Felix
Konečně, po 3 týdnech se vracím domů.
Zase vidím mamku, tátu, Jima a dokonce mě přivítali i Filip a Susan. „Ahoj všichni„ zdravím je. „Felixi tak dlouho jsme tě neviděli”, řekne Filip, „nepustili nás za tebou ani na 5 minut, jinak bychom tam byli.” „Co se dělo, když jsem tu nebyl?”, ptám se. „Táta dal výpověď v práci a nyní pracuje jako noční hlídač v nově otevřené Freddy Fazbear's Pizza”, začíná mamka. „Marka vyhodili ze školy a byl soud......vyhráli jsme ho a platili za tvoji ztrátu zraku na 1 oko.”, dokončí táta.O 10 minut později
„Filipe, co kdyby jste šli teď nahoru s Felixem do jeho pokoje a bavili jste se spolu po tak dlouhé době?” Navrhne mamka. „Hmmmm, tak jo!” Řekne nadšeně a jdeme *páni, tak dlouho jsem tam nebyl....co když ho přestavěli. Co když je pořád stejnej?* Když jsem dopřemýšlel, jsme už byli u mého pokoje. Vejdeme dovnitř a já žasnu. Všechno je jinak! Na zdech jsou nové plakáty, je tu nově vymalováno, na stropě je panoramatické okno.... „P-..Pá-...Páni tak-...tohle je úžasný.” žasnu nad svým novým pokojem. „Super, co? Skoro celej měsíc je dlouhá doba, takže jsme tě chtěli přivítat ve velkým, zvlášť po tom, co se stalo.” Pochlubí se Filip. Spatřím na zemi sedací pytel, tak proč bych se do něj hned nesvalil, že?
Dřív, než úžasem usnu, mě Filip se Susan zvednou z pytle a zakryjou mi šatkem oko. „Ještě pro tebe máme něco.” řeknou tajemně a vedou mě dolů po schodech do kuchyně, kde mi šátek sundají. Přede mnou ležely kupóny do té pizzérie o které mluvili. „Zítra (v pátek) tam jdem na celý den, na menší výlet!
„Vítej zpět Felixi”
Sliboval jsem, že dnes vyjde další kapitola, tak jsem to taky udělal.
IG: BrumykCZ (Starý účet mi zablokovali, nevím proč😂)
ČTEŠ
(Pozastaveno) Behind The Curtain (Fnaf Foxy Story) CZ
FanfictionFelix je vcelku normální kluk, baví se se svým kamarádem Filipem a má moc rád pizzu. Jednoho dne se vydají do místní pizzerie se jménem Freddy Fazbear's Pizzeria.... netuší ale, co všechno se může zvrtnout.