Wielowiekowy uniwersytet, mroczny zagajnik, w którym kryje się upiorna siła, walczące ze sobą stronnictwa... i ona: Medeia Rockster. Młoda wiedźma z brytyjskiego sabatu, właśnie rozpoczynająca swój pierwszy rok w Akademii Istot Nadprzyrodzonych Ransmoor.
Wiedźma, którą... jesteś Ty!
Wejdź w rolę Medei i poprowadź ją przez opowieść ukrytą w Akademii ku jednemu z kilkunastu zakończeń. Sprzymierzysz się z wilkołakami, które realizują w Ransmoor własne cele czy z kimś innym? A może zdołasz przekonać samego rektora, Albina de Vertrinair, by ci zaufał... lub postarasz się odkryć zagadkę gaju na własną rękę i nie zginąć?
Sprawdź, ile sekretów Akademii zdołasz poznać, nim o Medeię upomną się siły, które nie chcą już dłużej żyć w ukryciu. Bo choć Ransmoor ocieka tajemnicami, jedno jest pewne: sześćset siedemdziesiąty siódmy akademicki nie będzie taki, jak poprzednie.
✦ ✵ ✦
Niespodzianka!
Jeśli śledzicie mnie na Facebooku, na pewno już wiecie, co się święci :D Od listopada zeszłego roku razem z wydawnictwem Nowa Baśń ciężko pracowaliśmy nad projektem, który niebawem z dumą oddamy w Wasze ręce. "Akademia Ransmoor" nie jest jednak zwykłą opowieścią, lecz... grą paragrafową. Co oznacza, że decyzję o tym, jaką historię poznacie, podejmiecie Wy!
Dokonując wyborów podczas lektury poprowadzicie niczego nieświadomą Medeię Rockster, młodą wiedźmę z brytyjskiego sabatu, ku jednemu z kilkunastu (tak, kilkunastu!) zakończeń jej przygód podczas pierwszego roku akademickiego. A gdy to już się stanie... sięgnijcie po "Akademię Ransmoor" ponownie! Każda ze ścieżek jest bowiem unikalna i powoli Wam odkryć kolejny fragment wielkiej zagadki ponurego gaju oraz wszystkich osób zamieszanych w tę sprawę.
Czego możecie się spodziewać po "Akademii Ransmoor"? Rzeczy, z których mnie dobrze znacie... ale i zupełnych nowości :D Na kartach powieści na pewno znajdziecie:
✵ wycieczki po wypełnionych tajemnicami korytarzach Akademii Istot Nadprzyrodzonych (w tym po ogromnej bibliotece <3);
✵ liczne nawiązania do estetyki dark academia;
✵ magię i wielkie rytuały;
✵ zbrodnię i dużą ilość zagadek;
✵ bogatą plejadę magicznych istot z różnych kręgów kulturowych - w tym...
✵ eleganckie wampiry, niesforne wilkołaki czy... wyniosłe elfy!
✵ nawiązania do wicca, ale też mitologii nordyckiej i słowiańskiej;
✵ subtelne wątki romansowe (w tym jeden z reprezentacją);
A to oczywiście nie wszystko! Jestem ogromnie podekscytowana mogąc nareszcie oficjalnie zapowiedzieć tę opowieść - i trochę zestresowana oczywiście, bo poza mną i redaktorami nie widział jej jeszcze nikt. Nim książka ukaże się w księgarniach (a o konkretnej dacie, jak i o wszystkich ważniejszych rzeczach oczywiście będę Was informować), otwierając dla Was Akademię Ransmoor, która rzecz jasna naprawdę istnieje, będziecie mieli okazję przeczytać fragment właśnie tutaj, na Wattpadzie. Nie przegapcie!
Uściski,
~ Wasza Val
PS: na grafice powyżej grubość grzbietu nie jest przypadkowa :D
CZYTASZ
Akademia Ransmoor || JUŻ W KSIĘGARNIACH
FantasyWielowiekowy uniwersytet, mroczny zagajnik, w którym kryje się upiorna siła, walczące ze sobą stronnictwa... i ona: Medeia Rockster. Młoda wiedźma z brytyjskiego sabatu, właśnie rozpoczynająca swój pierwszy rok w Akademii Istot Nadprzyrodzonych Rans...