#My_Lovely_Bloodsucker
#krisyeol
#part_1ကြ်န္ေတာ္...Park Chanyeol... အသက္ဆက္႐ွင္ဖို႕ ဖေနာင္႕နဲ႕ တင္ပါး တစ္သားတည္း က်ေအာင္ေျပးေနရတယ္။
ဘာေၾကာင္႕ေျပးေနရတာလဲလို႕ ခင္ဗ်ားတို႕သိခ်င္ၾကမွာေပါ့...
ကြ်န္-ကြ်န္ေတာ့္ေနာက္ကို vampire တစ္ေကာင္လိုက္လာတယ္ဗ်!!!ခင္ဗ်ားတို႕မယံုႏိုင္ဘူးဆိုတာသိပါတယ္...ဒါေပမယ့္ တကယ္႕ vampire စစ္စစ္ပါဗ်ာ......
ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဘာမွမျမင္ရေပမယ့္ မ်က္လံုးနီနီ ၾကီးေတြက ညအေမွာင္ထဲမွာထင္းလို႕...
ကြ်န္ေတာ္ေသရေတာ့မယ္...ကြ်န္ေတာ့္ေသြးေတြကိုသူစုပ္ယူေတာ့မယ္......အခုေနကြ်န္ေတာ့္ကိုတစ္ေယာက္ေယာက္လာကယ္ရင္ေကာင္းမယ္......ကြ်န္ေတာ္မေသခ်င္ေသးလို႕ပါ...
ကြ်န္ေတာ္ လမ္းၾကိဳလမ္းၾကားေလးေတြထဲပါ ဝင္ေျပးရင္း ေျပးရင္းနဲ႕ တစ္ေနရာေရာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ေ႐ွ႕မွာေတြ႕လိုက္ရတာက......
နံရံၾကီး!!
uh_oh......ကြ်န္ေတာ္ေနာက္လွည့္ေျပးဖို႕လုပ္ေပမယ့္လည္း ေနာက္က်သြားခဲ႕ပါျပီ...ေသြးစုပ္ေကာင္ၾကီးက သူ႕အစြယ္ျဖဴျဖဴၾကီးေတြကို ျဖီးျပေနျပီး ကြ်န္ေတာ့္နား တေျဖးေျဖး တိုးကပ္လာခဲ႕ျပီ...ဟင္႕အင္း...ဟင္႕အင္း...ကြ်န္ေတာ္မေသခ်င္ေသးဘူး...ကြ်န္ေတာ္ တကၠသိုလ္ တက္ခ်င္ေသးတယ္...ကြ်န္-ကြ်န္ေတာ္ ေကာင္မေလးေတြနဲ႕လည္း တဲြ ခ်င္ေသးတယ္...ဇနီးေခ်ာေခ်ာေလးနဲ႕အတူ ကေလးေတြတစ္ျပံဳၾကီးယူခ်င္ေသးတယ္...ကြ်န္ေတာ္ လုပ္ခ်င္တာေတြကအမ်ားၾကီး႐ွိေသးတယ္...အခုကြ်န္ေတာ္မေသပါရေစနဲ႕...ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာ အမ်ားၾကီး ေျပာေနေပမယ့္ တကယ္တမ္းမွာေတာ့ ပါးစပ္က တစ္လံုးမွထြက္မလာ......
ကြ်န္ေတာ္ ေနာက္ကိုဆုတ္ရင္း ဆုတ္ရင္းနဲ႕ နံရံ ကိုသြားတိုက္မိတယ္...oh shit!!!"ကြ်န္-ကြ်န္ေတာ့္ ...န-နား...ကို...တ-တိုး မလာနဲ႕ေနာ္။ခင္ဗ်ားကို ကြ်န္ေတာ္...သ-သတ္...ပစ္မွာေနာ္"
ကြ်န္ေတာ္ အထစ္ထစ္အေငါ့ေငါ့ နဲ႕ ေျပာလိုက္ေပမယ့္ သူ႕ၾကည့္ရတာ မၾကားသလိုပံုစံနဲ႕ ကြ်န္ေတာ့္နား တိုးကပ္လာတယ္။
ဘာလား...သူကြ်န္ေတာ္ေျပာတာကိုနားမလည္တာလား?သူကြ်န္ေတာ္႕ကိုမသတ္ေအာင္ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ?ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ????