-Alyssa karşısındaki gence korkarak bakıyordu içinde tedirginlik vardı.
Arkadaşı yakışıklı genci görünce hemen kendine çeki düzen verip alyssa'ya taraf dönmüş ve konuşmaya başlamıştı.
"Aly, bu kadar yakışıklı arkadaşların olduğunu bilmiyordum. Taniştırmicakmisin bizi?"
"Hye, kes sesini ve sırana geç!"
Alyssa arkadaşının cıvık davranışlarını sevmiyordu bu tür şeyer ona göre değildi.
Alyssa ayağa kalkıp önden yürümeye başladı.
sınıf kapısına vardığında arkasına baktı, yoonginin hala orda dikildiğini görünce seslendi.
"Peşimden gelirmisin burda konuşamayız."
Yoongi hareket edip alyssa'nın yanına varıp konuştu
"Nerde rahatça konuşabiliriz? Konuşmam gereken konu gerçekten önemli."
Kız tekrar harekete geçip koridorda yürümeye başladı, yoongi'de peşinden yürüyordu.
"Aşağıda boş bir sınıf var oraya gidelim."
"Peki."
Alyssa boş sınıfa girdiğinde yoongi'de sınıfa girdi ve arkasından kapıyı kapattı Alyssa'ya dönünce öğretmen masasının üstünde oturduğunu gördü.
Ona yaklaştı.
Alyssa ona sorar gözlerle bakıyordu, yoongi ise söze nasıl başlıyacağını bilmiyordu."Konuşmak istediğin konuyu az çok tahmin ediyorum"
Yoongi ona şaşkın gözlerle bakmaya başladı. Nasıl yani alyssa'da bu ruyalari görüyor olabilirmi?
"Bana öyle bakma! ama ilk önce ismini öğreneyim nasıl hitap edeceğimi bilmiyorum?"
"B-ben yoongi"
"Yoongi'mi?! Dün rüyamda sana böyle sesleniyordum. Demekki doğruymuş."
Yoongi bu seferde kızarmaya başladı dün gördüğü rüya geldi aklına demekki kızda aynı rüyayı görmüş yada gormemişte olabilir belki farklı bir rüya görmüştür.
Kendine gelip sorusunu sorar.
"Ne rüyası? Dün nasil bir rüya gördün?"
"Ş-şey söylemesem!?"
"Söyle alyssa, dün ne rüyası gördün ne tür bir rüyaydı?"
"ııı s-sevişmeydi, ama ilerisi olmadı yani jimin deli gibi kapıyı çalınca uyukladığım yerden kalktım."
"Bende aynı rüyayı gördüm! Ama şimdi ne yapıcaz biz,? sende bilmiyorsundur bunların cevabını.. aiş cidden"
"Ben sanırım bir şeyler biliyorum. Yani kastettiğim.."
Masadan inip yoongiye dahada yaklaşır ve bileğini tutar.
"Senin Bilekliğin, ve"
Diğer eliyle gömleğinin üst düğmesini açıp kolyesini çıkartıp onuda göstererek eline alır.
"Benim kolyem sanırım bunlar arasında bir bağ var.
Anlatmak istediğim; kafede seni gördüğümde çok şaşırmıştım gizlice her hareketini izliyordum ve sen yanıma gelip tabakları önüme koyduğunda göğsümde gıdıklanma hissettim seninde telaşla bilekliğine baktığını gördüğümde başta garipsemiştim ama sonrasında annemin söyledığı şey geldi aklıma"
Yoongi bilgeliğine baktı ve tekrar Alyssa'ya baktı alyssa da kolyesine bakıyordu kafasını kaldırıp yoongiye baktığında onunda ondan farksız olduğunu gördü. Ikisi birbirine şaşkınca bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA
Teen Fiction*Uyandığımda yumuşak bir yerdeydim, hey ben koltukta uyudum ve benim koltuğum sert? Ama üstümde bir ağırlık var ve dudağım mı çekiliyor?! Ne buda ne, bir dakika ben şuan yatakta biri ile öpüşüyorum? hatta baya ateşli bir öpüşme bu, hareketlerim iste...