Capitolul #3

97 7 8
                                    

JACK.Pov
Eve a plecat furioasa in camera ei,am vrut sa o opresc dar la cat de nervoasa parea m-am gandit ca o sa inrautatesc situatia asa ca am inceput sa fac curat prin casa...sau cel putin ce a mai ramas din ea.

Dupa ce am adunat in mare parte am auzit-o pe Eve.

Eve:De ce?
Eu:Eve,nu stiu cum sa-ti spun dar te plac!Dar Kail ala a venit aici si a facut un scandal si nu m-am putut abtine!
Eve:Si eu te plac...cand nu esti magar.
Eu:Nu o sa mai fiu,promit!
Eve:Te iubesc!Si ma i-a in brate.Dupa inbratisare eram foarte aproape,ne uitam unul in ochi celuilalt si sa intamplat.Ne-am sarutat si fix atunci a inceput sa ploua tare,da eram in curte daca am uitat sa mentionez.
Eu:Deci e oficial?
Eve:Da!
Eu:Te iubesc!Dupa care am luat-o pe sus,era asa frumoasa.Era doar intr-un tricou asa ca i-am dat hanoracul meu si ne-am asezat pe banca de sub stejar,o tineam in brate si ne uitam la ploaie.Totul era perfect!

Eu:Eve trebuie sa-ti spun ceva..faza e ca Kail nu o iubeste pe Carla,el e cu i-a doar pe interes si pentru ca nu te poate avea pe tine.Te place.Vrea doar sa o raneasca pe Carla...ce facem?
Eve:Nu stiu,dar nu ii puteam spune acum Carlei..o sa vorbesc eu cu el.Uite ploaia sa oprit,ma duc sa il sun pe Kail.O sa stabilesc o intalnire cu el si o sa vorbesc cu el.
Eu:Esti sigura?
Eve:Atata timp cat Carla nu va suferi,da.
Eu:Bine,du-te si suna-l.
Eve:Bine,te iubesc.
Si ma pupa pe obraz.

EVE.Pov
Conversatie telefonica:
Kail:Hei.
Eu:Hei.Kail,trebuie sa vorbim.Ne vedem in parc in 20 de minute.
Kail:Ok,pa.
Eu:Pa.

Se facu ora respectiva,eram in parc eram cu Kail.L-am zarit.

Kail:Salut.
Eu:Salut.
Kail:Ce vroiai sa discuti cu mine?
Eu:Kail,stiu ca ma placi.Dar eu sunt cu Jack.Dar te rog fa ceva in legatura cu Carla,nu o rani te rog!
Kail:A deci va sa zica esti cu Jack si nu am nici o sansa..bine,bine.

Fara sa-mi dau seama am atipit deoarece Kail a adus niste bauturi la inceput care aveau somnifere.M-am trezit in padure.

Eu:Kail,ce ai de gand sa-mi faci?
Kail:Daca eu nu te am nu te va avea nimeni!
Eu:Kail?
Spun eu cu o voce speriata acesta apropindu-se de mine.Acesta ma saruta,eu eram legata in lanturi de un copac.
Kail:Auzi...nu te strange bluza?Spuse acesta cu un zambet pervers pe chip.
Cand vru' sa imi dea bluza jos apru' un tip care il tranti la o parte si imi dezlega lanturile.Kail se ridica dupa si incepu' sa se ia la bataie cu tipul acela,pana la un moment dat cand tipul respectiv il dadu' pe Kail cu capul de o piatra si apoi imi spuse un scurt "fugi" dupa care ma prin de mana si am inceput sa alergam ca niste disperati prin padure.Nu stiam unde ma aflam si imi era foarte frica.La un moment dat am iesit din padure eram pe o sosea.Acolo era masina tipului,ne-am urcat in ea.

Eu:Cine esti?
?:Laurentiu.
Eu:De ce mai ajutat?
Laurentiu:Stiu de ce e in stare Kail,a mai facut-o si cu alte fete si nu vroiam sa contiune cu si mai multe...il cunosc bine,el e...fratele meu...
Eu:Inteleg,multumesc pentru tot.
Laurentiu:Nu ai pentru ce,esti bine?Ai nevoie de ingrijiri medicale?
Eu:Sunt bine,multumesc.Pot sa te rog ceva?Sau mai bine zis sa te intreb ceva...
Laurentiu:Da.
Eu:Vrei sa locuiesti cu mine,iubitul meu si 2 prietene de ale mele?Te rog.Iti raman recunoscatoare pentru ce ai facut,dar daca se va intoarce din nou?In plus iti va placea sigur,ba chiar si un prieten de al tau va sta cu noi.
Laurentiu:Hai nu zau,cine?
Eu:Jack,Jack Sperman.
Laurentiu:Jack?Pe bune?Ma mut clar!Jack e unul din prieteni mei cei mai buni!
Eu:Deci asa ramane.Apropo e iubitul meu.
Laurentiu:Bine,hai la mine sa-mi fac bagajele.
Eu:Ok
In 5 minute bagajele erau gata,am plecat inspre casa.
Acolo i-am gasit pe Jack si Carla,da Carlei i-am trimis un mesaj mi inainte si ea va locui cu noi.Si Jessica la fel,si ea era pe acolo pe undeva.

Eu:Saltare internatiune!Se pare ca avem 3 ca sa nu zic chiar 4 pentru ca mna..nu ca Jack ar sta de mult aici dar trecem peste.Bun deci ei sunt:Jessica,Carla si surpriza,surpriza Laurentiu!
Jack:Lau?
Lau:Chiar el.
Jack:Vei locui cu noi?Pe bune?
Lau:Da.
Jack:Ce tare!
----------
Carla:Mda,si Lukas.Minunatul meu frate..
Ei:Mda...auziti cam avem o problema avem numai 3 camere.Eu propun ca voi sa trageti la sort cu cine stati,pentru eu cu Jack stam simgur.
Ei:Ok.
Toti au tras biletelele minune.
Jess a picat cu Lukas
Carla cu Lau si bineinteles ca eu cu Jack.Dupa ce am mancat spaghete(yum :3) toti s-au dus sa despacheteze in camerele lor.

Iar acesta a fost capitolul 3.Srry pentru eventualele greseli de ortografie,sper sa va placa.

Ap.In poza e Kail

~Iubita de "dadaca"~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum