Sneak Peak

54 2 0
                                    

Rohaam POV:
Bachpan se aaj tk Zindagi mein koi ek rishta aisa nhi tha jisko woh apni family kehta. Kafi arsa hua usne yeh umeed hi chor di thi k uski koi family ho. Woh devil tha aur shaitaan tanha hi hota hai. Akela Sab barbaad krta hai.
But usse pehli dafa dekh k Dil kch ajeeb tareeke se dharka tha Jese apni mojoodgi ka ehsaas dila rha tha. Usse muskurata dekh k yunhi Zindagi pe Pyaar aanay lga tha. Uska ghar dekh k pehli dafa ehsaas hua tha k eent pathar ki deewaren Ghar kyun kehlaati thi. Pehli dafa Dil NE khuwaish ki thi k Kash uski bhi koi family ho Jo uska wait kre Ghar pe. Uske der se aanay pe khafa ho aur jldi aajane pe Khush. Kash woh aisa hi hota jesa apni angel ko lgta tha. Zindagi pehli dafa jeeti mehsoos hui thi aur abhi woh saans Bhar k usse mehsoos bhi nhi krpaya tha k usss ek insaan ne aa k uske khuwaabon k mehal ko malyamet krdia.
Kyuuuuuuuuun!!!!!!!!
Woh cheekha tha. Agar woh uski nhi thi Tou phir usse koi haq bhi nhi tha uske Dil pe qabiz honay ka. Uski ankhon mein basne ka. Uska saans tk mein shamil hojanay ka.
Magar yeh saare haq usne usse khud diye the. Balkay woh Tou beghair Kisi haq k hi uspe saare haq liye bethi thi. Shayad usse Tou pta bhi na ho k Rohaam Omer Yildiz Jo k devil k Naam se mashoor tha pehli dafa uske liye insaan bana tha. Magar woh farishta thi and shaitaan agar insaan bhi banjaye Tou bhi farishta k kabil nhi hota ....... 

You're my solaceWhere stories live. Discover now