Είχε αρχίσει να νυχτώνει και ο Δημήτρης με την Άννα ετοιμάζονταν για την έξοδο τους με τα παιδιά.
Δ - Αγάπη μου είσαι έτοιμη ;
Α - Ένα λεπτό δώσε μου και φεύγουμε.
Ο Δημήτρης περίμενε την Άννα στο σαλόνι . Ο Δημήτρης είχε φορέσει ένα μπλέ κουστούμι με μπλέ πουκάμισο και γαλάζια γραβάτα . Από την άλλη η Άννα είχε φορέσει ένα ωραίο φουξ σακάκι σε συνδυασμό με ένα φουξ πουκάμισο και μια άσπρη παντελονα .
Α - Είμαι έτοιμη . Φεύγουμε ;
Ο Δημήτρης γύρισε και την αντίκρισε . Έμεινε με το στόμα ανοιχτό.
Δ - Δεν έχω λόγια... είσαι μια κούκλα ...
Α - Συγγνώμη κύριε εισαγγελέα αλλά όπως είπατε και εσείς το πρωί θα χρειαστεί να περιμένετε λίγο , του είπε κοιτάζοντας τον με πονηρό βλέμμα.
Ο Δημήτρης σηκώθηκε από το καναπέ και την πλησίασε . Τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση της .Και την κοίταξε στα μάτια με ένα βλέμμα γεμάτο φωτιά .
Δ - Αλήθεια ; , είπε γελώντας .Να ξέρεις θα φροντίσω την νύχτα αυτή να μην την ξεχάσεις ποτέ , είπε με βαθιά σέξι φωνή.
Α - Πάμε αν είναι τώρα να βρούμε τα παιδιά , γιατί αν μην μείνουμε ακόμα λίγο εδώ μου φαίνεται πως δεν θα φύγουμε ποτέ , είπε γελώντας .
Δ - Εντάξει , κυρία Ροδίτη ...θα υπακούσω στις διαταγές σας , είπε και έκανε στρατιωτικό χαιρετισμό δίνοντας στην συνέχεια ένα τρυφερό φιλί .Σε αγαπάω , είπε κοιτάζοντας την με αγάπη .
Α - Και εγώ σε αγαπάω .
Ο Δημήτρης δεν την άφηνε να φύγει από την αγκαλιά του .
Α - Πάμε !
Δ - Άντε πάμε
Α - Έλα , είπε γελώντας.
Στην διαδρομή για το μαγαζί που σκέφτονταν να πάνε έμαθαν πως δεν υπήρχαν άλλα τραπέζια . Επειδή τώρα θα ήταν δύσκολο να ψάξουν κάποιο άλλο αποφάσισαν να πουν στα παιδιά να έρθουν από το γραφείο της Άννας , ώστε να φάνε εκεί .
Σ - Έλα Δημήτρη.Τι έγινε ;
Δ - Επειδή το μαγαζί που θα πηγαίναμε είναι γεμάτο και τώρα είναι αργά για να βρούμε κάτι παρόμοιο , θέλετε να έρθετε από το γραφείο της Άννας ,να φάμε εκεί ;
Σ - Δεν έχω πρόβλημα .Αν είναι πριν έρθουμε θα πάμε να πάρουμε σουβλάκια και μπύρες .
Δ - Ρε Σταύρο αφού σας κάνουμε το τραπέζι...
Σ - Δεν ακούω κουβέντα ... άλλη φορά
Δ - Εντάξει όπως θες . Εμείς πηγαίνουμε εκεί και σας περιμένουμε .
Σ - Άντε τα λέμε.
Ο Δημήτρης έκλεισε το τηλέφωνο .
Α - Τι έγινε ;Τι σου είπε ;
Δ - Είπε πως δεν έχουν πρόβλημα , αλλά επέμενε να φέρει αυτός φαγητό και να το πληρώσει αυτός .
Α - Αυτός ο Σταύρος , είπε γελώντας.
Μετά από λίγη ώρα έφτασαν στο γραφείο της Άννας και τακτοποίησαν λίγο τον χώρο για να μην είναι ακατάστατος.
Ο Δημήτρης καθόταν σε μια από τις καρέκλες του γραφείου και η Άννα πήγε και κάθισε στα πόδια του .
Δ - Πάντως δεν σου εφεξε αγάπη μου σήμερα , είπε γελώντας
Α - Τι εννοείς; ,του είπε κοιτάζοντας τον με απορία
Δ - Είσαι τόσο όμορφη και δεν θα σε δει κανένας
Α - Δεν πειράζει ... τουλάχιστον θα είμαι όμορφη ...για να με δεις εσύ , του είπε με πονηρό βλέμμα
Δ - Για εμένα είσαι πάντα η πιο σέξι και η πιο όμορφη γυναίκα... όπως και να εισαι ...
Α - Αλήθεια ε ...;
Δ - Μμμ...τι θα κάνω μαζί σου ρε γαμωτο , είπε γελώντας και πήγε να την φιλήσει.
Τότε χτυπησε το κουδούνι και η Άννα ακούμπησε το κεφάλι της στον ώμο δυσανασχετώντας .
Δ - Σου είπα ...θα πρέπει να περιμένεις, είπε γελώντας
Α - Ότι πείτε κύριε Μαρκέτο , είπε ειρωνικά και σηκώθηκε από τα πόδια του για να πάνε να ανοίξουν την πόρτα.
Δ - Καλώς τους .
Αν - Φέραμε τα καλουδια . Σουβλάκια και μπύρες
Α - Άντε μπείτε μέσα, είπε χαμογελαστή
Τα αγόρια είχαν καθίσει στο τραπέζι και η Άννα ερχόταν με πιάτα ώστε να φάνε σαν άνθρωποι.
Α - Η Αγγελική που είναι ; Δεν θα έρθει ;, ρώτησε τον Σταύρο.
Σ - Δυστυχώς δεν μπόρεσε να έρθει γιατί έτυχε κάτι με την οικογένεια της και έπρεπε να φύγει άρον άρον για Θεσσαλονίκη.
Α - Κρίμα . Ελπίζω να είναι όλα καλά .
Σ - Αυτό θέλω να ελπίζω και εγώ .
Είχαν αρχίσει να τρώνε και συζητούσαν διάφορα .
Αν- Και παιδιά , που θα κάνετε τον γάμο ;
Α - Συμφωνήσαμε με τον Δημήτρη να το κάνουμε σε ένα ξωκλήσι δίπλα στην θάλασσα , είπε χαρούμενη
Σ - Ωραίο μέρος , ειδικά τώρα το καλοκαίρι.Εμας ο Δημήτρης μας είπε και κάτι άλλο ;
Α - Τι εννοείς ;, του είπε κοιτάζοντας τον απορημένη
Σ - Μας είπε, πως θέλετε να βάλετε μπρος για ένα παιδάκι , είπε χαμογελαστός ,και θέλαμε να ευχηθούμε και εσένα με το καλό σύντομα να έχετε στην αγκαλιά σας και εσείς το αγγελούδι σας .
Α - Ευχαριστούμε πολύ Σταύρο μου, είπε συγκινημένη .
Αν - Εγώ θα πω ένα πράγμα . Έτσι και το πρώτο σας παιδί είναι κορίτσι θα την βαφτίσω εγώ .
Δ - Σύμφωνοι , είπε και του έκανε χειραψία γελώντας .
Η ώρα είχε περάσει και ο Σταύρος με τον Ανδρέα είχαν φύγει .Ο Δημήτρης τακτοποιούσε τα κουτιά και τα πιάτα .
Α - Άστα αυτά , του είπε ακουμπώντας του το χέρι
Δ - Άσε με τουλάχιστον να βάλω όσο φαγητό έμεινε στο ψυγείο και τα υπόλοιπα θα τα τακτοποιήσουμε αύριο .
Α - Εντάξει ...
Δ - Πάντως εκτός από πεισματάρα είσαι και ανυπόμονη , είπε γελώντας
Α - Α ναι ε ; , του είπε κοιτάζοντας με ειρωνικό ύφος.
Δ - Ναι κυρία Ροδίτη ,της απάντησε κοιτάζοντας την με το ίδιο ύφος . Γι'αυτό πάρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου πήγαινε κάτω και περίμενε με .Σε πέντε λεπτά θα είμαι εκεί.Ενταξει;
Α - Εντάξει κύριε εισαγγελέα, είπε και φεύγοντας του έδωσε ένα τρυφερό φιλί στα χείλη.
Μετά από λίγη ώρα κατέβηκε και ο Δημήτρης από το γραφείο και κατευθύνθηκαν προς το σπίτι τους . Μόλις μπήκαν στο σπίτι πήγαν κατευθείαν στο δωμάτιο τους .Ο Δημήτρης είχε τυλίξει τα χέρια του γύρω από την μέση της και η Άννα στήριξε το κεφάλι της στο δικό του .
Α- Σε αγαπάω ...
Δ - Και εγώ σε αγαπάω ... πάρα πολύ...
Τότε η Άννα άρχισε να τον φιλάει .Ο Δημήτρης δεν μπορούσε να αντισταθεί και άρχισε να την φιλάει παθιασμένα .Τα χεριά του από την μέση της οδηγήθηκαν στην άκρη του σακακιού της και άρχισε να της το βγάζει .Το ίδιο έκανε και η Άννα βγάζοντας του στην συνέχεια με βιασύνη την γραβάτα . Δεν είχαν σταματήσει να φιλιούνται .Τα χείλη τους ήταν κολλημένα . Κάποια στιγμή ο Δημήτρης απομακρύνθηκε από τα χείλη της Άννας και την κοίταξε στα μάτια . Δεν χρειαζόταν να πει τίποτα.Τα μάτια του τα έλεγαν όλα.Η Άννα τον κοίταξε και αυτή μέσα στα μάτια .Ήταν πραγματικά τα πιο όμορφα μάτια που είχε δει στην ζωή της . Ένιωθε σαν να ακτινοβολούσαν αγάπη μαζί με σπίθες .Δεν μπορούσε να συνειδητοποιήσει πόσο τυχερή είναι που έχει τον Δημήτρη στην ζωή της . Είναι ο πιο όμορφος ,ο πιο σέξι ,ο πιο καλός άνθρωπος .Ότι και αν έλεγε για αυτόν ήταν λίγο.
Τότε ο Δημήτρης την σήκωσε στην αγκαλιά του και το βλέμμα του δεν έφυγε από τα χείλη της .Δεν μπορούσε να αντισταθεί στην ομορφιά της .Την ήθελε τόσο πολύ .Για αυτόν η Άννα ήταν η πιο όμορφη γυναίκα που είχε δει ποτέ . Ήθελε κάθε μέρα να χαζεύει κάθε χαρακτηριστικό του προσώπου της .Δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια του από πάνω της .
Δ - Άννα σε θέλω ...σε θέλω τόσο πολύ...
Α - Και ... εγώ ..., είπε με κομμένη την ανάσα
Δ - Σε θέλω....
Α - Δημήτρη... κάνε μου ... έρωτα
Τότε ο Δημήτρης έπεσε στο κρεβάτι με την Άννα στην αγκαλιά του.Βρισκοταν από πάνω της .Τα χέρια της είχαν τυλίξει το πρόσωπο του και τον έφερνε όλο και πιο κοντά της . Τότε ο Δημήτρης άνοιξε τα μάτια του και την κοίταξε.
Δεν μπορούσε να περιμένει άλλο και άρχισε να την φιλάει παθιασμένα .Τα χείλη κάποια στιγμή απομακρύνθηκαν από τα δικά της και οδηγήθηκαν στον λαιμό της .Ο τρόπος που την φιλούσε την σκότωνε.Ηθελα και αυτή η ίδια να τον φιλήσει σηκωνωντας λίγο το κεφάλι της αλλά ο Δημήτρης την τράβηξε από τα μαλλιά και της ξαναακουμπησε το κεφάλι στο στρώμα .Η Άννα παραδόθηκε στα φιλιά που της άφηνε στο λαιμό με τα μάτια κλειστά .Ο χέρι του Δημήτρη από τα μαλλιά της σιγά σιγά οδηγήθηκε στην μέση της ενώ συνέχισε να την φιλάει έντονα στο λαιμό και έβαζε όλο και περισσότερο το πρόσωπο του στα μαλλιά της φιλώντας την όλο και πιο παθιασμένα αφήνοντας της σημάδια.Καποια στιγμή της δάγκωσε τον λαιμό και ταυτόχρονα πίεσε το χέρι του στην λεκάνη της .Η Άννα από την ευχαρίστηση άνοιξε διάπλατα τα μάτια της και ο Δημήτρης άρχισε πάλι να την φιλάει παθιασμένα στα χείλη.Το χέρι του οδηγήθηκε στο πόδι το οποίο χάιδεψε σε όλο του το μήκος , καθώς η Άννα είχε τυλιγμένα τα πόδια της καθόλη τη διάρκεια γύρω από την μέση του.
Α- Δημήτρη ....
Δ - Ξέρεις...τι... θέλω ...να κάνω ένα .. μπάνιο, είπε με κομμένη την ανάσα.Αλλα ... μόνο αν ... είσαι και ... εσύ εκεί...
Η Άννα εγνεψε καταφατικά και ο Δημήτρης την σήκωσε στην αγκαλιά του και κατευθύνθηκε προς το μπάνιο.
Έβγαλαν τόσο γρήγορα ο ένας τα ρούχα του άλλου θαρρείς και η ζωή τους εξαρτώνταν από αυτό . Χωρίς να σταματήσουν να φιλιούνται μπήκαν μέσα στην ντουζιέρα και ο Δημήτρης άνοιξε το νερό στο ζεστό .Τα σώματα τους τώρα ήταν ένα και κανείς δεν μπορούσε να τους χωρίσει .Ο Δημήτρης κόλλησε την Άννα πάνω στο τζάμι της ντουζιέρας και στα σταματούσε να της δίνει κατά μήκος όλου του σώματος της .Το νερό έρεε ανάμεσα τους και ήταν καυτό.Η κατάσταση είχε γίνει ανεξέλεγκτη.Τα χέρια τους ήταν ενωμένα και το νερό ήταν σαν να είχε συγχρονιστεί με τις κινήσεις των σωμάτων τους .
Α - Δημήτρη.... Δημήτρη...
Δ - Μμμμμ...Μμμ
Α - Δεν θα αντέξω ....άλλο .... Δημήτρη...αααα, είπε με κομμένη την ανάσα
Δ - Μμμμμ...αααα...
Τα χείλη τους ήταν διάπλατα ανοιχτά αλλά ακουμπούσαν μεταξύ τους .
Α - Σε αγαπάω ...
Δ - Εγώ να δεις πόσο ...
Την πήρε στην αγκαλιά του και κατευθύνθηκαν προς το κρεβάτι .Την ακούμπησε απαλά πάνω στο στρώμα και συνέχισε να της κάνει έρωτα.Και έμειναν εκεί ο ένας στην αγκαλιά του άλλου . Δεν υπήρχε ούτε θα υπάρξει κάτι που θα μπορούσε να τους χωρίσει.Πλεον τα σώματα τους είχαν γίνει ένα.
YOU ARE READING
Θα με παντρευτείς ?
FanfictionΟ Δημήτρης πηγαίνει διακοπές μετά αφού τελείωσαν όλα , ποιόν όμως θα βρει στο δρόμο του και πως θα αλλάξει η ζωή του ;