başladığınız tarihi buraya bırakın lütfen... 07.11.2023 (benim başlama tarihim)
(NOT: bu sadece başlangıç bölümüdür ilerdeki bölümlerden bir sahne, bir alıntı olarak düşünebilirsiniz.)
-
'Çağrı hadi sende gel' diye denize çağırdığımda sanki bunu bekliyormuş gibi koşarak yanıma gelmişti. Atladığı denizden kafasını çıkardığında karamel rengindeki saclarını sağa sola sallamış fazlalık suyu saçından atmıştı. Normalde başka birinde görsem köpeğe benzeteceğim bu hareket onda kesinlikle çok tatlı durmuştu.
Ben bu çocuğa yanıktım, Kokusuna hastaydım, gülüşüne ölürdüm, o gece o barda yanıma geldiği andan beri ben bu çocuğa aşıktım.
Suyun tam içinde olmamıza rağmen birbirimizi ıslatma çabalarınız son bulurken elleri belimi sardı. Henüz sahil kısmındayken hala ayaklarımız yere değiyordu. Gözleri gözlerime şehvetle bakıyor beni kendine çekiyordu. Dudaklarımız bir mıknatıs gibi birbirlerini kendine çekerken onlara çokta sorun çıkarmamıştık.
Öpüşü her zamankinden biraz daha yumuşak ve yavaştı. Ellerini belimden kalçalarıma doğru indirdi ve kavrayarak yukarıya doğru kaldırdı. Bacaklarım beline sarılırken kollarımda boynuna doğru yol almıştı çoktan.
Bu güzel anı bölen ise tabii ki Çağrı'nın telefonuydu. İlk çalışta pek önemsemese de ikincisinde işle alakalı önemli bir şey olabileceğini söyleyip beni denizde bırakmış ve telefonuna koşmuştu. Onun ardından bende denizden çıkmış ve havluma sarınmıştım, mutsuzdum. Neydi bu şimdi? Bu romantik anımızı bölen uyduruk bir telefon muydu yoksa ona koşa koşa giden Çağrı mı?
-
-
-Herkese selamlar öncelikle nasılsınız? bu benim ilk kurgum (yazdığım ilk) o yüzden anlayışla okursanız çok memnun kalırım...
Şimdiden okuduğunuz için teşekkür ederim :)))