20. "A pak, že se spolu nevyspíme..."

2.1K 236 8
                                    

Dobře, dvacet tři dní nebyla část, jsem hrozná, ale chtěla jsem si od FWF dát přestávku, teď už to jen dopíšu. Asi to nestihnu do prázdnin, ale byla bych vážně ráda.

Předem vás upozorňuju, že budu přidávat jak na houpačce. Některý dny třeba tři povídky jiný zas vůbec. Berte to tak, že jde o známky, školní výlety a to, že když je teď hezky, neni sezení u pc zrovna nejvíc sexy věc na světě :P ( A ano, pak je v tom kluk )

Takže tak... mějte se mnou trochu strpení děcka :P

♥firefly♥

p.s. Věnováno @ihazbananaz

*****************************************************

Polibky se stávaly vášnivějšími a začínalo pršet. Ani jeden z nich nechtěl přestávat, myšlenky na jejich zdraví byly momentálně ty poslední, které by je zajímaly. Veškeré napětí, které mezi nimi od jejich prvního setkání bylo, jako by zmizelo. Nechalo po sobě jen neuvěřitelné množství chtíče a vášně.

Harryho ruce se dostaly pod Beeino tričko, její ruce ho tahaly za vlasy a přejížděly po krku a zádech.

,,Harry..." zavzdychala, když si jeho prsty hrály s lemem podprsenky. Její vzdech jako by ho probral.

,,Prší, měli bychom do stanu," zašeptal jí do ucha a následně skousl citlivou kůži na krku pod ním.

,,Ah - jo, asi jo." Neměla se však k tomu, aby se od Harryho odtáhla. Jediné, po čem toužila, byly jeho doteky, úplně všude. Harry se odtáhl, čímž se mu dostalo nespokojeného kňourání, a usmál se. S povzdechem si prohlédl rozcuchanou blondýnku s rudými rty. Musel se usmát nad tím, že za jejich barvu byl zodpovědný, stejně jako za větvičky ve vlasech a vyhrnuté tričko. Vzal ji do náruče a před tím, než začala protestovat, umlčel ji polibkem.

Rychle došel ke stanu a zde ji opatrně položil.

,,Hned jsem zpátky, uhasim ten oheň."

Dívka kývla a usmála se. Otočil se a našel kyblík s vodou, obojí měl už připravené. Vylil do ohniště vodu a pro jistotu ještě horké uhlíky zasypal vlhkým listím. Rychle sklidil všechen nepořádek, který před tím líbacím incidentem stačili napáchat, a vrátil se do stanu.

Pohled na to, co ho tam čekalo, ho rozesmál. Bee objímala jeho polštář a byla zabalená do jeho mikiny. Ozýval se jen déšť a její tiché oddechování.

S povzdechem pokroutil hlavou a lehl si vedle ní. Přikryl ji jejím spacákem, který byl rozepnutý, a sám přes sebe přehodil svůj. Přitáhl si k sobě její drobnou postavu a zabořil nos do kudrnatých vlasů.

,,Dobrou noc," zašeptal.

***

Stanem se rozneslo skučení. Harry otočil hlavu a podíval se tak na blondýnku, která ležela v jeho náručí.

,,Dobré ráno," zachraptěl. Zamrkal, aby zjistil, jak moc se na něm podepsal vypitý alkohol. Vůbec...

,,Moc ne, řekni, že jsi vybavenej natolik, že máš něco na hlavu."

,,Samozřejmě, že mám. Chceš půjčit kšiltovku?"

Dívka ho pěstí uhodla do hrudi. On se zasmál.

,,Podám ti nějakej prášek," řekl. Přikývla, víčka stále tiskla pevně k sobě. Bála se, že by ji denní světlo oslepilo.

,,Otevři pusu," ozvalo se jí téměř u ucha. Harry se snažil mluvit tak, aby dívce nezpůsoboval tolik bolesti.

Fucking weather forecast » h.s. auKde žijí příběhy. Začni objevovat