Ne layla mı? Şaka mı bu, kız resmen sapık çıktı.
Zaten arkadaşım diye tanıtmam kocaman bir hataydı!
"Sen şaka'mısın, numaramı nerden buldun"dedim sinirle,
sinirlendiğimi anlamış olucak ki hemen toparlamaya çalıştı.
"Ben şey özür dilerim, sinirlenmene gerek yok. Sadece gerçekten bir arkadaş arıyorum."
"Kızım sen kıt'mısın neyi anlamıyorsun ya, arkadaş falan istemiyorum dedim sana. Ve sende sapık gibi gidip numaramı'mı aldın nasıl buldun!?"
Bağırarak konuşuyordum, bu olaylar beni sıkmıyormuş gibi bide başıma sapık kız istemiyorum cidden istemiyorum!
"T-tamam bak ben gerçekten sapık falan değilim, sadece seni uzun süredir görüyorum ve sanırım artık dayanamadım.
Ve numaranı'da iş yerinden aldım
.... yani önceden hayır falan dediler ama biraz para verince uzatmadılar.""Ne bide sapık değilim diyorsun! kızım bi siktir git ya, bir daha görmiyim seni yakınımda!. bide rüşvet vermiş numaramı alabilmek için, SAPIĞIN TEKİYLE UĞRAŞICAK VAKTİM YOK!"
Diyip yüzüne kapattım. böyle şeylere gelemem ben kusura bakma... hah bide para verdim diyor ya mal'a bak.
....
02:17
(Gece)Yatağımda oturmuş hala rüyayı düşünüyordum.
Nasıl olurda sevişiriz? Bu normal mi?
Tamam bu güne kadar az da olsa böyle rüyalar gördüm ama şahsen deneyimleyen ben değildim.
Ve ben rüyamda olanları uyandığımda hissetmeye devam etmem yani etkisi devam etmez ama bu sefer uyandığımda hatta o sapıkla konuşurken bile altımda o sertliği hissettim, utanç verici evet üzgünüm ama gerçekler.
Demek istediğim rüyanın etkisi devam edermi? ...
"Hayır saçmalama yoongi"
Bencede saçmalamamalıyım uykum gelmiyor bu saçma düşünceleri kafamdan atmam gerek ve lavaboya da gitmem gerek. ehe
-yoongi yattığı yerden doğrulup üstündeki ince örtüyü kaldırır. yataktan kalkıp banyoya girer..
Işini halletlikten sonra elini yıkamak için lavabonun önüne gelir ve suyu açar aynaya bakarak ellerini yıkamaya başlar.
Musluğu kapatır.
Ellerini giydiği gri pijamasına sürterek kurutur tekrar aynaya bakar ve dönüp odasına giricekken boynunda ki morluğu farkeder.
Ilk başta şokla gözlerini açar. daha sonra üstündeki t-hirt'ün eteklerinden tutup bir hışımla çıkartır ve göğsündeki morlukları'da görmesiyle normal ses tonuyla küfür etmesi bir olur
"sikiyim ah sikiyim bu morluklar rüyadan mı kalma?"
HADI AMA ŞU SIKTIĞIMIN HAYATIMDA NELER OLUYOR ANLAM VEREMIYORUM!
"Bu sefer kıza sorucam UĞRAŞAMAM BEN AMINA KOYDUĞUM OLAYLAR BANA GÖRE DEĞİL....
evet kessinlikle bu sefer sorucam karşıma ne çıkarsa çıksın bu sefer siktiğimin sorusunu sorucam."
*Evet sakin ol yoongi sakin ol olayların hepsini çözüceksin ne kadar üşensen de çözüceksin.
- t-shirt'ünü kirli sepetine atıp banyodan çıkar.
Yatağına ilerleyip yatar, buruşmuş örtüyü iki yanından çekip üstüne örter ve gözlerini kapatır.
...
08:00Alarmın çalmasıyla, gözlerini açar. Yerinden doğrulur ve yataktan kalkar telefonunu eline alıp alarmı kapatıp dolabına yürür.
--Kafe--
*bu sefer de izin almalıyım. Hanna hanımın odasına gidiyorum.
Izin alıp tekrar şu üniversiteye gidicem,
"Alyssa bir şeyler biliyormudur acaba?"
Belki onunda rüyalarına giriyordur kim bilir!?.
Odaya vardığımda düşüncelerim kendi kendiliğine kayboldu.
Kapıyı tık'layıp bekledim.
"Gir"
Odaya girip arkamdan kapıyı kapattım.
...
09:23Hanna hanımdan izin almayı başardım. Aslında başardım denemez sadece izin istiyorum dedim ve oda hiç uzatmadan tamam dedi.
Okula vardım,.. yani üniversiteye
Bahçede öğrencilerin arasından direk okulun içine doğru yürüdüm. Bu sefer kararlıyım hiç bir güç beni sorularımı sormaya giderken durduramaz!.
Öğrencilerin bir kaçına jimin ve alyssa ismini sorduktan sonra sınıflarını öğrendim ikisi farklı sınıflardaymış.
Jimin 3. Sınıf
Alyssa 2. SınıfNeyse alyssa'nın sınıfına doğru yürüyordum.
Sınıfa vardığımda ilk başta emin olmak için küçük tabelaya baktım ve evet bu onun sınıfıydı.
"Umarım sınıftasındır."
İçeri girdim ve sınıfta göz gezdirdim çok öğrenci yoktu ve şanslıyım ki ders yeni birtmiş ti.
Onu gördüm işte! Sırasında oturmuş kız arkadaşlarıyla gülüşerek sohbet ediyordu.
Yanına doğru adımladım ve tam önünde durup konuşmaya başladım.
"Müsaitsen, Sana bir şey sormak istiyorum?"
En büyük dert duvdussusbdidgud
Neyse bölüm nasssiii??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA
Teen Fiction*Uyandığımda yumuşak bir yerdeydim, hey ben koltukta uyudum ve benim koltuğum sert? Ama üstümde bir ağırlık var ve dudağım mı çekiliyor?! Ne buda ne, bir dakika ben şuan yatakta biri ile öpüşüyorum? hatta baya ateşli bir öpüşme bu, hareketlerim iste...