Το κινητό της κουδούνισε παρατεταμένα, παρά το γεγονός ότι το είχε στο αθόρυβο η δόνηση την ξύπνησε. Μα τι ώρα ήταν; Το είχε κάτω από το μαξιλάρι της. Το σήκωσε χωρίς να κοιτάξει.
"Βιβή; Τι συμβαίνει; "( Μόνο η Νάντια την φώναζε έτσι )
"Συγνώμη που σε ξύπνησα, αλλά δεν είχα ύπνο. Αύριο είναι η μεγάλη μέρα δεν νομίζω να το ξέχασες;"
'Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς δεν συμφώνησα σε κάτι."
"Κι όμως έστειλα την αίτηση σου συμπληρωμένη μαζί με τη δική μου. Ονομα, επώνυμο, επάγγελμα, οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μητρώου κοινωνικής ασφάλισης και... ανασανε δεν σε πειράζει που εβαλα την προηγούμενή σου δουλειά σαν πωλήτρια έτσι; Δεν ήθελα να το αφήσω κενό, ούτε να γράψω άνεργη. Πόσο μάλλον με τον τρόπο που έφυγες..."
"Τι έκανες λέει; Εβαλες τα προσωπικά μου στοιχεία; Ποιος σου εδωσε το δικαίωμα."
"Ελα τώρα μην γίνεσαι ξενέρωτη. Χρόνια τώρα κάνουμε διακοπές μαζί και πάντα περναμε τέλεια. Να σου θυμίσω ότι πάντα εγώ συμπληρώνω τα στοιχεία σου, αιώνια τεμπέλα" είπε και γέλασε.
"Σου επαναλαμβάνω ότι δεν συμφώνησα ποτέ σε κάτι τέτοιο. Με κάνεις έξω φρενών"
"Δυο αλλαξιές ρούχα, αντικουνουπικό και μην ξεχάσεις μαγιό και φλάτ παπούτσια. Ενας Θεός ξέρει αν θα χρειαστεί να κάνουμε κι ορειβασία μέχρι. Στις έξι ώρα θα είμαι εκεί με το φίατ. Μπορεί να αργεί λίγο, αλλά δεν θα παρατούσα ποτέ στο σταθμό των λεωφορείων το κάμπριο. Ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται"
"Ωραία με το σαράβαλο λοιπόν, τίποτα άλλο;"
"Τίποτα μην κατσουφιάζεις, νιώθω σαν να σε βλέπω, σου είπα αυτές οι αποδράσεις μια φορά στη ζωή του ανθρώπου γίνονται και είναι και κάπως prive, αν με εννοείς. Μου κόστισε μια μικρή περιουσία."
Η Νάντια το σκέφτηκε, για μια στιγμή ακουγόταν μόνο η ανάσα της. Μετά συναίνεσε, πάντα συνέβαινε αυτό με την Βιβή. Περνούσε το δικό της. Έπαιζε με τους ανθρώπους λες και ήταν μαέστρος σε ορχήστρα. Μόνο που αυτή τη φορά τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Ήθελε να μείνει τελείως μόνη που να πάρει... μόλις πριν λίγες μέρες είχε χωρίσει με το Φίλιππο και δεν το ήξερε κανείς, ούτε η κολλητή της. Ήταν πολύ οδυνηρό για να το μοιραστεί και βαθιά μέσα της πίστευε ότι δεν ήταν αλήθεια. Ποτέ ο Φίλιππος δεν θα την χωριζε με ένα απλό ανυπόγραφο και ψυχρό email.
YOU ARE READING
Η ΡΩΓΜΗ
Mystery / ThrillerΕίστε στ΄αλήθεια ικανοποιημένος από τη ζωή σας; Αισθάνεστε κόπωση ή έντονο στρες; Επικοινωνήστε... Το διαθέσιμο τηλέφωνο ήταν σίγουρα από κάποια ξένη εταιρεία. Πάτησα στις πληροφορίες τους και τότε είδα μικρά ραγίσματα στην οθόνη σαν ιστό αράχνης...