Capitolul #5

54 3 3
                                    

  Ma trezesc si observ ca sunt intr-o camera si legata de un scaun.Nu stiam ce sa mai fac,ma zbateam de vreo 10 minute incontinu dar fara rezultat.

  Dintr-o data usa se izbi de perete pe ea intrand inegalabilul de Kail...

-Ce mai vrei acum?
-Ce vreau?Foarte simplu,pe tine! *spuse asta in timp ce se apropria de mine pentru a ma saruta eu incerca sa il evit,acesta intr-un final ajuse-se sa imi sarute obrazul*

Kail se apleca din nou pentru a ma saruta numai ca de data aceasta imi tinea capul fix intre manile lui pentru a nu ma putea misca.Eu imi tineam buzele stranse astfel incat sa nu poata intra in lacasul meu acesta lingandu-mi doar buzele.

-Nu mai fi asa incapatanata,stiu ca vrei asta la fel cum o vreau si eu.
-Mai dute drq de homofob ametit!Nu vreau nici sa te mai vad dar sa te mai si sarut!
-Of..Eve,Eve,Eve lasa ca o sa vezi tu ca o sa vrei.Chiar o sa ma implori sa fiu al tau.
-Nici o data!
-A da?Vedem noi ce mai zici dupa ce ne uitam la un film.

  Nu imi vedea sa cred in fata ochilor  mei se derula un filmulet in care Carla era torturata!
  Nu stiam ce sa mai fac!
Plangeam si in acelasi timp ma zbateam.Kail afisand doar un zambet diavolesc.
   Eram intr-un moment de inpas in care mi-am zis ca mai bine eu decat ea.

-Daca o eliberezi pe Carla vo-i face tot ce imi ceri.
Kail se intoarse cu un zambet pervers pe fata.
-Chiar tot?
-Da!*spun asta in timp ce mi se prelingea o lacrima pe fata*

  In momentul urmator Kail dadu numai un telefon in care ceru ca aceasta sa fie eliberata.
In cateva secunde Carla se afla in camera mea plina de sange si la pamant.
Eu tipam si plangeam ca o disperata,cea ce si sunt la momentul de fata.

-Kail nu o putem lasa asa pe strada!
-Ba da.
-Tu nu vezi in ce stare e?Nici nu se poate misca!Te rog cheama-l pe Laurentiu sa o ia acasa!
-Sa se descurce!
-Te rog!Fac orice!*spun asta printre mii de lacrimi*
-Bine,o sa il chem doar numai plange!De ai stii cat de mult tin la tine si cat urasc sa te vad plangand..
-Multumesc,multumesc,
multumesc!
In momentul urmator ma pupa pe obraz si il suna pe Laurentiu.

  ~ ACASA ~

-Lau misca-ti fundu' si raspunde la telefon ca ai o sonerie de se sparg si oglinzile!spuse Jess.
-Ho femeie ca vin acum!

*convorbire telefonica*

-Ce este Kail?
-Am gasit-o pe Carla in stare grava pe strada,se pare ca ar fi fost batuta de cineva.E la mine acasa,haide sa o iei.
-Vin acum!

*convorbire incheiata*
~din perspectiva lui Lau~

-JACK!!!incep sa urlu ca un disperat
-Ce vrei?!?
-Incaltate!Carle se afla in stare grava la Kail acasa trebuie sa o luam!
-Dar stai,Eve unde e?!
-Nu stiu,probabil la ei.
-Sper ca nu a patit nimic grav.Sa mergem!

Eram ajunsi in fata casei lui si sunam la sonerie cand matahala deschise usa.

-Am venit sa o luam pe Carla.
-O aduc imediat.
In momentul in care sa intor eu si Jack am inceput sa il lovim astfel lasand-ul la pamant.Am luat-o pe Carla si am bagat-o in masina.Apoi ne-am dus sa o cautam pe Eve.

  Am cautat in toate camerele si nu era nici urma de Eve pana cand am ajuns intr-o camera secreta (de care Lau stia) unde am vazut-o pe Eve plangand,legata cu lanturi de pat,dezbracata pe jumatate si cu Kail peste ea.
 
*Din perspectiva lui Jack*

  Cand am vazut aceste imagini am incremenit,in momentul urmator l-am tras pe Kail de pe ea si am inceput sa il iau la bataie in timp ce Lau o dezlega pe Eve.

*Lau P.O.V*

Am dezlegat-o pe Eve si am dus-o in masina langa Carla.Cand am auzit un foc de arma si l-am vazut pe Jack la pamant impuscat in abdomen.In secunda urmatoare am scos pistolul pe care il am mereu la mine si l-am omorat pe Kail.Apoi l-am tarat pe Jack in masina si i-am dus cat de repede am putut la spital.

In poza de la media este Lau.
 
  

~Iubita de "dadaca"~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum