Siedzialem sobie na kanapie i ogladalem w spokoju film. Po chwili uslyszalem ze ktos puka wiec wstalem i podszedlem do drzwi, ktore otworzylem. Zobaczylem Minho Hyung z pluszakiem ktorego mial mi przyniesc on lub Chan Hyung. Usmiechnalem sie do Minho Hyunga.
-Wejdz Hyung.- powiedzialem patrzac na Minho Hyunga. Chlopak dal mi pluszaka po czym wszedl i mnie przytulil.
-Farbowales wlosy?- spytalem bawiac sie kosmykiem jego wlosow. Byly bardzo przyjemne w dotyku.
-Tak, podoba ci sie?- spytal patrzac na mnie i sie usmiechajac.
-Bardzo- odpowiedzialem szczerze. Po chwili zlapalem Minho Hyunga za reke po czym poszlismy razem do salonu w ktorym usiedlismy na kanapie.
-Co ogladales?- spytal po krotkiej ciszy Minho.
-Sam nie wiem.. Samo sie wlaczylo.- odpowiedzialem po czym polozylem glowe na jego ramieniu. Usmiechnalem sie gdy chlopak wplatal dlon w moje wlosy i zaczal sie nimi bawic.
Bardzo mi sie podobalo co robil chlopak. Pamietam jak kiedys moja mama mi tak robila, prawie zawsze zasypialem.
Po jakims czasie zasnalem i poczulem tylko jak Minho przykryl mnie kocykiem.
~~skip time
Obudzily mnie jakies dziwne dzwieki z kuchni. Byla chyba dwunasta w nocy. Troche sie wystraszylem ale wstalem i poszedlem do kuchni.
Gdy do niej wszedlem zobaczylem Minho Hyunga ktory siedzial na blacie i sobie spokojnie jadl.
-Hyung czemu nie poszedles do domu?- spytalem podchodzac do chlopaka. Ten tylko na mnie spojrzal i jadl dalej.
-Zasnalem ale obudzilem sie jakas godzine temu, wiec postanowilem ze nie bede isc o takiej godzinie do domu.- odpowiedzial po chwili zeskakujac z blatu.
-Mogles mnie obudzic- powiedzialem biorac od chlopaka talerz i zaczynajac go myc.
Nagle poczulem jak Minho Hyung przytula mnie od tylu. Lekko sie zarumienilem ale dalej mylem talerz.
Gdy umylem talerz zaczalem myc tez inne naczynia tylko po to zeby Minho dalej mnie tak przytulal. Po chwili wlaczylem jakas muzyke zeby nie bylo tak cicho.
Po jakis dziesieciu minutach skonczylem myc naczynia wiec odwrocilem sie w strone chlopaka ktory nadal mnie przytulal. Okazalo sie ze chlopak zasnal albo mi sie tak wydawalo. Slodziak. Pomyslalem i poprawilem mu wlosy ktore spadaly mu na oczy.
Stalem tak wtulong w chlopaka ktory spal. Nagle poczulem usta chlopaka na moim policzku. Zarumienilem sie po czym spojrzalem na chlopaka ktory stal usmiechniety i na mnie patrzyl.
-Za co to?- spytalem patrzac na chlopaka. Czulem jak moje policzki staja sie coraz cieplejsze. Han to tylko buziak w policzek ogarnij sie!.
-Za nic.- odpowiedzial po czym poszedl do salonu. Gdy chlopak wyszedl zlapalem sie za miejsce w ktore mnie pocalowal.
Stalem tak jeszcze przez kilka minut... poszedlem do salonu w ktorym siedzial chlopak. Usiadlem obok niego i na niego spojrzalem.
-Bedziesz spal u mnie w pokoju.- powiedzialem po chwili ciszy. Poczulem na sobie wzrok chlopaka wiec na niego spojrzalem.
-Spie tutaj.- powiedzial patrzac raz na mnie a raz na moje usta. Zarumienilem sie jeszcze bardziej niz wczesniej.
-Nie, spisz u mnie a ja tutaj.- odpowiedzialem patrzac mu w oczy krore byly bardzo piekne.
-W takim razie spimy razem.- powiedzial i zaczal ogladac telewizje.
-Dobra spie u siebie.- powiedzialem i katem oka zobaczylem ze Minho zrobil sie smutny.
~~skip time
Byla juz jakas druga w nocy a ja nie moglem zasnac. Ciagle myslalem o tym jak Minho mnie pocalowal w policzek.
Uslyszlalem pukanie do drzwi od mojego pokoju wiec wstalem i podszedlem do nich po czym je otworzylem i spojrzalem na chlopaka o ktorym wlasnie myslalem.
-Moge spac z toba?- spytal a ja tylko na niego patrzylem. Po chwili zlapalem jego dlon i wepchnalem do pokoju.
-Kladz sie.- powiedzialem po czym sie polozylem i na niego spojrzalem. Zamknalem oczy i poczulem jak chlopak kladzie sie obok mnie.
Przytulil mnie a ja sie w niego wtulilem i tak zasnelismy...
----------------------------------------
Bardzo was przepraszam ze takie krotkie ale nie mam weny i jestem spiaca. Wiem ze sie troche spoznilam ale mam nadzieje ze ten rok szkolny pojdzie wam naprawde dobrze. Dobranoc ❤️