Είχε περάσει ήδη ένας μήνας από τότε που η Άννα με τον Δημήτρη είχαν αποφασίσει να πάρουν διαζύγιο.Αν και ήταν το δυσκολότερο πράγμα που είχαν κάνει στην ζωή τους ήξεραν πως δεν θα μπορούσαν να είναι μαζί , έτσι πως είχαν εξελιχθεί τα πράγματα .
Ο Δημήτρης είχε αποφασίσει να πάει διακοπές μόνος του με το τροχόσπιτο ,το οποίο κατάφερε και έφτιαξε μετά από καιρό . Ήθελε να ξεφύγει από την καθημερινότητα . Ήθελε να νιώσει ελεύθερος και όχι παγιδευμένος μέσα στην μίζερη πλέον ζωή του .Του έλειπε πολύ η Άννα .Αν και την έβλεπε καθημερινά στην εισαγγελία,το γεγονός ότι δεν μπορούσε να την αγκαλιάσει και να την φιλήσει τον πονούσε πολύ .Το ταξίδι του είχε ξεκινήσει . Δεν ήξερε που θα τον έβγαζε .Το μόνο που ήθελε ήταν ένας μέρος με γαλήνη και ηρεμία .
Κάποια στιγμή όσο οδηγούσε παρατήρησε σε μακρινή απόσταση ένα αυτοκίνητο σταματημένο στην άκρη του δρόμου.Τοτε αποφάσισε να σταματήσει και αυτός για να δει μήπως χρειαζόταν κάποιος βοήθεια .
Δ- Χρειάζεσαι βοήθεια ;
Δεν απάντησε κανένας και ο Δημήτρης επαναλαβε .
Δ - Χρειάζεσαι βοήθεια; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα ;
Τότε αντίκρισε την Άννα . Δεν μπορούσε να πιστέψει πως εμφανίστηκε μπροστά του ο έρωτας της ζωής του.
- Ναι χρειάζομαι , αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να το χειριστείς , είπε γελώντας η Άννα .
- Θέλω να μάθω ποιος σου είπε ότι θα περάσω από εδώ ;, είπε γελώντας ο Δημήτρης .
- Ο Ανδρέας μου είπε ότι θα πας μια εκδρομή και αποφάσισα να κάνω και εγώ το ίδιο .
- Α ρε Ανδρέα, είπε γελώντας ο Δημήτρης .
- Ώστε αποφάσισες να πας διακοπές χωρίς εμένα , είπε γελώντας η Άννα . Κοίτα αν θέλεις να φύγεις και να με αφήσεις μέσα στην μέση του δρόμου για να πας να ξεκουραστείς δεν έχω κανένα πρόβλημα .
Ο Δημήτρης την κοίταξε χαμογελώντας και με ένα βλέμμα γεμάτο αγάπη.
Α - Κατάλαβα ότι δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα ,με καταλαβαίνεις ;
Δ - Το έχω καταλάβει εδώ και καιρό αλλά αποφάσισα να σου δώσω χρόνο να το σκεφτείς . Είδες όμως που πάλι ο δρόμος σου σε φέρνει σε εμένα . Πάντως δεν ήξερα ότι ήθελες να πάμε μαζί διακοπές .
Α- Δεν με ρώτησες ποτέ .
- Να ξέρεις θα δυσκολευτεις αρκετά σε αυτό το ταξίδι , είπε γελώντας ο Δημήτρης
Α - Δεν με νοιάζει αρκεί να είμαι μαζί σου .Σε αγαπάω πολύ !
Δ - Εγώ να δεις !
Και τότε φιλήθηκαν . Φιλήθηκαν παθιασμένα . Είχε λείψει ο ένας στον άλλο τόσο πολύ . Τώρα δεν μπορούσε να τους χωρίσει κανένας .Θα ζούσαν τον έρωτα τους .
Δ - Άντε πήγαινε στο τροχόσπιτο .
Α - Και το αυτοκίνητο μου .
Δ - Μην ανησυχείς θα πω στον Ανδρέα να στείλει κάποιον για να το πάρει .
Α - Πάντως σε όλα έχεις λύσεις .Δεν παύεις να με εκπλήσσεις .
- Α ναι ε ; Θα το σκεφτώ πολύ καλά αυτό που είπες και θα το χρησιμοποιήσω υπέρ μου αναλόγως , είπε ο Δημήτρης κοιτάζοντας την με πονηρό βλέμμα.
Α - Ξέρω πολύ καλά τι σκέφτεσαι , αλλά κύριε εισαγγελέα μου θα πρέπει να περιμένετε , είπε γελώντας η Άννα .
Δ - Εντάξει θα αναγκαστώ να κάνω υπομονή , είπε χαμογελώντας ο Δημήτρης .
Περίμεναν μέχρι να έρθει κάποιος απο την παρέα τους να έρθει και να πάρει το αυτοκίνητο της Άννας, ώστε να μπορέσουν να ξεκινήσουν το ταξίδι τους .
Δ - Ευχαριστώ πολύ Μάνο που ήρθες και συγγνώμη που σε πήραμε τελευταία στιγμή τηλέφωνο.
Μ- Μην ανησυχείς Δημήτρη , ούτως ή άλλως σήμερα δεν είχα να πάω στην δουλειά οπότε έκανα τουλάχιστον την βόλτα μου.Καλα να περάσετε .
Α,Δ - Ευχαριστούμε.
Ο Δημήτρης μπήκε στο τροχόσπιτο και το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να γυρίσει και να κοιτάξει την Την αγαπούσε τόσο πολύ και δεν μπορούσε να φανταστεί την ζωή του χωρίς αυτήν .
Α - Τι έγινε αγάπη μου ; Γιατί χαμογελιεσαι έτσι , είπε γελώντας η Άννα .
Δ - Τίποτα , απλά ήθελα να σου πω ότι σ' αγαπάω πολύ !
Α - Και εγώ το ίδιο Δημήτρη μου , του είπε και του έδωσε ένα τρυφερό φιλί στα χείλη.
Δ - Για πες μου τώρα που θέλεις να πάμε για κάμπινγκ ;
Α - Στην θάλασσα !
Δ - Θάλασσα, θάλασσα , είπε και την φίλησε .
Καθόλη τη διαδρομή μιλούσαν μεταξύ τους , τραγουδούσαν και απολάμβαναν τον χρόνο που περνούσαν μαζί .Η Άννα ήταν τόσο ευτυχισμένη που ήταν ξανά μαζί με τον Δημήτρη . Είναι ο έρωτας της ζωής της . Είναι ο άνθρωπος που στάθηκε δίπλα σε όλες τις δύσκολες στιγμές και δεν έφυγε ποτέ από το πλευρό του. Ξέρει πως τον πλήγωσε μερικές φορές αλλά θέλει να το διορθώσει , γιατί δεν μπορεί να ζήσει μακριά του .
Δ - Φτάσαμε . Πως σου φαίνεται εδώ ; Ωραία δεν είναι ;
Α - Πολύ όμορφα είναι ,αν και κάπως ερημικά αλλά είναι τελεία.
Δ - Θέλω μια φορά να είμαι μαζί σου και να μην μας ενοχλήσει κανένας.Να είμαστε μόνο οι δύο μας ,της είπε και την τύλιξε στην αγκαλιά του .Για πες μου τώρα .Τι θέλεις να κάνουμε ;
Α - Θέλω να βουτήξουμε μαζί στην θάλασσα και να μείνουμε εκεί μέχρι να νυχτώσει...
Δ - Δεν με χαλάει καθόλου . Άντε πήγαινε βάλε το μαγιό σου και έλα.
Ο Δημήτρης έβαλε και αυτός το μαγιό του και περίμενε την Άννα . Τότε εμφανίστηκε μπροστά του . Ήταν τόσο όμορφη.
Δ - Είσαι πανέμορφη ,της είπες χαμογελώντας της .
Α - Ευχαριστώ για το κοπλιμεντο ,αλλά κλείσε το στόμα σου μην μπει καμιά μύγα , είπε γελώντας η Άννα .
Δ - Με κοροϊδεύεις ; Πως τολμάς και το κανείς αυτό , είπε γελώντας και άρχισε να την κυνηγάει .
Και οι δύο γελούσαν τρέχοντας , ευτυχισμένοι σαν μικρά παιδάκια .
Δ - Σε έπιασα . Δεν πρόκειται να μου ξεφύγεις ,της είπες και την έσφιξε στην αγκαλιά δίνοντας της ένα παθιασμένο φιλί .
Τότε την σήκωσε στην αγκαλιά του και κατευθύνθηκε προς στην θάλασσα .
Α - Δημήτρη τι κάνεις ; Άσε με κάτω .. Δημήτρη ...
Δ - Εσύ δεν είπες ότι θέλεις να βουτήξουμε στην θάλασσα και να μείνουμε εκεί μέχρι να νυχτώσει ; Το κάνω πράξη , είπε μπαίνοντας τρέχοντας μέσα στην θάλασσα .
Έπεσαν αγκαλιά μέσα στο νερό.
Α - Είσαι τρελός! , του είπε γελώντας .
Δ - Ναι...είμαι...για εσένα ...., της είπε και τύλιξε τα χέρια του ακόμα πιο σφιχτά γύρω από την μέση της και άρχισε να την φιλάει με πάθος .Σε αγαπάω .... τόσο πολύ...., της είπε ψιθυριστά μεταξύ των φιλιών .
Α - Και εγώ ... πάρα πολύ..., είπε με κομμένη την ανάσα .
Όταν άρχισε να νυχτώνει αποφάσισαν ,να βγουν από την θάλασσα και να κάνουν ντουζ σε ένα κάμπινγκ που βρισκόταν κοντά στο σημείο που έμεναν .
Όταν γύρισαν στο τροχόσπιτο τους η Άννα άρχισε να ετοιμάζει το βραδινό τους και ο Δημήτρης αποφάσισε να ανάψει μια φωτιά ώστε να καθίσουν και χαζεψουν την θάλασσα μαζί αγκαλιά.
Α - Αγάπη μου ,θα έρθεις να φάμε ;
Δ - Τώρα ,δώσε μου μισό λεπτό .
Η Άννα βγήκε από το τροχόσπιτο με μια πιατέλα με αλλαντικά και τυριά και διάφορα άλλα καλουδια .
Δ - Ωωω .Τι όμορφα που το έκανες αγάπη μου . Περίμενε ένα λεπτό να φέρω κάτι για να ολοκληρωθεί αυτό το ρομαντικό δείπνο δίπλα στην φωτιά .
Ο Δημήτρης εμφανίστηκε με ένα καλάθι πικνικ στα χέρια και η Άννα απόρησε τι μπορεί να έχει μέσα εκεί .
Δ - Θα μου πεις τώρα , γιατί κουβαλάω αυτό το καλάθι μαζί καθώς και το περιεχόμενο του παρόλο που θα πήγαινα διακοπές μόνος μου , αλλά είχα ως προαίσθημα ότι θα έψαχνες να με βρεις ...
Α - Ήσουν τόσο σίγουρος ;,του είπε η Άννα ειρωνικά .
Δ- Φυσικά και ήμουν.Εσυ η ίδια είχες πει πριν από μήνες ότι δεν μπορείς μακριά μου , κάνω λάθος , είπε κοιτάζοντας την με ειρωνεία.
Α - Έχεις δίκιο ..Τι να κάνουμε ... Δεν μπορώ μακριά σου ..για αυτό έλα τώρα εδώ να δω τι μου κρύβεις , είπε γελώντας .
Του πήρε το καλάθι από τα χέρια και μέσα είχε μια σαμπάνια και ένα σημείωμα που έγραφε " Σε αγαπάω πολύ " συνοδευόμενο επίσης από ένα τριαντάφυλλο .
Η Άννα συγκινημένη αγκάλιασε τον Δημήτρη .
Α - Και εγώ σε αγαπάω πάρα πολύ .
Αφού έφαγαν και έσβησαν την φωτιά αποφάσισαν να μπουν μέσα στο τροχόσπιτο και να ξαπλώσουν .Η Άννα είχε ξαπλώσει στην αγκαλιά του Δημήτρη και με το χέρι της χάιδευε το στήθος του .
Δ - Ξέρεις τι θυμήθηκα;
Α - Τι ; Για πες μου ...
Δ - Θυμασε τότε ,το πρώτο βράδυ στο καινούργιο μας σπίτι που μου είχες πει πως όταν θα έφτιαχνα το τροχόσπιτο θα πηγαίναμε για κάμπινγκ, θα ανάβαμε φωτιές και θα ψαρεύαμε ...
Α - Ναι το θυμάμαι και χαίρομαι τόσο πολύ που ζούμε μαζί αυτές τις στιγμές που είχα ονειρευτεί , αλλά τι σημασία έχει τώρα αυτό , που θες να πας την συζήτηση ;
Δ - Μου είχες πει να φρόντιζα να έφτιαχνα το τροχόσπιτο πριν μείνεις έγκυος .
Α - Και ;
Δ - Άννα , θέλεις να κάνουμε ένα παιδί ;
Α - Φυσικά και θέλω . Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο . Αυτό το μωρό μόνο μαζί σου θέλω να το κάνω .Να είναι το μωρό μας .Σε αγαπάω τόσο πολύ , είπε η Άννα με δάκρυα στα μάτια .
Δ - Και εγώ σε αγαπάω όσο δεν φαντάζεσαι, αλήθεια σου λέω...
Τότε άρχισαν να φιλιούνται με πάθος .Η Άννα άρχισε να ξεκουμπωνει τα ελάχιστα κουμπιά από το μισάνοιχτο πουκάμισο του Δημήτρη . Κάθισε πάνω στα πόδια του και συνέχισε να τον φιλάει . Τότε ο Δημήτρης έκανε μια κίνηση και άρχισε να βγάζει τα ρούχα της Άννας . Ήθελε να νιώσει το δέρμα της πάνω στο δικό του.Τα χέρια της είχαν τυλιχτεί γύρω από το πρόσωπο του ενώ τα δικά του γύρω από την μέση της .Την ξάπλωσε στο κρεβάτι και άρχισε να την φιλάει σε όλο το σώμα .
Όταν επανήλθε στο πρόσωπο της ,δάγκωσε με πάθος τα χείλη της και της είπε
Δ - Σε θέλω...
Α- Και εγώ... πολύ ... , του απάντησε με κομμένη την ανάσα.
Δεν μπορούσαν να σταματήσουν να φιλιούνται Είχαν μεγάλη ανάγκη ο ένας τον άλλο.Ήταν θαρρείς και ανάβλυζε φωτιά από τις καρδιές τους μόνο και μόνο επειδή ακουμπούσαν τα σώματα τους .Τα σώματα τους ,που κουμπωναν αρμονικά,σαν να ήταν φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλο.
Α- Δημήτρη.... Δημήτρη....
Και έμειναν εκεί αγκαλιασμένοι να κοιτάει ο ένας τον άλλον .Το μόνο που μετρούσε πια ήταν η αγάπη τους . Τίποτα άλλο .
Δ - Σε αγαπάω πάρα πολύ Άννα μου , δεν μπορείς να φανταστείς πόσο...
Α - Και εγώ Δημήτρη, δεν μπορώ να ζήσω πλέον χωρίς εσένα ...
YOU ARE READING
Θα με παντρευτείς ?
FanfictionΟ Δημήτρης πηγαίνει διακοπές μετά αφού τελείωσαν όλα , ποιόν όμως θα βρει στο δρόμο του και πως θα αλλάξει η ζωή του ;