Sıla ve farah mutfakta çerezleri hazırlarken,eylül ve ben dinleyeceğimiz müzikleri bir dosyaya kaydediyorduk.Müzik işini hallettikten sonra armut minderlerimi odanın belirli köşelerine yerleştirdim.Eylül film sitesine girmiş bir korku filmi seçerken bende dergileri küçük sehpanın üzerine düzdüm.
Sıla ve farah odadan içeri girdiğinde ellerinde çerez ve içecekler dışında pizzada vardı sipariş vermiş olmalılardı.Herkes yerine geçmiş, konuşuyorduk.Elimdeki dergide bir test kısmı buldum konusu da 'insanlar senin vücudunu da ilk nereni fark ediyor'kızlara testi gösterip "hadi çözelim" dedim "İlk önce ben" dedi farah teste göre farahın ilk fiziği dikkat çekiyormuş o fizik bende de olsa benim ki de çekerdi.Daha sonra sıla "hadi ben şimdi" dedi onun da boyu ilk dikkat çeken şeymiş her kıza nasip olmaz manken gibi boy 1,73 boyu vardı kuzenimin.Şimdide eylül için çözüyorduk.Sonuç herkesi güldürdü çünkü onun ilk göğüsleri dikkat çekiyormuş ama doğru 85 iyi bir beden.Sıra bendeydi soruları cevaplayıp sonuca baktım,'bacaklarım' çıktı doğruydu bacaklarımı tek geçerim.
Herkes çerezlerini yerken eylül "hadi film izleyelim sizin için çok komik bir film seçtim"dedi yaa ne demezsin ne komik ne komik tabi kızların filmin korku filmi olduğundan haberi yoktu açtığı filmde siccin'di.Film ilk başta normaldi ta ki 15. dakikalarına doğru karakterin yanında ki kızın içine cin girmesine kadar, kızın gözleri bembeyaz olmuştu.Bu sırada eylülün sesi çıktı "ya korkuyorum ama çişim geldi biri beni götürsün " dedi kızlar ona dönerek "çok komik film nasıl korkarsın sen seçtin,hadi sen çişini yap ta gel"dediler. İyi olmuştu ona, eylül puflayarak odamda ki banyoya ilerledi biz filmi izlemeye devam ederken bir yandan da çerezleri ağzımıza tıkıştırıyorduk.
Eylül çıkıp yanımıza geldi ona dönüp "bak bir şey girmemiş sana"dedim kafası öne eğikti ve bir anda bize döndü gözleri bembeyazdı eylülün yanında oturan sıla donmuş bir vaziyetteydi ve tek diyebildiği "siktir"olmuştu.Biz kızlarla odanın öbür ucuna koşarken eylül sılayla burun buruna gelene kadar yaklaştı,altıma sıçtım diyebilirim "NE OLUYOR LAN"dedim kızlara bakarak odanın karanlık olması bizi daha çok korkutuyordu hemen ışığı açıp elimdeki biblo ile eylüle koşarken eylül sılayı itip ayağa kalktı beni süzmeye başladı ve önce kıkırtılar halinde büyüyen kahkahası odanın içinde yankılanmaya başladı karnını tutarak kendini armut minderin üstüne attı ve gülmesine devam etti.Farah yanıma gelip "Ağzına sıçayım senin eylül"deyip yataktaki yastığımı alıp ona vurmaya başladı.Eylül boş durur mu yerdeki küçük minderlerin birini alıp oda faraha vurmaya başladı.Artık odada ki herkes gülüyordu elimize aldığımız yastıklarla yastık savaşına başladık bir yandan gülüp bir yandan yumuşak savaşımıza devam ettik.
Eylül gözünde ki lensleri çıkarmış yanımıza gelmişti, filme'de devam etmemiştik zaten ne yapacağız diye düşünürken masanın üstünde duran gazoz şişesini alıp orta sehpaya koydum kızlar etrafıma toplanmıştı ne oynayacağımızı anlamış olacaklar ki farah "hadi döndür kumsal"dedi kızlara şişeyi göstererek "Burası soran burası cevaplayan"dedim.İlk soruyu sıla eylüle soruyordu."Doğruluk mu cesaretlilik mi? Eylül "Doğruluk" dedi.Sıla biraz düşünüp"Hiç babanın arabasını kaçırdın mı?"dedi. kızlarla aynı anda kahkahayı patlattık." okulun bitmesine 1 hafta kala gece üçümüz gizlice evden çıkıp arabaya atladık sadece yarım saat sürmüştü sahil boyu sürmüştüm" dedi eylül o gece süperdi eve girmesi de sıkıntılı.
Şişeyi yine çevirdim bu sefer farah bana soruyordu "Doğruluk mu cesaretlilik mi?" hiç düşünmeden "doğruluk"dedim. "hiç gece bir ormana girdin mi? bu soruya da sıla ile ben güldük."Bir gün köydeydik tüm aile. Biz gece dışarıda kalan eriklerimizi almaya çıkmıştık.Tam almış eve çıkarken kapının kilitli olduğunu gördük zil çalışmıyordu telefonlarımızda içeride kalmıştı.bizde biraz düşünüp evin yanında ki ağaç evimize gitmeye karar verdik.Ağaç ev ormanın girişindeydi, oraya ilerledik ağaca çaktığımız merdiven gibi olan kütüklere basa basa yukarı çıktık ağaç evimize küçükken koyduğumuz iki minder ve eski oyuncaklar vardı bir iki saat orada durduk tabi bizimkiler anladı evde olmadığımızı dışarı çıktılar babam ismimizi seslenirken bizde elimizde bitmiş erik çekirdekleriyle yanlarına koştuk biraz azar işiterek eve girdik"
Kızlar gülerken ben şişeyi yeniden çevirdim bu sefer ben eylüle soruyordum "doğruluk mu cesaretlilik mi" eylül düşünüp "cesaret" dedi biraz düşünüp "cama çık ve sokaktan geçen birini görürsen ona nicki minaj'ın anaconda şarkısını söyle"dedim herkes cama toplanmış birinin geçmesini beklerken karşı sokaktan bir çocuk geldiğini gördük ve eylül bağıra bağıra "şşşt çocuk!"diye bağırdı çocuk yukarı başını çevirdi eylül ise "MY ANACONDA DON'T"diyerek şarkıyı söylemeye başladı kızlar gülmekten karınlarını tutarken ben şarkıyı söylemeye devam eden eylülü belinden tutarak camdan uzaklaştırdım.
Kızlar gülmelerini durdurmaya çalışırken daha çok gülüyorlardı "hey hadi şişeyi çeviriyorum" dedim.Herkes bana odaklandı şişeyi çevirdim bu seferde sıla faraha soruyordu "doğruluk mu cesaretlilik mi? farah da "cesaretlilik"dedi sıla biraz düşünüp "çalışma masasının üstüne çıkıp striptiz yap bize"dedi farah hiç düşünmeden masanın üstüne çıktı bende telefonumun kamerasını açtım ve onu videoya çekmeye başladım kız twerk yapıyordu.Herkes yeniden kahkaha seline tutulurken farah işini ciddiyetle yapmaya devam etti. Ve elektrikler kesildi cama çıkıp etrafa baktım her yerde kesikti.kızlarla telefonların fener özelliğini açıp odayı parti havasına soktuk bilgisayara indirdiğimiz şarkıları açıp dans etmeye başladık.En sonunda jason deruo talk dirty çalmaya başladı kızlarla el ele tutuştuk ve tam nakarat kısmına geçince halay çekmeye başladık.
*** ***
hepimiz yorgun düşmüştük bende yarın işe gideceğimi söyleyip yatakları hazırladık ve sohbet ederek uyuyakaldık.
ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN SİZİ SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAMAK HAYALLER
Teen FictionBu kitap üç deli kızın hikayesini anlatır.Sadece yaz boyunca hayallerini gerçekleştirmeye çalışıyorlar. Onların tek kuralı var.O da evde oturmamak.Ve kelime haznelerinde 'imkansız' bulunmuyor.Sevgili şizofrenimiz sizi epey güldürecek,umutlandıracak...