𝑵𝒐𝒂𝒉
-Toată viata mea am fost mândru ca sunt fratele tău! Totuși...în momentul asta mi-e scârbă ca sunt fratele tău! Cum ai putut sa o înșeli pe Sofia cu o curvă?! Credeam ca o iubești! Ești un bou!
Vocea mea răsună în salonul fratelui meu. El se uita la mine în soc. Lângă el este o fată blondă.
-Cum îndrăznești sa mi te adresezi în halul asta?! strigă el la mine
-Cum îndrăznești tu sa o înșeli pe Sofia? Ai avut o fată bună lângă tine. Păcat ca ai pierdut-o
Ii dau un pumn în fata și plec. Trec pe la un magazin alimentar și cumpăr tot ce mi-a zis Beatrice să iau. După ce cumpăr produsele intru în mașină și îl sun pe tata.
T: Alo!
N: Alo, tată. O sa vin la tine azi și în seara asta o sa dorm la tine.
T: Te-ai certat cu iubita ta sau ce?
N: Vrea sa facă ziua fetelor cu o prietena pe care a înșelat-o iubitul ei.
T: Bine. Te aștept aici. Pa!
N: Pa!Închid apelul și ajung acasă. Iau liftul pana la apartament și pun plasa pe masa. După ce ii povestesc Beei tot o sărut și mă duc la tata.
𝑺𝒐𝒇𝒊𝒂
-Buna ziua, somnorici! ma saluta Bea. Ți-am adus înghețată și am pornit televizorul. Ne uitam la un film.
-Ce m-aș face fără tine, Bea? întreb eu zâmbind
-Ai muri?
-E și asta o posibilitate? Noah e pe aici?
-L-am dat afara ca să putem avea seara fetelor. spuse ea
-Și ce părere a avut?
-S-a dus la tatăl lui.
-Aha...hai sa ne uitam la Bambi.
-Asa facem atunci! zice sora meaMa ridic din pat și o urmez pe Bea în sufragerie. Pe canapea era o plasa plina de snaksuri, pe masa erau 2 cutii de înghețată și 2 borcane de Nutella. O îmbrățișez pe Bea și îi spun:
-Mersi mult pentru tot!
-N-ai pentru ce! Ce vrei sa faci?
-Pai...încep eu. Maine, la ora 4:30, am un zbor către Paris. O sa lucrez ca fotomodel pentru Chanel. o informez eu
-Wow! Dacă îți schimbi numărul sa mi-l dai pe cel nou.
-Sigur ca da! Acum hai sa ne uitam la Bambi. spun euNe așezăm pe canapea și iau o cutie cu înghețată și o lungurita. Bea pornește filmul și ma acoperă cu o pătură. După ce terminam filmul ma suna Aiden. O lacrima îmi cade pe obraz. Bea îmi ia telefonul și răspunde.
𝑩𝒆𝒂𝒕𝒓𝒊𝒄𝒆
Telefonul Sofiei sună. Se uită la ecran și îi cade o lacrima. Pe ecran este nunele lui Aiden. Iau telefonul și răspund nervoasă.
B: Alo!
A: Sofia e acolo? Vreai sa vorbesc cu ea sa ii explic situația.
B: Este aici, dar nu o sa îți mai permit da vorbești cu ea vreodată! Ești un bou. Sofia te iubește și tu îți bați joc de sentimentele ei, boule!
A: N-am vrut sa o rănesc. Am avut un motiv. Dacă nu mi-o dai la telefon mâine dimineata vin la voi.
B: Nu o să o mai vezi vreodată. Sofia părăsește țara.
A: Atunci vin devreme.
B: Sofia se pregătește de plecare. E prea târziu, Aiden. Tu ești cel care a gonit-o. Dacă n-ai fi fost tu ea nu ar pleca. Tu ești singurul vinovat pentru plecarea ei.
A: Beatrice! Lasa-ma sa vorbesc cu ea!
B: Nici moarta nu îți permit sa îmi ranesti sora!Închid apelul și îi spun Sofiei:
-Ai bagajul gata?
-Da.
-Îmbrăcate în ceva bun. Plecam la aeroport și iei primul avion către Paris. În dulap am un alt telefon cu cartela pentru tine. Aiden te poate urmări cu acesta. Îl voi tine la mine. ii zic eu
-Mersi pentru tot, Bea!
-Pentru asta sunt surorile.𝑺𝒐𝒇𝒊𝒂
Ma îmbrac repede intr-o rochie scurta, neagra cu mâneci lungi, semi-transparente.
Plecam imediat din apartament și urcam în mașină lui Noah, care venise sa ne ia. Ajungem la aeroport în mare graba. Merg la biroul de informații și intreb:
-Bună seara! Cel mai rapid zbor spre Paris când este?
-Într-o ora. Aveți bilet? spune femeia de acolo
-Am bilet la zborul de la ora 4:30, dar trebuie sa plec de urgenta. Îmi puteți găsi un loc. La orice clasa. o rog eu
-Avem un loc la prima clasa. ma anunță ea
-Îl iau eu. Poftiți banii. spun și îi inmanez un plic plin de bani. Banii care sunt în plus păstrați dumneavoastră. Pentru amabilitate și ajutor.
Ma pun pe scaun și mă sună Aiden. Răspund la apel.
A: Sa nu crezi ca scapi de mine. Într-o ora sunt la aeroport! Stai acolo.
S: Nu mai am niciun motiv care sa ma tina aici. Plec cu primul avion.
A: Sa nu cumva sa îndrăznești sa îmi închizi!Închid apelul și aștept pe banca. Peste 50 de minute ma duc înspre avion. Bagajul era deja înăuntru. Îl vad pe Aiden alergând în spatele meu. Striga după mine.
-Sofia! Sa nu cumva să te urci în avionul ala! Jur că o să te gasesc!
-Imi pare rău, Aiden! Te iubesc! spun eu după care se închid scările.
-O sa te găsesc! Oriunde te-ai duce! striga el
-Nu o vei face! zic eu aruncând telefonul de pe care mă putea urmări
Ma așez pe scaunul indicat de stuardeza. Aceasta se uită întrebătoare la mine și la ușă avionului. Nu ii spun nimic.Avionul decolează și după 9 ore ajungem în Paris. Cobor inspirând aerul parizian. Șoptesc incetisor:
-Iar acum sa înceapă o noua viata.
După ce îmi iau bagajele, iau un taxi pana la apartamentul unde voi locui. Urc cu liftul pana la etajul 10. Ma duc la apartamentul cu numărul 125. Intru înăuntru. Este un apartament foarte frumos. Înăuntru predomina negrul. Avea o bucătărie, baie, dressing, birou și o camera cu un pat matrimonial.După ce termin de despachetat ma schimb într-un costum rosu sângeriu cu un maieu alb.
-Viata noua, Sofia noua. spun euCobor cu liftul și iau un taxi pana la sediul principal al cunoscutei mărci Chanel. Intru în biroul directoarei și mă prezint.
-Bună ziua! Numele meu este Sofia Raina D'Amato. Am venit pentru slujba de fotomodel.
-Bună ziua, domnișoară Sofia! V-am citit CV-ul sunteți exact ce căutăm. Ne mai trebuie cateva informații si sunteți angajata.
-Desigur. răspund eu
-Sunteți căsătorită?
-Oarecum.
-Divorțată? întreabă ea
-Trebuie sa depun actele.
-Aveți copii?
-Nu.
-Asta este tot ce avem nevoie. Bine ați venit la Chanel. Ne bucuram de prezenta dumneavoastră!
-Și eu ma bucur de amabilitatea dumneavoastră.
-Numele meu este Catrina Chanel. se prezintă ea
-Incantata de cunoștință! spun eu
-De asemenea!1120 de cuvinte
Scuzați-mă pentru eventualele greșeli gramaticale.
CITEȘTI
𝓓𝓻𝓪𝓰𝓸𝓼𝓽𝓮 𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻𝔃𝓲𝓼𝓪
Romance𝑬𝒍 -ascunde un suflet blând sub învelișul său dur, moștenitorul mafiei spaniole, obligat de tatăl său să se căsătorească pentru a nu fi dezmoștenit 𝑬𝒂-o fată blândă, fiica liderului mafiei italiene, disprețuită de proprii părinți este obligată s...