Rin kayalıklarda oturuyordu ve denizin hafif hafif dalgalanmasını izliyordu. Geceydi. Yıldızlar ve ay ışıl ışıl parlıyordu. Birkaç dakika denizin o huzurlu sesini dinlemiştir. Ardından su sesi bozulmaya başlamıştır ve Rin ne olduğuna bakmak için gözlerini açar. Bir genç görür. Kendisinden 1 yaş büyük duran, kabanını kenara fırlatıp, pantolon paçalarını çekerek suya atlayan o mor saçlı ve mor gözlü genç. Rin, gencin gözlerine bakar ve genç, birisinin baktığını hissedince, Rin'e doğru döner. Gözleri, yıldızlardan bile daha parlak ve güzeldi. Rin, o ışıltılı mor irislerin içinde kaybolduğunu hisseder ve bu kayboluş hoşuna gider. Ruhunun ve zihninin rahatladığını hisseder. Düşünceleri, mor irisli gencin kendisine seslendiğini duyunca dağılır.
?: Heeyy!!
Rin: ??
?: Bana katılmak ister misin??
Rin: ...
?: Sanırım konuşmak pek sana uygun değil hehe ^^.
Rin: Evet, başka sorun var mı?
?: Neden bu kadar gerginsin?
Rin: Gergin falan değilim!
?: Aynı zamanda agresifmişsin hehe ^^.
Rin: Agresifte değilim!
Sal lan beni.?: Yoo! Hehehe ^^.
Rin: O 'hehehe' diyen ağzını susturmayı iyi bilirim.
?: Gel de sustur o zaman, bay agresif ^^.
Rin: Geliyorum lan. Bekle orda.
?: Yakala benii!
Rin: Hey! Kaçma! Hey sana diyorum! Kaçmasana!
İsmini bilmediği genç, denizin derinlerine doğru açılmaya başlar. Rin normalde umursayan veya endişelenen birisi değildir, en azından başkaları için değildir. Ama tanımadığı bu genç için ciddi anlamda çok endişe duygusuna kapılmıştı. Rin, gence daha fazla yaklaştığını anlayınca yüzünü bir gülümseme ve rahatlık duygusu kaplar. Genci elinden tutup kendisine çeker ve kıyıya kadar sürükler.
Rin: Aptal! Amacın neydi?!
?: Ehehehehe
Rin: ...
?: Herneysee, artık eve dönsem iyi olur hehe ^^.
Genç yavaştan yürümeye başlar ve Rin onu bileğinden tutup durmasını sağlar. Genç arkasını döner ve Rin'e bakar.
?: Humm, noldu?
Rin: Adın ne?
?: Reo. Adım Reo. Senin??
Rin: Rin.
Reo: Tanıştığıma memnun oldum, RinRin ^^.
Rin: RinRin mi?!
Reo: Beğenmedin mi ehehehe.
Rin: ...
Reo: Herneyse artık dönsem iyi olur. Görüşürüz RinRin!
Reo koşarak gider ve Rin daha bir şey diyemeden gözden kaybolur.
Rin: Ne değişik bir çocuk..
Ama kötü niyetli değil. Ona alışmam uzun sürmezdir diye düşünüyorum. Tekrardan karşılaşmak umuduyla seni burada beklicem, Reo.______________________________________
ReoRin yazmayı düşünüyordum ve yazayım bari dedim. Bide buradaki karakterleri bllk ile aynı değil onu da söyleyeyim. Çoğunuz ReoRin'i saçma bulabilirsiniz ama bence friendship olarak iyi bir ikili olurlardı ama ben shipliyorum şahsen. Sadece shiplediğim bu ikiliye saygı duyulmasını isterim. Hem okumak zorunda da değilsiniz bu ReoRin hikayesini. İsteyen okur isteyen okumaz size kalmış bir durum.
Görüşürüz.Bu üçlüyü seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~From Friendship to Love~
RandomReo ve Rin sadece arkadaştı. En azından arkadaş olduklarını sanıyorlardı. Fakat işler biraz değişir ve anlamadıkları bir şekilde birbirlerinden uzaklaşmaya başlarlar ama bu uzaklaşmanın iyi sonla mı kötü sonla mı biteceğini ikisi de bilmiyordur. SEL...