Rolul Agresor

21 9 0
                                    

    Rolul unui agresor

    Cu toți știm că un agresor, ce își agresează victimele sau victima în mod repetat pentru a se distra, a se simți bine. Agresorul poate fii dese ori greu de evitat, asta rezultând ca victima sau victimele să îi fie țintă destul de frecvent (în cele mai multe cazuri, zilnic)

  Rolul agresorilor

   Dacă sunt mai mulți agresorii de cât unul singur, atunci agresarea victimei sau victimelor este mai mare, asta însemnând că persoanele agresate vor avea parte de o suferință mult mai mare și mult mai intensă față de suferința provocată doar de un singur agresor.
Agresorii își aleg victimele sau victima care o consideră "mai diferita" sau mai "slabă" din multe puncte de vedere și nu au un motiv anume pentru faptele lor, dar în cele mai multe cazuri motivele principale ar fi pentru amuzament și distracție pe suferința victimelor sau a victimei.

Agresare asupra unei singure victime
   Atunci când există într-un caz doar o singură victimă ce ajunge pe mâinile mai multor abuzatori, aceasta este complet lipsită de apărare în fața acestora.

Agresare asupra mai multor victime

Atunci când există mai multe agresări asupra mai multor victime, victimele încep să simtă o teamă interioara, o frică ce le oprește din a mai reacționa atunci când se află în momentul agresivități, în fața abuzatorilor, creând astfel încât frica de a mai spune cuiva ceea ce s-a întâmplat, tăcea și închiderea (victima se închide în ea și preferă să tacă și să accepte ceea ce i se întâmplă).

𝐒𝐓𝐎𝐏 𝐁𝐔𝐋𝐋𝐘𝐈𝐍𝐆! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum