-sleep over-

70 7 33
                                    

Sabah güneşinin ışıkları Rin'in yüzüne vuruyordu. Rin bu ışıklara uyanır ve tavana bakarak kendisine gelmeye çalışır. Kendisine geldiğinde kalkıp lavaboya gider ve yüzünü de yıkayıp çıkar. Mutfaktan gelen güzel kokularla, mutfağa doğru yönelir. Gördüğü ilk manzara sevdiği kişinin önlük ile kahvaltı hazırlıyor olmasıydı. Rin bu durumu tatlı bulmuştu ve Reo'nun yanına gitti.

Rin: Günaydın, Reo. Ne hazırlıyorsun?
Reo: Oh, günaydın RinRin! Onigiri ve dango hazırlıyordum.
Rin: Hmm güzel.

Reo yemek yaparken, Rin'de o sırada masayı kurmaya başlar.

Reo: Ehh.. sen misafirimsin, Rin. Zahmet etmene gerek yoktu.
Rin: Sorun değil. Ayrıca benim o sağanakta kalmama izin vermedin ve güzel, sıcak bir oda verdin. Yaptığın iyiliklere karşı benim şuan yaptığım az bile kalır.
Reo: Gerçekten çok düşüncelisin RinRin.

Rin bu cümleye istemsizce kızarmıştı ve belli etmemek için kafasını eğmişti. Reo fark etmemişti neyseki, çünkü kahvaltı hazırlamakla meşguldü. Birkaç dakika sonra hem kahvaltı hem de masa hazırlanmış olur ve birlikte masaya oturarak yemeye başlarlar. Arada sohbet ederler -daha doğrusu Reo konuşur, Rin dinler- ve yemek yemeye devam ederler.

Rin: Ellerine sağlık, Reo. Güzel olmuş
Reo: Hehe beğenmene sevindim ^^.

Kahvaltılarını bitirince beraber masayı toplarlar. Topladıktan sonra salona gidip koltuğa otururlar ve anime izlerler. Anime zaten 1 sezon 12 bölümlük bir anime olduğundan çabuk bitti. Animeyi bitirdiklerinde anime hakkında yorum yaparlar ve konuşurlar.

Reo: Hmm gezmek ister misin??
Rin: Olur ama nereye gidicez ki?
Reo: Alışverişe gidebiliriz. Sonrada yemek yeriz ve sinemaya gideriz.
Rin: Olabilir.
Reo: Ama ondan önce telefondan birbirimizi ekleyelim.

Rin telefonunu Reo'ya uzatır ve Reo'da kendi telefonunu Rin'e uzatır. İkiside birbirlerini ekledikten sonra hazırlanırlar ve çıkarlar. AVM'ye giderler ve yaklaşık 5 saatleri alışveriş yapmakla geçer. Ardından bir restoranda otururlar ve menüye bakıp, sipariş verirler. Yemekleri gelene kadar birbirlerini sosyal medyadan, ortak oynadıkları oyunlardan vesaire eklerler. Yemekleri gelince de hem sohbet ederler hem de yerler. Kalkıp hesabı ödedikten sonra AVM içinde dolaşırlar. Karınları patlamış mısırları alacakları kadar yer açıldığında sinema yerine giderler ve büyük boy, bol tuzlu patlamış mısır ve içecek alıp, korku filmine girerler. Reo bir yerden sonra filmi izleyemeyecek kadar korkar ve sadece Rin'i izlemeye başlar. Tabii Rin biraz utanır ve Reo'nun o güzelimsi mor gözlerine aldırmamaya çalışır. Tabii bu zor olsa da başarır. Film bitince ikiside çıkar ve Reo korktuğu için Rin'den bu gece de kalmasını ister. Rin bu teklife hayır demez ve kabul eder. Sonra ikiside eve döner ve aynı odada uyurlar. Rin yere tulum serer ve orada uyur, Reo'da kendi yatağında uyur.

Reo: İyi geceler RinRin ^^.
Rin: İyi geceler Oreo.

~From Friendship to Love~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin