ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

4 0 0
                                    

 Χτένισε τα μαλλιά της. Λίγες τρίχες έμειναν πλέον στη χτένα. Φαίνεται ότι τα αγχολυτικά της έκαναν καλό. Αρκετούς μήνες πριν τα μαλλιά της έφευγαν με τις τούφες. Δεν είχε τίποτα παθολογικο και οι γιατροί το απέδωσαν στο εντονο στρες. Είχε χρήματα. Το πρόβλημα δεν ήταν εκεί. Το πρόβλημα ήταν ο φόβος ότι αν έπαιρνε άδεια μήπως κάποιος άλλος που εποφθιαλμούσε τη θέση της την έπαιρνε. Ετσι έκανε υπομονή. Το φθινόπωρο έδωσε τη σκυτάλη στο χειμώνα είχε μπει για τα καλά η Ανοιξή και εκείνη ακόμα δούλευε από φόβο. Γιατί ακόμα χειρότερο από το να της πάρει – ηξερε ακόμα και πιθανούς υποψήφιους – κάποιος τη θέση ήταν η δυσμενής μετάθεση. Το είχε ξαναδεί το έργο. Οντας νεότερη και πιο άπειρη είχε χάσει μια από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες της ζωής της λόγω ενός δεκαπενθήμερου στο εξωτερικό.

Αναψε τσιγάρο η αλήθεια είναι ότι είχε πολλές φορές προσπαθήσει ανεπιτυχώς να το κόψει. Το μόνο που είχε καταφέρει είναι να καπνίζει περισσότερο από το άγχος της. Τους τελευταίους μήνες όμως θορυβήθηκε και επεσε πάλι γύρω στα δέκα τσιγάρα την ημέρα που μερικές φορές αν καταφερνε να κοιμηθεί τα έφτανε και στα πέντε. Ούτως ή άλλος δεν μπορούσε να καπνίζει στη δουλεια παρά μόνο στο διάλειμμά της.

Σήμερα όμως είχε καταφέρει να κλείσει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο εκατομμυρίων και έτσι κέρδισε την εβδομάδα άδεια χωρίς να κινδυνεύει η θέση της. Ήξερε που θα πάει. Χρήματα υπήρχαν και της είχαν μιλήσει εμπιστευτηκά γι αυτό το μέρος ένας άνθρωπος που είχε πάει και δύο και τρεις φορές στην καριέρα του. Ενας τόπος χαλάρωσης, αντιστρες, γυμναστικής και υγιεινής διατροφής. Μόνη της δεν το αποφάσιζε αλλά θα έπερνε μαζί της και την Νάντια, θα της έκανε όλα τα έξοδα καθώς μόλις είχε απόλυθει από τη δουλειά ανευ αποζημιώσεως και ένιωθε συντετριμμένη. Οι δύο μισθοι που της έδωσαν τελικά κατόπιν συμφωνίας και πριν την ξαποστείλουν άπαξ δια παντώς δεν την έφταναν ούτε κατά διάνοια. Μισός μισθός χρειαζόταν μόνο για τις ακριβές κρέμες της.

Στη φίλη της είπε ότι είχε συνάψει σχέσεις με συνάδελφό της πράγμα που απαγορευόταν από το καταστατικό της εταιρείας αλλά η φίλη της δεν ήξερε τι να πιστεύψει. Ενιωθε ότι η Νάντια της έκρυβε και κάτι άλλο μα την έβλεπε τόσο απογοητευμένη που έκανε ότι την πίστεψε και δεν έδωσε συνέχεια. Γεγονός ήταν ότι σε λίγες μερούλες από τώρα θα έκαναν τις πιο χαλαρωτικές διακοπές της ζωής τους.

Τουλάχιστον έτσι νόμιζαν.

Η ΡΩΓΜΗWhere stories live. Discover now