Týden po první návštěvě pizzerie
Felix
Opět sedíme v autě, dnes ovšem bez Susan a Filipa, takže je trochu nuda. Tu mi ale vynahradí ta vynikající pizza a animatronici. Budou tam Freddy, Bonnie, Chica, které se už mimochodem nebojím a Foxy.
Když před ni dorazíme, pozastavím se *kruci, já doma nechal telefon, takže ani Filipovi ani Susan nezavolám. Ale co, ozvu se jim, až se vrátíme* „Jsi vpořadku Felixi? Děje se něco?” vyruší mě mamka. „Jo, jasně, jsem vpořádku.” odpovím. „Dobrá, tak pojďte dovnitř.”Za 2 minuty
„Ahoj tati.„ „Čau.” „Ahoj Martine.” zdravíme. „Čau, jaká byla twntokrát cesta?” zdraví nazpět s trochou sarkazmu. „Pořád na prd, je strašná.” odpovíme všichni.” „Dobrá, přestaňme řešit cestu, a radši si pojďme sednout a najíst se”
Po jídle a pár rozhovorech
Všichni jsme se rozešli a já šel směrem k Pirate's cove. Foxy zrovna popisoval práci piráta a co musíte umět, aby jste se jedním mohli stát. Mít hák místo ruky, mít vlastní loď a nebát se ničeho. Po chvíli sledování jsem šel na záchod.
Když jsem se chtěl vrátit, vyrušil mě jeden chlap „Nechceš se přidat na narozeninovou oslavu? Je to jen pro pozvané a ty teď jsi jedním z nich” „Ummm tak jo, jen to půjdu říct mamce” řeknu mu. „Ale nenenenene, mamce to říkat nemusíš.” „Ale j-” koktám. „Chceš jít na oslavu nebo ne!?” ptá se podrážděně. „Tak jo, už jdu” uklidním ho *tohle se mi nějak nezdá*
Místo toho, qbychom šli do party rooms, jsme šli do místnosti s nápisem
"STAFF ONLY" „Proč nejdem do party rooms?” ptám se. „Je to totiž tajná oslava” vejdem dovnitř a on zavře a zamkne „A kdo bude oslavovat a cobude oslavovat?” ptám se ještě „Budu oslavovat já a budu oslavovat tvojí smrt!” mráz mi přeběhne po zádech, když se přibližuje ke mně. „Pomoooc! POMOOOC!” křičím, jak jen můžu. „Nkdo tě neuslyší, neutečeš.” naposledy promluví, než mě několikrát bodne do břicha.Padám k zemi......
Ještě, než ke mě doběhl, vytáhl něco blištivého...*počkat...on má nůž ten psychopat! Uvědomím si a pokouším se vyhnout, ale než to stihnu bodne mě, kvůli té bolesti ani nedokážu rozeznat kam. Motá se mi hlava. Křičím bolestí. Když nůž vytáhne z mého těla, svalím se na zem a omdlím. Ještě slyším, jak Filip volá mé jméno a někdo, asi Mark, utíká.
Moje vzpomínky
Už Filipovi ani Susan ani tátovi.... Ani mámě nezavolám.
Sbohem.....
Taaaaak jo, dalši týden a další kapitola, užijte si prázdniny a čus
409 slov
ČTEŠ
(Pozastaveno) Behind The Curtain (Fnaf Foxy Story) CZ
FanfictionFelix je vcelku normální kluk, baví se se svým kamarádem Filipem a má moc rád pizzu. Jednoho dne se vydají do místní pizzerie se jménem Freddy Fazbear's Pizzeria.... netuší ale, co všechno se může zvrtnout.