Rin nedensizce erkenden uyanır. İçindeki bir durum onu telaşlandırıyordu ve uykusunu kaçırıyordu. Yatakta doğrulup telefonundan saate bakar ve saatin 4'ü çeyrek geçe olduğunu fark eder. Sonra Reo'ya bakar ve onun tıpkı bir bebek gibi mışıl mışıl uyuduğunu görür. Yavaşça ellerini Reo'nun saçlarına götürür ve elini, Reo'nun saçlarının arasından geçirir. Rin içinden "yumuşacık.." der. Bir süre Reo'nun saçları ile oynar ve onu izler. Sonra telefonunu eline alır ve bildirimlerine bakar. Bildirimlerine baktığı an gözleri korkuyla dolar ve hızla ayaklanır. Eşyalarını bile toparlamadan, sadece elinde olan telefonuyla, Reo'nun evinden hızla çıkar. Koşabildiği kadar hızlı koşmaya çalışır. Koşmaktan nefesi daralır, akciğerlerinin tıkandığını hisseder, bacakları ve dizleri ayakta durmakta zorluk çeker ama yine de koşmaya devam eder. Acilen hastaneye, annesine bakmaya gitmeliydi. Abisinin attığı mesajlarda annesinin hastalığının daha da ilerlediğini okumuştu ve paniklemişti. Taksiyle gidebilirdi veya abisini arayıp onu almasını isteyebilirdi ama bunu yapmak yerine koşmayı tercih etti. Uzun bir koşuştan sonra hastaneye varır ve hemen içeriye girer. Resepsiyona gidip annesinin olduğu odayı sorar ve hemen merdivenlere doğru yönelir. Asansörü bekleyemezdi bu yüzden merdivenlere doğru koşar ve merdivenleri ikişer, üçer adımlarla çıkar. Koridora ulaştığında annesinin olduğu odanın numarasını arar ve bulduğunda hemen içeriye dalar. İçeride babası da vardı abisi de, bide sedyede baygın bir şekilde yatan annesi. Rin, annesini bu şekilde görünce içi parçalanmıştı. Koşmaktan titreyen bacaklarını, akciğerlerinin acımasını ve nefesinin daralmasını umursamamıştı bile. Annesinin yanına çöküp elini sıkıca tutar. Rin'in gözleri dolmaya başlar ve gözündeki bir damla yaş yanağından aşağı doğru akmaya başlar. Sae, Rin'e yaklaşır ve yanağından akan gözyaşını siler ve kardeşine yavaşça sarılır. Abisine geri sarılır sıkıca. Annesi yoğun bakımdaydı ve şuna baygın durumdaydı. Annesini kaybetmekten çok korkuyordu, yani kim korkmaz ki, yinede aklındaki bu kötü düşünceyi kafasından çıkarmaya çalıştı ve abisinin kollarında yavaşça uykuya daldı...
————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————
Saat öğlen 12'yi geçiyordu ve Reo yavaştan uyanmaya başlar. Boş boş yatakta durup tavanı izledikten sonra ayılabilir ve yanına baktığında Rin'i göremez. ''Gitti mi acaba?'' diye düşünür ve etrafa bakar. Eşyaları olduğu yerde duruyordu ama kendisi yoktu. Telefonunu eline alıp Rin'i arar ama meşgule atar. Reo neler olduğunu anlamasa da kesinlikle bir şeyler yolunda gitmiyordu ve bu onun endişelenmesine neden oluyordu. Birbirlerinde snapleri olsaydı belki oradan konumuna bakabilirdi ama almamışlardı. Rin'i beklemekten başka şansı kalmamıştı, gelip gelmeyeceğinden emin olamasa da beklemeyi tercih etmişti. Kalkıp kendisine kahvaltı hazırlar ve yer, ardından duşa girer ve ılık bir duş alır. Üstünü giyindikten sonra market alışverişi yapmaya gider. Birkaç gündür her şey indirimdeydi neyseki bu yüzden rahat bir alışveriş olmuştu. Alışverişini bitirdikten sonra eve gelir ve malzemeleri yerleştirir. Biraz dinlenmek için kendisini koltuğa atar ve televizyonu açıp, izlemeye başlar. Sonra kalkıp televizyonu kapatır ve akşam yemeği hazırlar ve yer. Yedikten sonra telefonunu eline alır ve Rin'i tekrar arar ama yine meşgule atar. Başka şeyler düşünmeye çalışıyordu ama Rin'i düşünmeden edemiyordu. Karar verdi; ilk tanıştıkları, ilk konuştukları, ilk temaslaştıkları, ilk görüştükleri ve birbirlerinden etkilendikleri ilk mekana gitmeye karar verir. Yürüyerek gitmeye karar verir ve hazırlanıp evden çıkar. Çokta uzun sürmeyen bir yoldan sonra varır ve hemen etrafa bakınır. Ne yazık ki görünürde ne Rin vardı ne de Rin'e benzeyen birisi. Reo cidden endişelenmeye başlamıştı ve Rin'i burada olmayışı onu nedense çok kırmıştı. Yavaş adımlarla oradan ayrılır ve evine geri döner. Eve döndüğünde odasına gidip üstünü değiştirir ve kıyafetlerini bir köşeye fırlatıp yatağına uzanır. Battaniyesini kafasına kadar çeker ve yastığına gömülüp, yarın Rin'i yanında görmesi umuduyla uykuya dalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~From Friendship to Love~
RandomReo ve Rin sadece arkadaştı. En azından arkadaş olduklarını sanıyorlardı. Fakat işler biraz değişir ve anlamadıkları bir şekilde birbirlerinden uzaklaşmaya başlarlar ama bu uzaklaşmanın iyi sonla mı kötü sonla mı biteceğini ikisi de bilmiyordur. SEL...