𝓪𝓾 𝓽𝓻𝓪𝓲𝓽 𝓯𝓮𝓽𝓲𝓬𝓲𝓽𝓲 𝓹𝓪𝓷𝓪 𝓵𝓪 𝓪𝓭𝓪𝓷𝓬𝓲 𝓫𝓪𝓽𝓻𝓪𝓷𝓮𝓽𝓲

1.3K 32 2
                                    

𝑨𝒊𝒅𝒆𝒏

Am luat-o în brate pe Sofia. Priveam amândoi apusul soarelui.
-Ce face frumoasa mea? îi spun eu sarutandu-i delicat umarul
-Ma uit la apus, iubitule. Tu ce faci? Vrei sa stai cu mine?
-Bine.
Privim soarele în tăcere. Ma uit la ea. Soarele îi lumina chipul delicat. Ochii ei verzi erau atât de frumoși. As fi putut jura ca e un vis. Mana mea îi atinge bărbia încet. Îi întorc chipul înspre mine și îi spun:
-Te iubesc, Sofia! Te-am iubit din prima clipa în care te-am văzut. Și te voi iubi mereu. Ești singura care merita sa fie în viata mea.
O lacrima îi cade pe obraz, iar eu i-o șterg. Mâinile ei îmi cuprind chipul și buzele noastre se ating.

𝑺𝒐𝒇𝒊𝒂

Îl sărut pana rămânem fara aer și îi privesc ochii. Zâmbind larg îi zic:
-Și eu te iubesc, Aiden!
O aud pe Bella cum ma striga pe mine și pe Aiden.
-Ti-ai imaginat vreodată ca intr-o zi vei ajunge sa stai cu sotia ta pe balcon, ca o sa ai doi copii și o sa fii fericit?
-Sincer sa fiu, nu. Dar este mult mai bine asa. De abea aștept sa se nască micuțul asta. spuse el zâmbind
-Și eu.
Bella ne găsește în scurt timp și sare în brațele lui Aiden.
-Tati?
-Da, principessa.
-Vreau înghețată. spune Bella
-Ai mâncat cam multa înghețată zilele astea. replica Aiden. Dacă mama zice ca te lasa ne ducem sa îți luam.
-Dacă ne iei și noua poți sa te duci. spun eu
-S-a făcut, amore mio! îmi zice Aiden
-Yeyyy! striga bucuroasa Bella

Nu mi-am imaginat vreodată ca voi ajunge sa fiu fericita departe de tata și de Delores. Nu am crezut ca ma voi putea îndrăgosti de omul cu care am fost forțată sa ma căsătoresc. Nici prin gând nu mi-a trecut ca voi ajunge sa ii port fiul și sa creștem o fetita minunata, în casă noastră, departe de toți.
Dar daca stau și ma gândesc e mai bine asa. Nu as schimba nimic, dacă ar fi sa o iau de la capăt. Îmi iubesc viata, o iubesc pe Bella și pe Aiden și pe Cassander,băiețelul nostru care urmează sa se nască cât de curând. Viata mi-a dăruit exact ce aveam nevoie.

-THE END-

Mulțumesc tuturor celor care m-au susținut în timp ce scriam. Mulțumesc pentru toate voturile și pentru toți cititorii. Mulțumesc tuturor celor care ați adăugat cartea mea în listele de citit. Fiecare notificate de la voi mi-a dăruit un zâmbet pe chip.
Acesta este finalul povestii lui Aiden și Sofia.

𝓓𝓻𝓪𝓰𝓸𝓼𝓽𝓮 𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻𝔃𝓲𝓼𝓪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum