Yoongi diğer siparişleri dağıtırken sürekli kızla gözleri kesişiyordu.
Sanki kızda bir şey vardı, gözlerindeki duygu endişe'miydi, yoksa heyecan'mı bunu ayırt edemiyordu.' verdikleri siparişler hazır olunca tabakları bir tepsiye yerleştirip o masaya doğru yürüdüm ilk önce o kızın önüne koymak istiyorum çünkü... bilmiyorum öyle işte.
Yanına yaklaştığımda adının jimin olduğunu öğrendiğim çocuk ona bir şeyler anlatıyordu kızda onu dinliyor gibiydi ama kessinlikle dinlemiyordu. Çünkü bende biri bana bir şey anlatınca etrafıma bakarsam veya ellerimle oynuyorsam dinlemediğimin kanıtıydı ve bunu çoğu insan yapardı.
Kıza yaklaştım jimin ile aralarına girip tabakları koyuyordum ama kıza yaklaştıkça vücudumda bir şeyler hissetmeye başlıyordum ve annemin bana küçükken hediye ettiği bilekliğim titriyordu bunu derimde hissedebiliyordum ve bu rahatsız ediciydi!
Sanki bana bir şeyler söylemek istiyor gibiydi
Tabağı hızlıca koyup geri çekildim jimin bunu fark etmiş olmalı ki bana garip garip bakıyordu.
jimin'le bir saniye bakışımdan sonra mutfağa yöneldim
mutfakta derin nefesler almaya başladım. Bilekliğime baktım hareket etmiyordu ama neden kızın yanına yaklaştığımda titremişti ki?
Yanıma dün odada sevgilisiyle yiyişen kız geldi omzuma dokunup konuştu
"Sen iyimisin yoongi?"
Tekrar derin nefes aldım eğildiğim yerden doğruldum ve kıza baktım tahminen 1 yıldır aynı yerde çalışmama rağmek kızın adını bilmiyorum bile, gerçi beni pekte ilgilendirmiyor ve uğraşmıyorum.
"Iyiyim" düz bir ifadeyle söyledim.
Kız bana 'sana da iyilik yaramıyor' bakışı attı yada ben öyle sandım ki buda pek umrumda olmadığı için yanından geçip gittim.
Kalan tabakları da öğrencilerin önüne koydum. Cafede ki insanlar artık yavaş yavaş gidiyorlardı.
Buraya sık sık öğrenciler, işçiler, iş adamları gelir. Yani burası çok lüks olmasada bilinen bir yer bu yüzden çoğu insanın dinlenmek, doymak, date'te çıkmak için ilk tercih ettiği yer burası olur.
Oturan öğrencilere tekrar göz gezdirdim ve yine o kızla göz göze geldim.
Nedenini bilmediğim bir şekilde garip hissediyorum,
Kız sanki bana gözleriyle bir şeyler anlatıyormuş gibi bakıyor, ama ben anlamıyorum.
Onunla konuşmak istiyorum ama nasıl yapıcam ki.
Yanına gidip; ben seni aylardır rüyalarımda görüyorum acaba niye rüyama rüyama giriyorsun, ismin ne bana bir şeylermi anlatmaya çalışıyorsun? Mu dicem,
tabii ki hayır.
Gözlerimi kaçırmadım aksine uzak olmamıza rağmen gözlerinin en derinine bakıyordum ki jimin fark edene kadar.
Kız gözlerini kaçırıp jimine baktığında, bende onu taklit ederek jimine baktım.
Bana çatık kaşlarıyla bakıyordu. sebebi ne bilmiyorum ama tahmin yürütürsem ya kızın ağabeyiydi yada ondan hoşlanan hatta belki aşık olan bir arkadaşıydı, yada belkide sevgililerdi.
Kızın ramen'i tam olarak nasıl sevdiğini bilmesinin nasıl bir açıklması olabilirki, hatta mantarı sevip sevmediğini bile biliyordu!
Eğer sevgililerse onunla konuşmamı ve kafamdaki soru işaretlerini gidermeme engel olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA
Teen Fiction*Uyandığımda yumuşak bir yerdeydim, hey ben koltukta uyudum ve benim koltuğum sert? Ama üstümde bir ağırlık var ve dudağım mı çekiliyor?! Ne buda ne, bir dakika ben şuan yatakta biri ile öpüşüyorum? hatta baya ateşli bir öpüşme bu, hareketlerim iste...