„Tak děti, nasedněte do auta, vyrážíme”, zakřičí mamka a všicni běžíme po schodech. Jim si sedne dopředu na místo pasažéra, Filip jde dozadu doprostřed, Susan nalevo a já napravo. Ještě si zapneme pásy a jedeme.
Za 10 minut
Filip
„Jak dlouho ještě pojedeme?” Ptám se znuděně. „Už jen pár minut a budeme tam.”, odpoví mi klidně Felixova mamka, přestože se jí ptám už nejmíň popáté.
Za pár minut (15:35)
Felix
„A jsme tu.”z přemýšlení mě vytrhne pohled na nemalou budovu s nějakým medvědem na logu s nápisem "Freddy Fazbear's Pizza". „Wow, tak to je hustý” zapiští Susan a všichni vstoupíme dovnitř.
*Tak proto je tak speciální* pochopím, když spatřím 3 obří roboty na stagi, medvěda, toho, co byl na logu pizzerie, takže možná Freddy Fazbear, králíka a kuře nebo kachnu. „Susan koukni na ty roboty! Na toho medvěda, králíka a kacnu!” zakřičí Filip. „To nejsou roboti, ale animatronici a ta žlutá věc s cupcakem není kacna, ale kuře”, řekne někdo, kdo zní jako.....aaah je to můj táta. „Ahoj tati” pozdravím ho. „Ahoj Felixi” „Jé ahoj Martine, jak jde práce?” ptá se překvapeně mamka. (všechna jména jsou anglická/ Americká, ne česká. Martin je Felixův táta) „Celkem ujde, a jak vy?” „Dobrý, akorát ta cesta sem je celkem nudná.” Odpoví mamka. „Dobře, tak si pojďme sednout, obsluha přijde za chvilku.
A skutečně, za chvíli vidím přicházet obsluhu, ale ne člověka, to ne....... k našemu stolu přichází to kuře s cupcakem. „Vítejte ve Freddy Fazbear's Pizza, co si dáte?” *Ježíši Kriste, to kuře mě děsí* „Jednu malou šunkovou pizzu, vy si dáte co?” ptá se mamka Filipa, Susan a Jima. „Já si dám asi malou sýrovou pizzu” odpoví Filip. „Já taky” řekne se Susan. „My si dáme dvě velké salámové” řeknou Jim a táta. „A já bych chtěl malou Mexicano, prosím.” řeknu, když se na mě konečně dostane řada. „Dobře, takže bychom si dali jednu malou šunkovou, dvě malé sýrové, dvě velké salámové a jednu malou mexicano.” „Děkujeme za vaši objednávku, vaše jídlo zde bude za pár minut.”
„Tak dobře, co se o něčem bavit, než nám přinesou jídlo?”, přeruší ticho u našeho stolu táta. „Jak se jmenujou ti animatronici?” ptám se. Medvěd se jmenuje Freddy Fazbear a je hlavním představitelem téhle pizzerie, dále tu je Bonnie the Bunny, to je ten králík a Chica the Chicken, to kuře. Jo, a ještě támhle v Pirate Cove je Foxy the Pirate Fox.” kouknu se, kam ukazuje a vidím menší pódium s fialovými oponami. Stojí tam lišák s modrým kapitánským oblekem, páskou přes oko a pirátským kloboukem.
A já už vím, který z nich je můj nejoblíbenější.434 slov
ČTEŠ
(Pozastaveno) Behind The Curtain (Fnaf Foxy Story) CZ
FanfictionFelix je vcelku normální kluk, baví se se svým kamarádem Filipem a má moc rád pizzu. Jednoho dne se vydají do místní pizzerie se jménem Freddy Fazbear's Pizzeria.... netuší ale, co všechno se může zvrtnout.