5. Návrat

103 5 0
                                    

SARAH

„Už máš vybalené?“ s touto otázkou vletela do mojej kancelárie Nikoll.

„Áno!“

„Super, tak poď máme poradu s novým majiteľom,“ usmiala sa na mňa.

To, že mám znovu čeliť pohľadu Harryho Stylesa ma vôbec nelákalo. Naša spoločná večera, ktorá sa konala pred pár dňami vôbec nedopadla dobre, ale čo som vôbec očakávala. Zo stola som si zobrala diár a pero, aby som si mohla robiť poznámky.

„Bože... je to tu úžasné!“ rozplývala sa nad tým Nikoll.

Jej snom stále bolo pracovať pre túto firmu a teraz sa jej to splnilo. Ja som bola práve vďačná, že nepracujem v tak veľkej spoločnosti ako je táto.

„Aj ty si tak nadšená?“ spýtala sa.

„Nie!“

„Prečo?“

„Lebo toto je presne to miesto, kde som sa nikdy nechcela vidieť... známa firma, ktorá skupuje a ničí všetko vo svojom okolí. Presne z takého prostredia som odišla, pokiaľ sa nepamätáš!“ zamračila som sa.

„Ale toto je iné,“ namietla.

„Áno? A v čom? Na samom vrchole sedí človek, ktorý má moc a peniaze. Robí si čo chce a aj keď pochybí, nikto mu to nevytkne. Ovláda každého vo svojom okolí!“

„Som rád slečna Benettová, že ste tak otvorená!“ ozvalo sa za mojim chrbtom.

„Aj nabudúce!“ otočila som sa k nemu čelom a usmiala sa.

„Po porade vás čakám vo svojej kancelárii!“ povedal prísne.

Neviem prečo, ale mala som pri ňom od posledného stretnutia tendenciu odvrávať mu a neplniť jeho príkazy.

„Niekto na mňa bude veľmi zlý!“ neodpustila som si túto poznámku.

Nikoll vedľa mňa stuhla a Harry po mne hodil zlostným pohľadom, potom sa vytratil v zasadačke.

„Čo sa to s tebou porobilo?“ spýtala sa ma.

„Neviem! Asi sa vzpieram všetkému čo ma obmedzuje. Potrebujem slobodu,“ posledné slová som šepla. Hlavne sa potrebujem vzpierať Harrymu, aby sa nedostal pod moju kožu, čo sa mu pred pár dňami skoro podarilo. Vošla som do zasadačky a posadila sa na prvé miesto, ktoré bolo najbližšie k dverám, aby som hneď ako skončí jeho siahodlhý príhovor mohla zdúchnuť. Rozprával o vízii do budúcna, o rozšírení našich možností a samozrejme, že nezabudol spomenúť aké kráľovské platy budeme mať. Akonáhle skončil, vyskočila som na nohy a ponáhľala sa preč do svojej kancelárie, aby som mohla pokračovať v dohodnutí miesta na fotografovanie pre Nikoll a Toma. Samozrejme, že môj zápal pre robotu netrval dlho. Na stole sa rozoznel telefón.

„Benettová, prosím?“

„Slečna Sarah, máte sa dostaviť do kancelárie pána Stylesa!“ oznámil mi jeho asistent.

„Odkážte pánu Stylesovi, že mám teraz prácu, ktorú nemôžem len tak odložiť!“ s týmito slovami som zložila.

Pustila som sa do vybavovania a zapisovania rôznych termínov, ktoré by vyhovovali niekoľkým magazínom pre ktoré, už spomínaní mali fotiť. Bola som práve v polovici dohadovania, keď sa náš hovor zrušil. Otočila som sa so stoličkou späť k stolu pred ktorým stál samotný Harry Styles a mračil sa. Dnes som ho asi ešte nevidela usmiať sa.

„Práve ste zrušili veľmi dôležitý telefonát,“ zamračila som sa.

„Mala si za mnou prísť do kancelárie!“

Edge of DarknessWhere stories live. Discover now