My Lovely Bloodsucker[4]

3.2K 301 21
                                    

My Lovely Bloodsucker {ep 4}
Krisyeol

             ကြ်န္ေတာ္ ရဲတိုက္အေပၚဆံုးထပ္ကေန ေအာက္က စိမ္းစိုေနတဲ႕ သစ္ေတာၾကီးကို ငံု႕ၾကည္႕ ရင္း စဥ္းစားေနမိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ Kris တို႕နဲ႕ ေနလာတာ ခုဆို သံုးလ႐ွိပါျပီ…
သံုးလအတြင္းမွာ Kris ဆိုတဲ႕ vampire ရဲ႕ စ႐ိုက္ အျပဳအမူေတြ ကိုလည္း ပိုျပီး သိလာရတယ္…
vampire သာဆိုတာပါ…ေသြားေသာက္တတ္တာကလဲြျပီး တကယ္႕ ကေလးဆိုးၾကီးအတိုင္းပါပဲ…
ကြ်န္ေတာ္စဥ္စားေနမိတယ္…ဒီကို အေစခံလုပ္ဖို႕ေရာက္လာတာလား ကေလးထိန္းဖို႕မ်ားေရာက္လာတာလားလို႕…
ဒါေပမယ္႕ သူ႕ဆီမွာ ကြ်န္ေတာ္ မသိေသးတဲ႕ အေၾကာင္းေတြ႐ွိေသးတယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ အလိုလို ခံစားေနရတယ္…
ထားလိုက္ပါ…သူက ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ သခင္ပဲ…
ကြ်န္ေတာ္႕ကို သူ႕အေၾကာင္း ေျပာျပစရာမွမလိုတာ…

ကြ်န္ေတာ္ ပထမ ဒီကို စေရာက္ေရာက္ ခ်င္း သူ႕ရဲ႕ သဝန္တိုမႈ, ဂ႐ုစိုက္မႈေတြေၾကာင္႕ အရမ္းစိတ္ညစ္ခဲ႕ရေပမယ္႕ အခုေတာ့ ဒီစိတ္ညစ္ရတဲ႕ ခံစားခ်က္ေလးကိုပဲ စဲြမက္ေနမိသလိုပဲ……

"hmmmmm…"

ကြ်န္ေတာ္ သက္ျပင္းကိုခ်ရင္း အေဝးကေကာင္းျပင္ျပာကိုေငးေမာၾကည့္ေနမိျပန္တယ္…
အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ တစ္ခါတစ္ေလေတာ့လည္း ကြ်န္ေတာ္႕အရင္ေက်ာင္းသားဘဝကိုသတိရမိသား…တကယ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က ေက်ာင္းေတာင္မျပီးေသးပါဘူး ကြ်န္ေတာ္က High School ရဲ႕ Senior ေက်ာင္းသားပါ
ဒါေပမယ္႕ ကြ်န္ေတာ္ သံုးလလံုးလံုးေပ်ာက္ေနတာ ဘယ္သူမွလည္းသတိထားမိမယ္မထင္ေပါင္…ဟုတ္တယ္ေလ…ေက်ာင္းမွာကလည္းကြ်န္ေတာ္႕ကိုလာေပါင္းမယ့္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ေတာင္ရွိတာမဟုတ္. မိဘမ႐ွိဘဲ တစ္ေယာက္တည္း အလုပ္လုပ္ရင္း ေက်ာင္းတက္ေနရတဲ႕ကြ်န္ေတာ္႕ကို ဘယ္သူမွ အဖက္လုပ္တဲ႕သူမ႐ွိဘူးေလ.

ထိုအခ်ိန္မွာပဲ ေနာက္ကေန တစ္စံုတစ္ေယာက္ ကြ်န္ေတာ္႕ခါးကို တင္းက်ပ္ေနေအာင္သိမ္းက်ံဳးဖက္လိုက္ျပီး သူ႕ေခါင္းကို ကြ်န္ေတာ္႕ပုခံုးေပၚေမွးတင္ထားလိုက္တာကိုခံစားလိုက္ရတယ္…

"Babe, ဘာေတြေတြးေနတာလဲ?"

ကြ်န္ေတာ္ ခါးကိုအတင္းဖက္ထားတဲ႕ သူ႕လက္နွစ္ဖက္ကို အတင္းဆဲြျဖဳတ္လိုက္ရင္း သူနဲ႕  မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ ျဖစ္ေအာင္ လွည္႕လိုက္တယ္…

My Lovely BloodsuckerWhere stories live. Discover now