Despre abuz

37 9 0
                                    

     Abuzul se încadrează în bullying deoarece de cele mai multe ori, victimele ajung să fie și abuzate pe lângă faptul că sunt și umilite, hărțuite și în acest capitol vreau să vă vorbesc despre fenomenul "abuz"
   De obicei, abuzul este etapa următoare din faza 1 a bullying-ului. De cele mai multe ori este fizic, dar poate sa fie și emoțional.
   Abuzul poate fii întâlnit și în familie, sub anumite forme, dar cele 2 tipuri de abuz în familie (des cele mai întâlnite): abuz fizic și emoțional. Cele două tipuri de abuz sunt caracterizate prin:

  Abuz fizic - Atunci când copiii/copilul sunt abuzați de către părinți prin provocarea rănilor, maltratare asupra lor (bătaie). Acest tip de abuz este unul destul de brutal și dur fiindcă majoritatea copiilor ce trec prin abuzul fizic, sunt de multe ori nevinovați.

  Abuz emoțional - Acest tip de abuz este unul psihologic care de cele mai multe ori poate avea efecte asupra copilului în timp: (de ex; izolarea, terorizarea, ba chiar ignorarea) și efectele acestui tip de abuz afectează dezvoltarea copilului, și scade încredere lui de sine, și va avea dificultăți în socializare.

    Și acum va voi spune și legătura dintre abuz și bullying: cu toate că bullying-ul reprezintă hartuirea și umilirea unei persoane, abuzul este unul des întâlnit nu doar in familie, cât și în școlii, licee, universități și în alte locuri dar în general majoritatea agresorilor în bullying își aleg victimele cele mai vilnerabile, care au probleme fără a se gândi că acele victime pot suferi deja un abuz.
 
 

𝐒𝐓𝐎𝐏 𝐁𝐔𝐋𝐋𝐘𝐈𝐍𝐆! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum