" Είναι ο άνθρωπος μου ..."

772 14 0
                                    

Είχε ξημερώσει μια καινούργια ημέρα .Ο Δημήτρης και η Άννα βρίσκονταν πλέον στο σπίτι τους .Ο ένας στην αγκαλιά του άλλου. Έτσι όπως είχαν ονειρευτεί και οι δύο την ζωή τους .Η Άννα άνοιξε σιγά σιγά τα μάτια της και άπλωσε το χέρι της προς την πλευρά του Δημήτρη αλλά δεν ήταν εκεί.Τοτε απόρησε και κοίταξε το ρολόι στο κομοδίνο της . Ήταν ακόμα 7 : 30 . Δεν γινόταν να είχε φύγει τόσο νωρίς για την δουλειά . Σηκώθηκε και πήγε προς το σαλόνι . Όταν έφτασε είδε στην κουζίνα τον Δημήτρη να τους ετοιμάζει πρωινό .
Δ - Καλημέρα αγάπη μου ! Συγγνώμη αν σε ξύπνησα , απλά ήθελα να σου φτιάξω πρωινό και να στο φέρω στο κρεβάτι αλλά δυστυχώς με πρόλαβες ,της είπε χαμογελώντας.
Α - Όχι .,Δημήτρη μου . Δεν με ξύπνησες ...πάντως βλέπω πως πάλι κανείς υπερπαραγωγές .
Δ - Τι να κάνω ;Μια σε έχω , είπε γελώντας και την φίλησε τρυφερά στα χείλη . Άντε πήγαινε κάθισε στην τραπεζαρία και έρχομαι .
Μετά από λίγη ώρα το πρωινό τους ήταν έτοιμο .Ο Δημήτρης είχε φτιάξει στην Άννα χειροποίητα κρουασάν και μπισκότα σοκολάτας.
Α - Εσύ τα έφτιαξες όλα αυτά ;
Δ - Ναι , είπε φέρνοντας τον καφέ .
Η Άννα δοκίμασε ένα από τα κρουασάν .
Δ - Δεν σου άρεσαν ε;
Α - Τέλεια είναι , είπε και του έδωσε ένα τρυφερό φιλί στα χείλη.Σε αγαπάω πολύ ,του είπε χαμογελώντας .
Δ - Και εγώ .
Α - Τι θα κάνεις σήμερα ;
Δ - Θα περάσω μάλλον από την εισαγγελία για να τακτοποιήσω κάτι μικρό υποθέσεις και μετά σκέφτηκα να πάω να διαλέξω κουστούμι για τον γάμο .Θα έρθει μαζί μου ο Ανδρέας και ο Σταύρος .
Α - Ααα . Δεν μας τα είπατε αυτά κύριε Μαρκέτο , είπε γελώντας.
Και για πείτε μου .Τι κουστούμι σκέφτεστε να αγοράσετε ,του είπε και κάθισε στα πόδια του .
Δ - Δεν ξέρω . Σκεφτόμουν ίσως μαύρο ή μπεζ. Εσύ τι προτείνεις ;
Α - Εγώ λέω να διαλέξεις ότι θέλεις εσύ ...με ότι νιώθεις πιο άνετα ... εξάλλου εσύ ... ότι και αν φορέσεις...δεν παύεις να είσαι σέξι ,του είπε με πονηρο βλέμμα .
Δ - Τι μου κάνεις πρωινιατικα, είπε γελώντας και της έδωσε ένα φιλί στα χείλη .
Α - Τι μόνο αυτό ;
Δ - Ααα είστε και αχόρταγη κυρία Ροδίτη , είπε γελώντας .Θα χρειαστεί δυστυχώς να περιμένετε μέχρι το βράδυ , της είπε κοιτάζοντας την με πονηρό βλέμμα.
Α - Εντάξει εγώ θα το θυμάμαι αυτό, είπε γελώντας και σηκώθηκε από τα πόδια του και κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο τους .
Δ - Που πάς;
Α - Πάω να ετοιμαστώ.Θα πάω από το πατρικό μου να τους ανακοινώσω τα ευχάριστα ...αν και δεν ξέρω πως θα το πάρει η μάνα μου ...
Δ - Όλα καλά θα πάνε μην αγχώνεσαι, της είπε χαμογελώντας της . Θα σε πάω εγώ αν είναι.
Είχαν φτάσει στο σπίτι της Άννας και ο Δημήτρης ήταν έτοιμος να κατέβει και αυτός από το αυτοκίνητο .
Α- Μήπως δεν είναι καλή ιδέα να έρθεις και εσύ ;
Δ - Τι κακό υπάρχει; Θεώρησα πως θα ήταν καλύτερο να τους ανακηνωσουμε το γάμο μας μαζί.
Α - Ναι όμως σκέψου ότι η μάνα μου δεν ήθελε να πατήσεις ξανά σε αυτό το σπίτι .
Δ- Η αλήθεια όμως έχει αποκαλυφθεί , που βλέπεις το πρόβλημα ;
Α - Αγάπη μου, άκου με .Θα πάω να της μιλήσω μόνη μου και θα προσπαθήσω να της εξηγήσω πως έχει η κατάσταση και μετά βλέπουμε.Ενταξει ;
Δ - Εντάξει, είπε με κατεβασμένο το βλέμμα .
Α - Εντάξει;, του είπε χαμογελώντας του και στην συνέχεια του έδωσε ένα τρυφερό φιλί στα χείλη .Σε αγαπάω .
Δ - Και εγώ σε αγαπάω Άννα μου.Τα λέμε ,της είπε χαμογελώντας .
Η Άννα βγήκε από το αυτοκίνητο και λίγο πριν ανοίξει την πόρτα του σπιτιού της , γύρισε και κοίταξε προς τον Δημήτρη και έστειλε ένα φιλί .Ο Δημήτρης την κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο αγάπη και σχημάτισε με τα χέρια του μια καρδιά .
Η Άννα μπήκε στο σπίτι της και τότε την είδε η μητέρα της.
Ε - Ρε Άννα .Που ήσουν τόσες μέρες ; Ανησύχησα . Γιατί δεν σήκωνες το τηλέφωνο ;
Α - Μαμά σε παρακαλώ ηρέμησε .
Ε - Πως θες να ηρεμήσω; Φεύγεις με δύο βαλίτσες γεμάτες ρούχα και δεν επικοινωνείς καθόλου μαζί μας . Πως θέλεις δηλαδή να αντιδράσω .
Χ - Ημαρτον ρε μαμά . Μεγάλη γυναίκα είναι.Θα κάνει ότι θέλει στην ζωή της . Δεν θα σου δίνει λογαριασμό .
Ε - Χρύσα!
Α - Ε! Σταματήστε να μαλώνετε . Μαμά πήγαινε σε παρακαλώ και φέρε μου λίγο καφέ . Έχω να σας πω κάτι πολύ σημαντικό.
Ε - Ωχ Χριστέ μου και θα μας πεις πάλι.
Η Χρύσα κοίταξε με άγριο βλέμμα την κυρία Ειρήνη και της έκανε νόημα να πάει στην κουζίνα .
Χ - Αννιω μου!Μου έλειψες, της είπε και την αγκάλιασε.
Α- Και εμένα Χρύσα μου.
Χ - Πόσο σημαντικό είναι αυτό που θέλεις να μας πεις.
Α - Αρκετά σημαντικό αλλά περίμενε να έρθει και η μαμά για να μην τα λέω δύο φορές .
Χ - Τα ξαναβρηκατε με τον Δημήτρη ;, είπε χαρούμενη
Α - Μην φωνάζεις ! ,της είπε κλείνοντας της με το χέρι το στόμα . Ναι τα βρήκαμε και είμαστε πολύ καλά και...
Ε - Τι λένε εδώ τα κορίτσια μου.
Α - Μαμά καλύτερα να κάτσεις .
Ε - Άννα με τρομάζεις ,τι έγινε ;
Α - Ηρέμησε . Τίποτα κακό δεν έγινε .
Ε - Ε τότε γιατί δεν μας λες .
Α - Αν με άφηνες να μιλήσω θα σας έλεγα, αλλά από την ώρα που ήρθα δεν με αφήνεις να μιλήσω .
Ε - Εντάξει , λέγε.
Α - Αυτές τις μέρες που έλειπα... ήμουν μαζί με τον Δημήτρη...
Ε - Εσείς οι δύο διαζύγιο δεν είχατε πάρει γιατί ήσασταν μαζί;
Χ - Πραγματικά ρε μαμά απορώ μαζί σου τον τελευταίο καιρό.
Το γεγονός ότι αγαπιούνται και δεν μπορεί να ζήσει ο ένας μακρυά από τον άλλον το έχεις καταλάβει , ή απλά κλείνεις τα μάτια σου μπροστά στην αλήθεια .
Ε - Ναι όμως όλα αυτά που συνέβησαν ...
Α - Μαμά αφού αποδείχθηκε ότι ο Θοδωρής είναι αθώος και ο πραγματικός ένοχος είναι στην φυλακή εσύ τι πρόβλημα έχεις ;Εγώ το μόνο που θέλω είναι να είμαι με τον Δημήτρη... είναι ο άνθρωπος μου.Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτόν... στάθηκε δίπλα και στα δύσκολα και στα εύκολα όταν εσείς οι ίδιοι μου μιλούσατε άσχημα και με είχατε πετάξει έξω από το ίδιο μου το σπίτι...Ξέρω πως θέλω να γεράσω μαζί του ...να φτιάξω οικογένεια μαζί του... θέλω να είμαι μαζί του... γιατί δεν μπορώ μακριά του... Πριν από δύο μέρες ο Δημήτρης μου έκανε πρόταση γάμου...και εγώ δέχτηκα...και σε λιγότερο από ένα μήνα παντρευόμαστε ..., είπε με δακρυσμένα μάτια
Η Χρύσα είχε βουρκωσει και κατευθείαν αγκάλιασε την αδερφή της .
Χ - Αχ Αννουλα μου ... πόσο χαίρομαι για εσένα... Εύχομαι όλα τα όνειρα σας να πραγματοποιηθούν...
Α - Χρύσα μου ..., είπε η Άννα κλαίγοντας στην αγκαλιά της αδερφής της
Η κυρία Ειρήνη τους κοιτούσε και αυτή εμφανώς συγκινημένη.Τα λόγια της κόρης της ,της έλιωσαν την καρδιά.Ειχε δίκιο.Εφοσον είχε αποδειχθεί η αλήθεια γιατί συμπεριφερόταν έτσι .Για ποιο λόγο μιλούσε τόσο άσχημα για τον άνθρωπο που η κόρη της λατρεύει και την κάνει χαρούμενη, κάνοντας έτσι την ψυχολογία της κόρης της χειρότερη.Ο Δημήτρης δεν έφταιγε σε τίποτα όπως και η οικογένεια του.Το μόνο γεγονός που την θύμωνε ήταν ότι της είχαν κρύψει για τρεις ολόκληρους μήνες τον θάνατο του άντρα της.
Η Άννα γύρισε προς το μέρος της και την κοίταξε . Μόλις είδε τα δάκρυα στα μάτια της μητέρας της κατάλαβε πως είχε μετανιώσει για τον τρόπο που της συμπεριφερόταν και για το πόσο άσχημα μιλούσε για τον Δημήτρη.
Α - Μαμά μου..., είπε με τρεμαμενη φωνή και αγκάλιασε την μητέρα της.
Ε - Συγγνώμη κοριτσάκι μου... συγγνώμη... συγγνώμη...για όλα...για όσο πόνο σου έχω προκαλέσει...για το πόσο άσχημα σου συμπεριφερομουν ...για τον τρόπο που μίλησα για τον Δημήτρη... συγγνώμη...σε αγαπάω πάρα πολύ κοριτσάκι και αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ... ποτέ..., είπε κλαίγοντας στην αγκαλιά της κόρης της.
Α - Και εγώ σε αγαπάω μανούλα μου...και εγώ...
Η Άννα έφυγε από την αγκαλιά της μητέρας της και σκούπισε τα δάκρυα της.
Ε - Άρα λοιπόν θα παντρευτείτε;
Α - Ναι και πραγματικά δεν ξέρεις πόσο θέλω να είμαι και πάλι επισήμως γυναίκα του...τον αγαπάω τόσο πολύ τον Δημήτρη μου.
Ε - Το κοριτσάκι μου θα είναι νυφουλα , είπε χαϊδεύοντας της το μάγουλο.
Χ - Εφόσον είπες ότι σε λίγες εβδομάδες θα παντρευτείτε δεν θα πρέπει να πάμε για νυφικό;
Α - Το ξέρω . Γι'αυτό σηκωθείτε , ετοιμαστείτε και πάμε στα μαγαζιά.
Στην εισαγγελία:
Ο Δημήτρης μόλις είχε φτάσει στην εισαγγελία και κατευθυνόταν στο γραφείο του Σταύρου.Χτυπησε την πόρτα και όταν την άνοιξε είδε πως και ο Ανδρέας ήταν στο γραφείο του Σταύρου .
Δ - Να μπω;
Σ - Φυσικά ρε .Να εδώ με τον Ανδρέα την κουβέντα σας είχαμε.Πως πάει; Όλα καλά ;
Δ - Ναι όλα μια χαρά . Απλά ήθελα να σας ζητήσω μια χάρη ;
Α - Λέγε.
Δ - Ήθελα αν γινόταν να πηγαίναμε σε λίγη ώρα οι τρεις μας για να βρω γαμπριατικο κουστούμι .
Σ - Λίγο νωρίς δεν είναι για αυτό ; Συγγνώμη σε πόσο καιρό θα παντρευτείτε ;
Δ - Σε δύο το πολύ τρεις εβδομάδες.
Α - Ααα εσείς βιάζεστε, είπε γελώντας .
Δ - Αυτά να τα πεις στην κουμπάρα σου , που δεν θέλει να περιμένουμε γιατί αν μείνει έγκυος θα πρέπει μετά να κάνουμε αναγκαστικά πολιτικό ξανά λόγω της γραφειοκρατείας κάτι το οποίο η Άννα δεν θέλει, οπότε...δεν μπορώ να της χαλάσω χατίρι , είπε γελώντας.
Σ - Ααα αυτά δεν μας τα είπατε . Κάνετε σχέδια για παιδάκι ;
Δ - Έχει εδώ και καιρό που το είχαμε συζητήσει για πρώτη φορά όταν η Άννα ήταν στο νοσοκομείο. Βρισκόμασταν μπροστά στην μονάδα νεογνών και τότε ήταν η στιγμή που η Άννα μου εξέφρασε την επιθυμία της να κάνουμε ένα μωρό.Εγω τότε δέχτηκα χωρίς δεύτερη σκέψη.Ξερετε πόσο αγαπάω τα παιδιά.Θυμαμαι ήταν εκεί ένα νεογέννητο κοριτσάκι... ήταν τόσο μικρούλα και όμορφη... όταν την κοίταξα μου έσκασε ένα μικρό χαμόγελο , είπε γελώντας.Τοτε θυμάμαι της είχα κλείσει το μάτι... εκείνη ήταν η στιγμή που ήμουν εκατό τις εκατό σίγουρος ότι η Άννα είναι το άτομο με το οποίο θέλω να κάνω οικογένεια.
Α - Αχ ρε Δημήτρη . Χαίρομαι για εσάς . Άντε με το καλό να έρθει στην ζωή σας ένα παιδάκι, είπε χαμογελώντας
Σ - Και να ξέρεις εμείς θα είμαστε εδώ .Θα είμαστε οι δύο τρελοί θείοι του μωρού, είπε γελώντας.
Δ - Αυτό είναι το μόνο σίγουρο , είπε γελώντας
Σ - Άντε σηκωθείτε να πάμε για να βρεις κουστούμι.
Δ - Άντε πάμε.
Οι τρεις τους σηκώθηκαν , έφυγαν από την εισαγγελία και κατευθύνθηκαν προς τα μαγαζιά.
Στο μαγαζί με τα νυφικά :
Η Άννα δεν ήξερε πιο από τα νυφικά να επιλέξει. Ήταν όλα πανέμορφα . Τότε ήταν όμως που το μάτι έπεσε σε ένα νυφικό γεμάτο δαντέλα . Θυμήθηκε τότε όταν την είχε ρωτήσει η Δάφνη πως θα είναι το νυφικό της και της είχε πει πως σίγουρα θα έχει δαντέλα . Χαμογέλασε στην ανάμνηση αυτή . Ήξερε πως έπρεπε να της μιλήσει .
Χ - Λοιπόν Αννιω βρήκες κάποιο νυφικό που σου άρεσε ;
Α - Ναι βρήκα , είπε χαμογελώντας και ξέρω πως αυτό θέλω να φορέσω στον γάμο μου .
Ε - Άντε πήγαινε να το δοκιμάσεις για να σε καμαρώσουμε , είπε η μητέρα της χαμογελώντας.
Η Άννα μπήκε στο δοκιμαστηριο και έβαλε το νυφικό . Όταν βγήκε και την αντίκρισαν η μητέρα της και η αδερφή της συγκινήθηκαν.
Ε - Αχ θεέ μου . Πόσο όμορφη είναι Άννα μου .
Χ - Σαν πριγκίπισσα είσαι Αννιω μου .Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι παντρεύεσαι.Ησουν και θα είσαι για πάντα το μικρό μου κοριτσάκι .
Η Άννα τότε γύρισε για να δει τον εαυτό της στον καθρέφτη . Ήταν πραγματικά το νυφικό των ονείρων της . Δεν μπορούσε να περιμένει να παντρευτεί τον άνθρωπο της ...τον Δημήτρη της .
Ε - Συγκινήθηκα κορίτσι μου ;
Α - Ναι... είναι τέλειο ...
Στο μαγαζί με τα κουστούμια :
Ο Δημήτρης μαζί με τον Ανδρέα και τον Σταύρο έφτασαν στα μαγαζιά . Παρόλο που ο Δημήτρης είχε αρκετά κουστούμια που θα μπορούσε να φορέσει ώστε να μην αγοράζει καινούργιο , ήθελε αυτή την ξεχωριστή ημέρα να φορέσει κάτι το οποίο δεν θα έχει πάνω του άσχημες παλιές αναμνήσεις.
Σ - Τι χρώμα κουστούμι σκέφτεσαι να πάρεις ;
Δ - Δεν ξέρω . Ήμουν ανάμεσα σε μαύρο και μπεζ .
Α - Γιατί δεν παίρνεις ένα γκρι κουστούμι; , είπε με χαρά
Ο Δημήτρης και ο Σταύρος τον κοίταξαν με ένα βλέμμα γεμάτο απορία .
Σ - Δεν καταλαβαίνω πάντως πως σε κάνουμε ακόμα παρέα ;
Α - Γιατί ρε παιδιά τι κακό είπα ; Είπα απλά να πάρει ο Δημήτρης κουστούμι σε γκρι χρώμα .
Δ - Αυτό είναι το θέμα .Το γκρι χρώμα .
Α - Τι πρόβλημα υπάρχει με αυτό .
Σ - Βρε βλάκα δεν έχουμε πει ότι το γκρι χρώμα είναι πάντα γρουσουζικο όταν τα φοράει ο Δημήτρης .
Α - Ααα ναι σωστά . Τώρα το θυμήθηκα .
Σ - Σταμάτα τώρα να μιλάς και προχώρα .
Ο Δημήτρης δοκίμασε αρκετά σε κουστούμια. Ήθελε να βρει αυτό που θα ήταν το πιο ωραίο και το πιο ταιριαστό πάνω του . Τότε κατέληξε σε ένα μαύρο κουστούμι ,με ένα μαύρο γιλέκο από μέσα και μια μαύρη γραβάτα .
Δ - Πως σας φαίνεται ; Εμένα αυτό μου άρεσε περισσότερο από τα άλλα .
Σ - Έχεις δίκιο . Αυτό είναι το πιο ωραίο .
Α - Άρα θα πάρεις αυτό ;
Δ - Ναι . Εσείς τι κουστούμια θα φορέσετε ως κουμπάροι ;
Α - Α ναι σωστά .Θα πρέπει να βρούμε και εμείς .
Σ - Λες αν είναι να πάρουμε το ίδιο χωρίς το γιλέκο όμως , ώστε να είμαστε στις ίδιες χρωματικές αποχρώσεις με τον Δημήτρη .
Α - Καθόλου κακή ιδέα .
Δ - Ωραία αν είναι πάτε δοκιμάστε ,για να πληρώσουμε και να φύγουμε .
Ενώ πήγαν οι άλλοι δύο να δοκιμάσουν τα κουστούμια και Δημήτρης κάθισε σε μια καρέκλα να τους περιμένει χτύπησε το τηλέφωνο του . Ήταν η Άννα.
Δ - Έλα αγάπη μου.Πως είσαι ;
Α - Όλα μια χαρά . Ήθελα να σου πω πως βρήκα το νυφικό για τον γάμο μας . Δημήτρη είναι τέλειο .Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο όμορφο είναι . Αλλά δυστυχώς θα πρέπει να περιμένεις μέχρι την ημέρα του γάμου μας για να το δεις , είπε γελώντας .
Ο Δημήτρης ακούγοντας την Άννα τόσο χαρούμενη δεν μπορούσε παρά να χαμογελάσει .
Δ - Χαίρομαι που βρήκες το νυφικό των ονείρων σου.Δεν μπορώ να περιμένω την ώρα να σε δω ντυμένη με αυτό , είπε χαμογελώντας.
Α - Εσύ βρήκες κουστούμι ;
Δ - Ναι κατάφερα και βρήκα . Είναι ένα πολύ όμορφο μαύρο κουστούμι, με μαύρη γραβάτα και μαύρο γιλέκο .
Α - Ωραία αγάπη μου,θα το δω κι όλας και από κοντά, αλλά ήδη σε κάνω εικόνα πόσο όμορφος θα είσαι με αυτό και πόσο ωραία θα τονίζει τις πλάτες σου , είπε με πονηρή φωνή .
Δ - Α ναι ε ; Θα δω τι μπορώ να κάνω για αυτό , είπε γελώντας .
Α - Ξέρεις τι σκεφτόμουν ;
Δ - Όχι ,για να ακούσω .
Α - Έλεγα αν ήταν όταν τελειώσετε από εκεί ,να περάσεις από το πατρικό μου να με πάρεις , για να πάμε σπίτι μας και να φωνάξεις την αδερφή σου για να της μιλήσουμε για το γάμο όπως της είχαμε υποσχεθεί ;
Δ - Ότι θέλεις εσύ Άννα μου .Σε κανένα 20 λεπτό θα είμαι εκεί .
Α - Εντάξει Δημήτρη μου .Σε περιμένω .Σε αγαπώ πολύ .
Δ - Και εγώ .Τα λέμε .
Η ώρα είχε περάσει και ο Δημήτρης είχε ήδη πάρει την Άννα από το πατρικό της και κατευθύνονταν προς το σπίτι τους .
Α - Πιστεύω θα χαρεί πάρα πολύ όταν θα της πω ότι θα γίνει παρανυφακι στο γάμο μας .
Ο Δημήτρης γύρισε της χαμογέλασε και και την κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο αγάπη.
Α - Έτσι δεν είναι ;
Δ - Έτσι είναι αγάπη μου .Η Δάφνη σε αγαπάει πάρα πολύ και ξετρελαθεί μόλις της το πεις .
Α - Τον γάμο έχω βρει που θα τον κάνουμε . Είναι ένα πανέμορφο ξωκλήσι δίπλα στην θάλασσα .
Δ - Βλέπω πως όλα τα έχεις οργανώσει σχεδόν μέσα σε μια μέρα . Ουσιαστικά το μόνο πλέον που μένει είναι οι καλεσμένοι .Α και οι μπομπονιέρες .
Α - Είδες κύριε Μαρκέτο . Εγώ όταν θέλω κάτι ,το πρατω κατευθείαν , είπε γελώντας και του έδωσε ένα φιλί στα χείλη.
Είχαν φτάσει στο σπίτι τους και περίμεναν την Δάφνη να έρθει για να της μιλήσουν.Τοτε χτύπησε η πόρτα .
Α - Έλα Δάφνη μου μέσα .
Δα - Έγινε κάτι ;
Δ - Έλα κάθισε στο καναπέ γιατί θέλουμε να σου πούμε κάτι πολύ σημαντικό .
Η Δάφνη κάθισε με την Άννα στον καναπέ και ο Δημήτρης στην πολυθρόνα .
Δ - Δάφνη μου... εγώ με την Άννα... αποφασίσαμε να παντρευτούμε ,και θα λέγαμε μήπως ήθελες να γίνεις παρανυφακι στο γάμο .
Δα - Φυσικά και θέλω . Άννα εσύ βρήκες νυφικό;
Α - Ναι βρήκα και είναι όπως σου είχα πει ... γεμάτο δαντέλα , είπε γελώντας .

Η Δάφνη αγκάλιασε τον Δημήτρη και την Άννα και πήγε κάτω στο σπίτι .

Δ - Ξέρεις τι σκεφτόμουν ;
Α - Για να ακούσω ;
Δ - Θέλεις να πάμε με τα παιδιά για φαγητό το βράδυ να τους κεράσουμε για τον αρραβώνα μας ;
Α - Καθόλου κακή ιδέα .Αν είναι πάω να δω τι θα φορέσω για να μην τρέχω μέχρι τελευταία στιγμή και εσύ τηλεφώνησε τους.
Η Άννα πήγε προς το δωμάτιο τους και ο Δημήτρης τηλεφώνησε στον Σταύρο .
Δ - Έλα Σταύρο.
Σ - Έλα Δημήτρη .Τι έγινε ;
Δ - Τίποτα , απλά ήθελα να σου πω πως το βράδυ θα σας κάνουμε το τραπέζι για τον αρραβώνα μας .
Σ - Α ωραία . Θέλεις να πάρω και τον Ανδρέα τηλέφωνο ;
Δ - Όχι άσε .Θα τον πάρω εγώ .
Σ - Οκ .Αν είναι τα λέμε .
Δ - Τα λέμε .

Δ - Τα λέμε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Θα με παντρευτείς ?Where stories live. Discover now