Capitolul 5 - Atacul

107 13 0
                                    

Dimineata a inceput sa-si faca usor aparitia . Primele raze ale diminetii ii luminau fata lui Eden facandu-l sa arate atat de dragut.


M-am dat incetisor jos de pe canapea ca sa nu-l trezesc pe Eden nu inainte de al inveli , apoi m-am dus in bucatarie si am incercat sa pregatesc micul dejun.

Am remarcat ca nu mai aveam nimic de mancare , asa ca am decis sa merg sa cumpar ceva pana se trezeau baietii.


Cerul era senin iar zapada incepuse sa se mai topeasca.

Am tras pe mine o geaca si o pereche de ghete si am iesit repede din casa.


Pe drum am intalnit cateva persoane carora le-am cerut niste indicatii despre cum as putea sa ajung la cel mai apropiat magazin.


In fata magazinului era un grup de baieti imbracati in negru care se tot holbau la mine .

Am intrat in magazin si am inceput sa arunc in cos tot felul de produse .

Dupa ce am platit m-am intors pe drumul pe care venisem.

Uitandu-ma instinctiv in spate am vazut ca acel grup de baieti din fata magazinului erau chiar in spatele meu , dar nu am dat prea multa importanta.

Dupa un timp vazand ca ei sunt tot pe urmele mele am grabit pasul .

Inima deja incepuse sa imi bata cu putere . Eram sigura ca se va intampla ceva rau , dar la ultima cotitura spre casa baietilor am vazut ca disparusera.

Incepusem sa ma linistesc.

Am intrat repede in casa , si i-am auzit pe Jace si Eden certandu-se .

"Tampitule , cum ai putut sa o lasi nesupravegheata ? Stii ca este in pericol ." a urlat Eden la Jace .

"Hei , nu sunt eu idiotul care a tinut-o in brate toata noaptea si i-a simtit fiecare miscare , dar nu a fost in stare sa isi dea seama cand s-a dat jos de pe canapea si a iesit afara." a urlat apoi Jace.

Lor chiar le pasa de mine. Dar tot nu intelegeam de ce eram in pericol .

-Aaa ... baieti? i-am intrerupt eu incrucisandu-mi bratele .

-Aici erai! Vezi Jace ti-am zis eu ca e bine! Alice , dar unde ai fost? a spus Eden arcuindu-si o spranceana .

-Pai am fost pana la super-market sa cumpar ceva pentru micul dejun ... Voi baieti mancati incredibil de mult , nu a mai ramas nimic in frigider ! am spus eu razand.

-Zau ? Eu nu cred ca mancam atat de mult ! a spus Eden maimutarindu-ma.

Jace ti se pare ca m-am ingrasat?

-Absolut ! l-a intrerupt Jace.

-Ei , atunci tu esti si mai gras ! a adaugat Eden lovindu-l usor pe Jace.

-Gata baieti ! Parca ati avea 5 ani ! Apropo... v-ati facut paturile?

-Aaa ...

In acel moment au disparut amandoi in camerele lor .

Dupa ce am terminat de pregatit micul dejun i-am chemat jos .

Au devorat ca de obicei toata mancare pe care o aveau in farfurie apoi s-au repezit sa spele vasele .

Wow ! Chiar reusisem sa-i fac pe baieti sa fie ordonati .


Toata dupa-amiaza mi-am dedicat-o decorarii camerei mele.

Camera plictisitoare si obscura in care ma trezisem , era acum mult mai ... feminina.


Obosita dupa o asemenea zi , am facut o baie lunga si m-am bagat in pat .

La un moment dat am auzit niste zgomote venind de afara . Prima data am crezut ca erau doar in capul meu dar dupa ce am vazut ca nu se opresc m-am indreptat spre geam .

Am vazut ceva traversand in fuga curtea.

Nu am mai stat pe ganduri si am coborat jos cautand o lanterna .

Am iesit in curte si am inceput sa cercetez . Auzeam un fosnet venin fix din spatele meu . M-am intors dar nu am vazut nimic .

Ma pregateam sa intru in casa , cand deodata am fost daramata si tarata pana in spatele casei.

Eram inconjurata de 5 baieti imbracati in negru . Parea sa fie grupul care ma urmarise in acea dimineata.

La un moment dat unul din ei s-a apropiat de mine si m-a apucat de barbie.

-Mai , mai , mai ! Uite-o pe micuta care ne-a intors planurile pe dos . Ar fi trebuit sa vin de prima data dupa tine .

-Lasati-ma in pace ! Nu v-am facut nimic .

-Ooo , stai linistita nu iti facem nimic ... momentan ! a spus baiatul cu un ranjet sarcastic .

Apoi ochii au inceput sa i se inroseasca si sa-i apara colti. Nu putea fi adevarat ! Arata exact ca un vampir .

Apoi a trecut in spatele meu , mi-a cuprins talia si si-a infipt coltii in gatul meu ...

Am simtit cum sangele mi se scurge in jos pe gat ...

Vampirul m-a lasat sa cad peste mana lui si si-a infipt coltii si mai adanc...

La un moment dat mi-a dat drumul lasandu-ma sa cad pe pamant ... Apoi l-am vazut pe Eden lundu-ma in brate si carandu-ma pana in casa ...


Night before you dieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum