Bölüm 6: "Röportaj"

735 65 34
                                    

Herkese merhabalar.

İlk başta #BizimÇocuklar diyerek giriş yapmak istiyorum. Bugün A Milli Takımımızın maçı var. Umarım kazanırız. 🇹🇷

Bölüm biraz geç geldi biliyorum. Ama küçük bir sürprizle karşı karşıyasınız şu an.

Bölüm içinde yorum yapan ve oy veren kişilerden birini seçip diğer bölüme onu ithafıyla başlayacağım.

Şimdiden yorum yapan ve oy veren herkese teşekkür ederim.

Bölüm içinde diğer bölümlerdeki gibi fotoğraflar var. Eğer gözükmezse lütfen yazın. Teşekkürler.

Güzel okumalar dilerim. ✨

❗SporMagazin: Galatasaray - A

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SporMagazin: Galatasaray - A. Konyaspor maçı ilk 11'leri açıklandı.

İlk 11'leri görmek için bağlantıya tıklayın.

↪️ Mert abim yine mevkini koruyor.

↪️ Adam takıma daha yeni geldi. İkinci maçında ilk 11'de. Sizce de çok garip değil mi?

↪️ Adam oynuyor, adam gol atıyor, adam KAHRAMAN!

↪️ O oynamayacak da kim oynayacak? Rambo Okan mı?

↪️ Konyaspor'dan konu üç büyükler olunca Real Madrid gibi oynuyor.

.
.
.

"Mert markaj altında. Mert'ten şık bir hareket. Rakiplerinden sıyrıldı. Topu Diego'ya gönderdi. Ardından Kerim. Kerim'den Ardıç'a. Konyasporlu oyuncuların baskısı var. Ardıç'tan kaleci George'a. George'dan uzun bir pas. Joe ve Hakan yükseldi. Top Konyaspor'un kontrolünde." Hay!

Söz verdiğim gibi maça gidememiştim. Dünkü yemekten sonra eve gidince buzluktan çıkardığım bir buçuk kiloluk dondurmayı eski maçları izlerken bitirmiştim. Haliyle de sabah kalktığımda boğazlarım şişmiş, yutkunamaz haldeydim. Sözümü tutup stada gidemesem de televizyondan canlı olarak izliyordum. Üstümde formam, elimde papatya çayını doldurduğum kupam televizyona kitlenmiştim.

"Konyaspor atağa geçti. Levent savunma oyuncularının tek tek aşıyor. Kaleciyle karşı karşıya. Şut pozisyonu. William'dan kritik hamle. Topa kayarak müdahale. Top kaleci George'da. George'dan yine uzun bir pas. Bu sefer adrese teslim olacak mı? Konyasporlu oyuncudan topa müdahale. Yüksel'den Perrio'ya baskı. Perrio solundaki Tamer'i göremedi. Top Yüksel'de. Yüksel'den Mert'e isabetli pas. Mert topu aldı, ilerliyor. Faruk'tan kayarak hamle. Mert topu yükselterek Faruk'u aşıyor. Tribünlerde sesler yükselmeye başladı. Şimdi kale görüş alanında. Mert'ten sert bir şut! Çerçeveyi tutturabilecek mi? Ve gooool! Gol oldu sayın seyirciler. Mert Aral, çim sahaların prensi, Konyaspor karşısında Galatasaray'ı 1-0 öne geçiriyor. Dakika 44 ilk gol Galatasaray'dan geldi. Tribünlerde Mert sesleri yükseliyor. Gerçekten son zamanlarda izlediğim en iyi goldü! Mert Aral taraftarların ona taktığı ismi hak ediyor!"

Aşk Skandalı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin