1.Bölüm

16 5 9
                                    

Hoş geldiniz KYM okuyucuları.

Keyifli okumalar dilerim.

___

08.03.2014

Bu günlük bardaktan boşalırcasına yağan yağmura aldırış etmeden bir defter uğruna dükkan dükkan gezen ve sahip olduğu tek şeymiş gibi pembe renkli olan sayfalar bitmesin diye yaşadıklarını azar azar anlatarak yazan küçük kıza aittir.

Sönmekte Olan Yıldız

___

*Üzgünüm küçüğüm,pembe sayfaların bir gün bitecek.Güzel olan her şey gibi.*

Akşam yedi sularıydı.

Uygulamayı silmeden hemen önce son bir kez olmak üzere profiller arasında geziniyordum ki biri oldukça dikkatimi çekmişti.

Profil fotoğrafında gökyüzüne bakan bir adam çizimi vardı ve biyografisinde sevdiğim bir kitabın sevdiğim bir sözü yazıyordu.

Çok kısa bir zaman önce kendi blog hesabımda paylaştığım ve oldukça da beğeni toplayan bir söz.

Daha yakından inceleyebilmek için profile girdiğimde yazdığı sözün hemen altına ufak bir ses eklediğini gördüm.

Ses dosyasını açıp telefonu kulağıma yaklaştırırken fark ettiğim ilk şey sesinin huzur verici olduğuydu.

Bilindik,kısa şiirlerden birini dile getirdiği ses kaydını kaç defa dinlediğimi bilemiyordum.

Uygulamayı açma nedenim silmeden hemen önce açtığım hesabı kapatmaktı ve bunu yapmak yerine ses kaydını başa sarıp duruyordum.

Atacağı her adımı tekrar tekrar düşünen,mantıklı konuşup aynı şekilde davranmaya çaba gösteren biri olarak;sonuçlarını hesaba bile katmadan,sebebini asla anlayamadığım ve muhtemelen de hiçbir zaman anlayamayacağım bir şey yaptım.

Blog hesabımda paylaştığım sözün bir ekran görüntüsünü aldım ve anonim kalmamak adına profilimin linkiyle beraber sadece sesini bildiğim bir yabancıya gönderdim.

Anında cevap almayı ise hiç beklemiyordum.

sonmekteolanyildiz:Bir bağlantı gönderdiniz.

sonmekteolanyildiz:Bir fotoğraf gönderdiniz.(19.23)

bossgemiler:Hoş bir tesadüf olmuş.

bossgemiler:Aklımın bir köşesinde güzel bir yer edinmişti,okuduğumdan bu yana.Bu yüzden biyografiye ekledim.(19.25)

sonmekteolanyildiz:Öyle olur.

sonmekteolanyildiz:Bazen bazı cümleler zihnimizin bir köşesinde yer edinir kendine.

sonmekteolanyildiz:Ve bazı insanlar da kendine uygun bir köşe kapar kalbimizde.

bossgemiler:Evet katılıyorum.

bossgemiler:O hisler kalbin bir odacığında gizlidir sanki.O kişinin kokusu gibidir adeta.

sonmekteolanyildiz:Koku çok tehlikeli bir duygudur.

Kuyruklu Yıldıza Mektup Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin