Для читача

55 2 0
                                    

Вітаю!

Якщо ви вже читали щось з моїх творів, то зможете помітити, що ця книга відрізняється від попередніх, насамперед місцем дії та епохою.

Головний герой - китайський студент Хайшень, котрий навчається в Сеулі. Дія відбувається в наші дні, на противагу іншим моїм книжкам, події в яких мали місце у вигаданій давній китайській цивілізації.

Деякі моменти, що мають бути проговорені:

1) У мене немає чіткого графіку виходу розділів. В зв'язку з роботою та справами поза нею, а також через стабільно високий рівень стресу, я не можу підтримувати сталий темп написання.

2) Якщо вам не сподобалася книга, з будь-яких причин, будь ласка, не потрібно давати мені про це знати. І пам'ятайте, що ваттпад надсилає авторам сповіщення про ваші дії, в тому числі про додавання їх творів у ваші списки.

3) Навіть якщо якийсь персонаж виводить вас на сильні негативні емоції, є певна межа, за яку заходити не варто.

4) Цей автор не приймає критику в будь-якій формі, тож, будь ласка, утримайтеся від подібного, не так важко пройти повз, від таких коментарів нічого не зміниться, проте може на певний час зіпсуватися настрій, як у мене, так і у вас. А нам з вами воно не треба.

Можете сприймати вищевикладені пункти як добірку моїх спостережень за майже три роки письменницької діяльності. Вони можуть переглядатися та доповнюватися.

Дякую, що читаєте мене, бажаю приємного знайомства з "Огірковим богом" 🫶

Щиро ваш, Sān Láng ♡

P.S. долучайтесь до телеграм-каналу, щоб слідкувати за новинами щодо виходу розділів книг, спілкуватися і просто бути ближче 💕
Посилання тут залишати не можна, тож залишу лише аліас: gegehelpmeplease

Огірковий богWhere stories live. Discover now