2.Bölüm

14 3 20
                                    

Hoş geldiniz KYM okuyucuları.

Keyifli okumalar dilerim.

___

15.03.2011

Oturma odasındaki bir koltuğa yaptığım yatakta,iki yaşındaki erkek kardeşimle beraber anne ve babamızın işten gelmesini bekliyordum.

Bizimle gün boyu ilgilenen halam aşağı kattaki evine gideli çok olmamıştı.

Erkek kardeşime çeşitli oyunlar yaparak güldürdüm bir süre ve sonra da yorgunluktan hemen uyudu.Anlamıyor olsa da ona biraz masal bile anlattım.

Dakikalar sonra dış kapının gürültülü bir şekilde açıldığını duyduğumda gözlerimi sıkıca kapatıp kardeşimin yanına uzandım.

Oturma odasının kapısı usulca açıldığında gözlerimi daha sıkı kapattım ve yattığım yerde küçüldüm.Uyuduğumuza inanmış olacaklar ki kapıyı aynı sessizlikle kapatarak gittiler.

Hemen ardından mutfaktan yükselen kavga sesleriyle gözyaşlarıyla dolmuş,sıkı sıkıya kapatmış olduğum gözlerimi araladım.

Yastığımın bir ucunda yatan oyuncağımı aldım ve bedenime biraz büyük gelen pijamamın paçalarını sürükleyerek pencerenin kenarına kıvrıldım.

"Günaydın yıldızlar,sonunda uyandınız.Sizi çok özledim biliyor musunuz?
Sizden başka hiç arkadaşım yok benim.Merak etmeyin siz uyuyana kadar buradayım.
Söz veriyorum."

Sönmekte Olan Yıldız

___

*Dört yaşındaki kız çocuğu,küçük kardeşini uyutmaya çalışıyordu.*

sonmekteolanyildiz:Ben geldim.

bossgemiler:Hoş geldiniz hanımefendi.

sonmekteolanyildiz:Hoş buldum beyefendi.

bossgemiler:Nasılsın,iyisin umarım?

sonmekteolanyildiz:İyi olacağıma dair umudum var,diyelim.

bossgemiler:Kaybetme o umudunu.

sonmekteolanyildiz:Kaybetmem.

sonmekteolanyildiz:Elimde ondan başka bir şey kalmadı.

sonmekteolanyildiz:Sen nasılsın?

bossgemiler:İyi,diyelim iyi olsun.

sonmekteolanyildiz:Yaşını sormamın bir sakıncası var mı?

bossgemiler:Hayır,tabi ki.

bossgemiler:19 yaşındayım.

sonmekteolanyildiz:Yanlış anlama ama şu an şaşkınım.

sonmekteolanyildiz:Yani yaşıtlarım ve yaşça yakınlarım arasında en azından bu şekilde cümleler kurabilen birine rastlamamıştım.

bossgemiler:Güzel cümlelerin için teşekkür ederim,eminim onların da başka türlü yönelimleri vardır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kuyruklu Yıldıza Mektup Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin