ma privádza k ďalšej otázke prečo si si dnes vydobyla toto stretnutie."
Na chvíľu som sa odmlčala a hľadal správne slová, ktorými by som opísala môj problém. Predsa len sa chcem s Tomom rozprávať na chúlostivú tému ako je sex.
„No... vieš..." začala som.
„Podľa toho ako sa červenáš asi viem o čom sa chceš rozprávať," zasmeje sa.
„Bojím sa, že keď na to príde tak zamrznem a zjaví sa predo mnou úkaz mojej minulosti. Nechcem niečo tak intímne skaziť a hlavne nie, keď ide o Harryho. Čo mám robiť?" moja otázka je priam zúfalá.
„Poradím ti len jedno Sarah. Porozprávaj sa o tom s Harrym. Určite na teba netlačí aspoň nie v tomto smere, takže si myslím, že on sám očakáva debatu na túto tému. Mali by ste si určiť pravidlá, vysvetliť si to, že keby si náhodou zamrzla, tak sa nič nedeje. Je dôležité, aby si samu seba neodpísala."
YOU ARE READING
Edge of Darkness
FanfictionDvaja ľudia, ktorý sa v živote nestretli no majú podobné problémy v rozhodnutí sa čo vlastne chcú. Obaja majú za sebou temnú minulosť, ktorá poznačila ich životy no i napriek tomu chcú žiť normálny život. Láska je niečo čo ich láka no zároveň straší...