Amy's PoV
Ik loop de speelplaats op en krijg iets in mijn gezicht geduwd.
Caro: "Wil je een kaartje voor de fuif, jij mag gratis komen. Neem gerust iemand mee."
Ik: "Nee bedankt."
Caro: "Alleé koop nou een kaartje voor de Tigers."
Ik: "Caro! Ik zei net dat ik niet wou, dan moet je niet gaan pushen! En trouwens kan je niet beter een taarten verkoop doen ofzo, want om de een of andere manier gaat Wolfs hier achter komen en wist jij dat dit illegaal is?!"Ik draai om en loop meteen naar het lokaal. Ik zie dat Scott al zit.
Ik: "Hey Scott, zou Boujouh het erg vinden als ik vandaag naast jou zit?"
Scott: "Alles goed?"
Ik: "Caro brengt me gewoon niet normaal erg op de zenuwen vandaag."
Scott: "Ik denk het niet hoor, kom maar zitten."Ik ga naast hem zitten. Wanneer Boujouh en de rest binnen komen lopen legt Scott het subtiel uit en gaat Boujouh naast Kobe zitten. Aangezien Dennis nu geschorst is kan hij daar zitten.
Na de les loop ik langs Caro en Emma met Scott naar de volgende les.
Caro's PoV
Ik: "Alles goed?"
Emma: "Wat?"
Ik: "Zover ik weet hebben jij en Amy nog niet gepraat vandaag."
Emma: "Ik weet het niet. Maar ik neem het niet persoonlijk, soms heeft ze gewoon van die momentjes dat ze even genoeg heeft van iemand en dan met iemand anders gaat praten."
Ik: "Oké."
Emma: "Dat waait wel over."Amy's PoV
Wanneer we lunchpauze hebben ga ik bij Scott zitten.
Scott: "Alles oké tussen jullie?"
Ik: "Het ligt niet aan Emma hoor."
Scott: "Caro... Ja zij gaat om met Emma. Twee voor de prijs van één."
Ik: "Precies, Naja zo ongeveer."Scott legt zijn hand op mijn schouder.
Scott: "Je bent altijd welkom, op mijn 'tentenkamp'."
Ik: "Dankje."
Scott: "Geen dank."We gaan eten. Tijdens het eten komt Maria naar ons toe.
Maria: "Dankje, jullie, dat jullie Yemi hebben geholpen. Hij heeft het echt moeilijk gehad."
Ik: "Dat was geen moeite echt waar."
Scott: "Mensen helpen is wat we doen."
Ik: "Zeker met de scouts."
Maria: "Zat jij bij de scouts?"
Ik: "Goede benaming. Zat! Toen mijn ouders weg gingen hebben ze er mij van af gehaald anders zou ik elk weekend heen en weer moeten reizen."
Maria: "Nou nog eens bedankt.'
Scott: "Graag gedaan."
Maria: "Doei!"Ze loopt weg. Na de lunch loop ik naar de kluisjes en zie daar Caro en Emma staan. Ze zijn iets over de fuif aan het bespreken.
Ik: "Gaan jullie nou nog steeds door met die illegale fuif?"
Caro: "Ja. En als het je niet aanstaat ga dan weg."
Ik: "Als jullie maar weten dat die fuif fout gaat aflopen."Ik pak mijn spullen en loop door naar de kleedkamers. Wanneer ik klaar ben loop ik naar het sportveld en ga zitten op de tribune, tegen de rand. In een paar minuten komt de rest. Scott komt naast mij zitten.
Scott: "Weet je zeker dat alles goed is?"
Ik: "Heb je tijd vanmiddag, dan kan ik alles uitleggen."
Scott: "Ik heb altijd tijd."
Ik: "Dank u."
Scott: "Altijd."Ik glimlach zachtjes naar hem.
Scott: "Ik heb wel nog training."
Ik: "Dat wist ik al Vince dwingt me om te kijken om zijn 'goede moves' te zien."
Krabs: "Oké iedereen! Ik wil beginnen met de les."Na de lessen ga ik weer op de tribune zitten en kijk ik naar de training van de jongens. Emma komt naast me zitten.
Emma: "Kijk ik weet dat je soms van die momenten hebt dat je even genoeg hebt van iemand. Maar dat het zo lang duurt dat is niet normaal en als ik het probleem ben moet je dat zeggen hè."
Ik: "Moet je niet de fuif gaan plannen met Caro?"Zei ik met geen emotie.
Emma: "Het is vanavond als je wilt komen?"
Ik: "Nee ik heb geen zin in een feest, dankjewel."
Emma: "Jij hebt duidelijk geen zin om te praten. Boh ik ga maar weer."
Ik: "Ja."Ze staat op.
Emma: "Ik ben er voor je als je wilt praten."
Ik: "Mhm."Ze knikt en loopt weg. Na de training sta ik te wachten voor de school voordat Scott er aan komt lopen.
Scott: "Kom. Stap in."
Ik: "Heb jij een auto? Dat is iets anders dan de brommer van Vince."We stappen in en rijden naar zijn dak. We lopen naar boven en gaan zitten.
JE LEEST
#LikeMe- Amélie Dubois
FanfictionAmélie/ Amy Dubois, Vince's nichtje, komt wonen bij Vince, Philippe en Olivier. Natuurlijk moet zij ook nog naar school dus komt ze bij het SAS.