Am spalat repede vasele si m-am indreptat spre iesirea din spate .
Gradina era despartita in doua parti de o alee pavata cu bucati de piatra roz iar la jumatatea aleei se afla o fantana arteziana imensa. Din cauza gerului de afara apa care picura din fantana a inghetat formand astfel turturi de diferite forme si marimi . Parca ma aflam in gradina unui palat din basme.
Cei 2 frati ma asteptau langa fantana zambind. Vazand ca ma apropii au venit spre mine oferindu-mi fiecare bratul.
Le puteam simti musculatura puternica cum se incorda.
-Noi.. avem ceva pentru tine! a spus Eden zambind .
Dupa care Jace a scos din buzunar o cutiuta rosie si a deschis-o.
In ea se afla o minunata bratara de argint pe care a scos-o si mi-a fixat-o pe mana.
-Multumesc ! Este minunata ! am spus eu imbratisandu-i pe rand.
-Sa nu o dai jos niciodata ! E plina cu verbina! a adaugat Eden.
La aceste cuvinte Jace s-a incruntat putin la Eden.
-A vrut sa spuna speciala! s-a repezit Jace sa clarifice .
-Aaa ... vroiam sa va intreb ... cand pot sa merg la mine acasa?
-Momentan nu poti ... esti inca vanata ! a raspuns Eden lasandu-si vocea sa se piarda treptat .
- Vanata ? De cine ?? am intrebat curioasa .
-Nu conteaza ... oricum n-ai intelege ... dar important e ca trebuie sa ramai aici o vreme... Acum eu zic sa mergem inapoi in casa , este destul de frig si nu vrem sa ingheti .. a spus Jace .
Jace si Eden au ramas in sufragerie , insa eu am preferat sa urc in camera mea.
In timp ce urcam scarile i-am auzit sosotindu-se : "Eden esti un mare prost! Cum sa-i spui despre verbina? De ce nu i-ai spus si ce suntem?" a spus Jace furios dar in acelas timp ironic "Of , frate , si eu te iubesc ! Gandesti ca habar nu are ce e aia verbina , nu? " a continuat Eden razand.
Aceasta discutie ma facut putin curioasa. Ce era aia verbina?? Sau ce puteau ei sa fie ?
Aveam de gand sa fac un dus dupa care sa cobor la parter si sa citesc o carte langa semineu cu o cana de ciocolata calda in mana . Azi planuiam sa am o dupa-amiaza linistita .
Am iesit din dus tremurand ... afara erau -6 grade iar ei imi lasasera in dulap haine de vara ... Am scotocit mai adanc in dulap si intr-un final am gasit niste haine potrivite vremii . Le-am tras repede pe mine si am coborat jos .
Cand am ajuns acolo l-am vazut pe Eden devorand un sandwich cu sunca . Pentru un baiat cu o asemenea conditie fizica manca destul de mult.
Apoi mi-am continuat drumul spre camera de zi unde se afla semineul .
Mi-am deschis cartea si am inceput sa citesc. In mini-biblioteca din camera mea plina cu carti siropoase am reusit sa gasesc o carte diferita de celelalte "Istoria vampirilor" .
In timp ce citeam Eden a venit si s-a asezat langa mine .
-Interesanta carte ! Esti fana paranormal ?
- Sa zicem ... Am citit cateva carti de acest gen dar chestiile astea sunt putin exagerate ... Sa existe vampiri , suna ca povestile de adormit copii...
-Cum spui tu , Alice ... a raspuns Eden .
Era atat de sexy ... cu tricoul ala mulat care ii accentua abdomenul lucrat ... parul ciufulit ... ochii aceia albastrii ca cerul ... In momentul ala vroiam sa il sarut mai mult ca orice pe lume... Dar m-am abtinut pe cat de mult puteam muscandu-mi buza .
In acel moment am auzit o voce ... "Ti-as musca-o eu , daca as putea"
-Ai zis ceva? l-am intrebat eu pe Eden.
-Nu... a raspuns el zambind .
-Hei , nu mai bine ai lasa cartea aia si ne-am uita impreuna la un film?
-Desigur , dar sa stii ca eu aleg filmul ! i-am spus eu razand.
Am ales sa ne uitam la un film horror iar la un moment dat m-am trezit in brate la Eden . Am incercat sa nu ma misc prea mult ca sa nu-l trezesc . Imi placea aceasta situatie asa ca mi-am pus capul la loc pe pieptul lui si am inchis ochii.
CITEȘTI
Night before you die
VampireSeria "Without Life" Cartea I Alice este o adolescenta singuratica ce este nevoita sa se mute in New York. Viata ei se schimba radical atunci cand parintii ei mor intr-un misterios accident de masina din care ea scapa ca printr-o minune cu viata. Co...