,,Takže já se vás dva idioty snažím dát jak blázen dohromady a ono to neklapne?" Naštvaná Sam poklepávala prsty o stolek v kavárně poblíž studia. Před ní stálo téměř netknuté vanilkové latte, jehož teplota se ani zdaleka nepodobala té, kterou mělo, když jej obdržela od černovlasého číšníka, který se na ni usmíval. Ani si nevšimla čísla napsaného na kelímku.
,,Sam, pochop to. Já a Harry jsme... uh, asi takhle. Pokud tě to potěší, málem jsme se spolu vyspali, jenže jsem byla úplně opilá a on to zastavil. Dalo by se říci. A trávili jsme spolu všechen čas, až mi to přijde nezdravý, jen prostě... každej zjevně hledáme něco jinýho a nebejt toho dementního sexuálního napětí mezi náma, už dávno si nemáme co říct," brunetka se hořce zasmála a konečně se chopila kelímku a upila studeného nápoje, který měl i tak úžasnou chuť.
,,Děláš si ze mě prdel, Parkerová? Nemáte si co říct? Pokud po sobě nechcete skočit a rozdat si to přímo na parkovišti, place před kamerou nebo jakymkoliv jinym veřejnym místě, který tě napadne, tak se bavíte snad o všem. Máte stejný zájmy, doprčic dokonce čte i ty tvoje debilní knihy. A ty mi chceš tvrdit, že si nemáte co říct?"
Bellatrix si povzdychla, protože pochopila, že svoji kamarádku neoblafne.
,,Dobře fajn, když připustíme, že máš čistě teoreticky pravdu," udělala dramatickou pauzu, jako by čekala, že ji Sam zastaví, ,,tak si opravdu rozumíme. Takže by to mohlo bejt dlouhý krásný a ničim nerušený přátelství, který rozhodně nikdo nechce posrat mýma chabýma pokusama o vztah, protože v tomhle oboru neumim chodit, jsem na něj vadná a my obě to víme a on taky."
,,Ničim nerušený? Děláš si ze mě kurva prdel? Bože, může bejt někdo podobně pitomej jako ty? Vlastně ano, on. A tom mluvim. Vy dva se k sobě hodíte jako černá a bílá, a to opět opomínám to, jak se navzájem chcete."
Bellatrix dopila Frappe a pokroutila hlavou.
,,Ne, ty se pleteš. Dobře, je neskutečně sexy a upřímně, kdybych byla v některý z příhodnejch situací při smyslech a s plně funkčním mozkem, tak jsem se s ním už vyspala, ale to to jen kazí. Je fajn bejt kamarád, ale vztah? Ani nevim, jestli by o to stál, natož já."
,,Doprdele, vás dva zamknout nahý do koupelny, abyste si to urovnali."
Bee se zasmála.
,,Moc se díváš na romantický komedie. Hele, nejde to kazit vztahem. Teď, když nám nabídli hlavní zprávy? Sakra, je to něco neuvěřitelnýho. Nemůžem to takhle posrat."
,,Nebuď odporná kariéristka. Už ti neni dvacet, sakra! Za pár let budeš mít po třicítce a co pak? Nejsme na vejšce, aby jsme hledali nezávaznej sex. Musíš se doprčic usadit a někoho si najít, proč to nezkusit?"
,,Hele, nemůžeš do duše promlouvat třeba mýmu bratrovi? Tomu je dvacet devět a žádný kázání se mu nedostalo, zato já je dostávám pravidelně jak inzulin."
,,Víš, tvůj bratr..."
,,Ano?" Blondýnka se zasekla.
,,Chodí s Demi," zašeptala Sam tak, že ji nebylo téměř slyšet.
,,Cože? Proč to nevim? Já si na chvilku odjedu do Austrálie a on div nepořádá svatbu? To mu ještě vytmavim. A co ty? Taky nemáš žádnej vztah a -"
,,Víš, ona to byla docela dlouhá doba. Byl tu další večírek a tak nějak jsem tam potkala potencionálního uvaděče sportovních novin. Jmenuje se Jessie, ale zatim to neni nijak oficiální. Zítra máme osmý rande."
ČTEŠ
Fucking weather forecast » h.s. au
Fanfic❝What happens when you half-die for two reasons at the same time? ❞Co se stane, když napůl zemřete smíchy ze dvou důvodů zároveň? trailer by @DreamingAdie #BeHappy